sâmbătă, 4 iunie 2016

Iunie

De cate ori crezi ca m-ai facut slaba? De cate ori crezi ca am plans fara rost de la un stupid salut de-al tau spus cu rautate pura , menita sa ranesti. Sti de cate ori am simtit ca ma sufoc incercand sa-mi stapanesc sentimentele si sa ma conving pe mine insami ca nu meriti lacrimile mele pentru ca in nici un moment nu te gandesti cum ma simt eu atunci cand arunci cu cuvinte pe care le uiti in urmatoarele cateva minute.

Nu te inteleg deloc. De unde supararea asta subita , de unde rautatea asupra sangelui tau , asupra carnii tale. Seman pe el? Ok, ASTA SUNT EU! Suporta-ma sau lasa-ma orfana , te rog! Lasa-ma sa traiesc in singuratate fara sa ma simt responsabila pentru mine si tine , fara sa simt ca-mi vei distruge batranetea pentru ca tie iti pasa doar de tine! Nu pot fi acolo pentru tine atata timp cat pentru tine cea mai importanta persoana esti tu si-atat. Supara-te maine, supara-te o viata pe cine vrei tu , dar pe mine omoara-ma sa nu fiu nevoita sa simt asta zilnic! Omoara-ma si lasa-ma sa traiesc in lumea de dincolo o viata asa cum merit eu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu