duminică, 8 noiembrie 2015

Raspunsuri din vale!

Lumea se schimba..sti? Atat de mult ca nu mai recunosc nici persoanele cu care-mi imparteam viata de cativa ani. Cei cu care am crescut au devenit mai lasi decat ultima spita de comportament uman.
Stau uneori si imi amintesc cum imi lasam zilele de liceu , in care fugeam pe deal citind o carte in fan. Asteptand cartofii prajiti care-i adoram. Si mirosul lui...hmmm... Ceva ce as recunoaste dintr-un miliard de mirosuri.. Candva era asa frumos...acum acest simt ma face sa fug mancand pamantul , sa nu-l mai vad vreodata. Stii de ce? Pentru ca nu e ceea ce pare , si asta pot spune eu mai mult decat oricine. Alaturi de mine a crescut , s-a maturizat sau si-a schimbat infatisarea. Am auzit ca te intreseaza trecutul lui si implicit partea in care si-a impartit-o cu mine... Hai sa ti-l povestesc in mare... a fost una dintre cele mai frumoase perioade din copilaria mea , si cea mai groaznica perioada din maturitatea mea. De ce? Simplu...si de necrezut :) Era ceva ce adoram cand eram copil , dar atat de multe semnale de alarma aveam pe zi ce trece incat a trebuit sa renunt daca ma respectam pe mine insami ca femeie (da! femeie , nu fata abia legala) . Pentru ca nu mai acceptam sa fiu rezerva unui om care nu-mi vede adevarata valoare si care nu ma pretuieste impartind timpul in care nu eram cu el cu orice ramasita de femeie. Stai linistita , am fost mai proasta ca tine , am plans , am ras , mi-am dorit sfarsitul si toate de dragul unui om care credea ca voi fi acolo mereu. Nu te impacienta. Nu ar fi existat nici vestul si nici capitala in viata lui , pe langa multe alte orase de-a lungul timpului daca eu aveam taria sa stau langa monstrul pe care l-am invatat sa fie asa. Uraste trandafirii rosii , sau adora muzica de pian , alaturi de o ciocolata calda la un semineu iarna , sau un leagan pe terasa in care sa imbatraneasca urmarindu-si nepotii , sa nu uitam de vreo milka neaparat cu capsuni , intr-o camera plina de lumarari sau flori , urmand un masaj cu ulei de levantica .si multe altele.. Ti se pare ceva cunoscut? Stai linistita. A impartit astea cu mine in trecut. Si nu-ti pune prietenele sa se intereseze de mine , vorbeste-mi direct. Numarul meu e aceasi pe care ma suna el de-acum 12 ani...de pe primul lui numar de telefon. Da! exact. atunci ne-a inceput idila , dar a fost mai greu sa ma obtina decat la tine. Ani de zile ma conducea acasa fara macar sa-l pup pe-obraz , in timp ce tu-ti imparteai corpul cu cineva cunoscut prin intermediul tehnlogiei. Tu esti o ea , in timp ce eu am fost prima. Prima la care s-a bucurat doar ca-i atingeam fata cu mainile reci , sau a urlat in centrul orasului pentru o simpla atingere de buze. Sti cat de mult ne potriveam? Era ingerul meu cu suflet demonic. Fiecare cuvant de-al nostru se contopea intr-o fraza care ne ranea pe amandoi dar adoram durerea. Eu l-am invatat ce-nseamna personalitatea unui om si el e cel care mi-a arat ca nu merita sa ma injosesc pentru oricine.
Oricat te-ai minti , nu te va opri de-atatea ori cum a facut-o atunci cand vei pleca. Nu va varsa lacrimi si nici nu va avea tente de suicid . Toate astea pentru ca eu l-am trantit in iad atunci cand am plecat fara sa ma intorc , si a invatat ca dupa ce te-ai ridicat si ti-ai scuturat hainele , drumul spre viata nu e atat de greu. Ce crezi revolutionar-o? Il poti face sa uite de trecut? Bafta! Pacat ca stai in orasul in care eu cu el am plecat impreuna spre un vis comun , de pe linia patru!

2 comentarii:

  1. interesant ca uiti multe

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu siguranta am uitat multe . Unele bune ,altele rele si unele extreme , insa asta deja n-are nici o importanta. Omul traieste clipe de neuitat la momentul potrivit , restul e necesitate!

      Ștergere