duminică, 24 mai 2015

Te urasc!

Fiecare dintre noi ajunge la un moment cand priveste un copil cu drag , isi pune intrebari despre cum ar arata al lui si cat ar fi nivelul de inteligenta , si mai ales , cu cine seamana. Ai vrut si tu nu-i asa? Inchiriaza-ti , sau ti-l desenez eu , promit sa am rabdare si sa exprim fiecare detaliu , si pentru ca-mi esti si sot , ti-l creionez in marime naturala!
Ah...stai..ti-aud gandurile... il vrei in carne si oase? Cu cine ? Stii ca pentru asta mai trebuie sa transpiri putin printre cearceafuri macar , daca romantism si pasiune nu exista? Si nu doar odata...ca nu esti ca personaje imaginare din cartea cu coperta neagra unde toata lumea are copii de la primul contact fizic. Du-te! Pleaca oriunde vrei , sau tolezeaza-ma cateva momente-n plus , caci voi pleca eu cu cel mai mare drag! Iubesc un singur lucru in legatura cu tine! Ca niciodata nu s-a intamplat greseala de a ne amesteca adn-ul intr-unul singur.. ar fi fost prima mea crima!

Te urasc... si nu te intreba de ce.... ca iti voi spune o intreaga poveste pana-n rasarit si tot n-as ajunge la jumatatea realitatii...
Stii cand scriu asta? Cand stau infasurata intr-o plapuma galbena , incolacita pe un scaun , cu geamul deschis ,  in timp ce tu dormi linistit , sforaind ca un tractor muncit de pe vremea lui Ceausescu. Te urasc acum , cand nu ai fost acolo cand fobia mea imi provoca atacuri de panica si se transforma in paranoia. Unde ai fost in timp ce pentru prima data imi urmaream emisiunea anuala singura? Stii nu? Erai dincolo de usa , comentand pe site-uri de socializare in care iti raspundeau tarfele din trecut si prietenii care s-au p*sat pe tine in ultimul timp., si nu in ultimul rand  , te jucai iar de-a bogatul in magazine virtuale de masini cu motoare mari si tunate , ca pana la urma ce iti poate gadila mai bine orgoliul decat o tabla tremuranda la un semafor in timp ce lasi in urma ta stratul de cauciucuri...
Te urasc pentru ca ma faci sa ma simt neinsemnata in ochii tai , poti dormi linistit in timp ce eu nu eram acasa , nu ma cautai , nu-ti pasa ca patul e gol si eu plangeam pe strazi , sau dormeam in masina iarna. Si aici ...care-i diferenta dintre tine si cel care ma strangea de gat acum cativa ani?
Te urasc pentru momentele in care m-ai oprit de la plimbarile pe care le faceam , pentru ca m-ai facut sa devin asa , sa ma schimb si fizic , si sa ma urasc atunci cand ma vad in oglinda. Tu esti cauza principala a stresului meu care m-a inbolnavit si nici nu ti-ai dat silinta sa imi fi alaturi sa rezolv asta. Stii cum e sa traiesti in fiecare zi , dormind in pozitii dureroase , nestiind cat vei mai trai , sa-ti fie frica sa afli rezultatul de teama sa nu fie pozitiv , sa stii ca nu vei avea copii , ca nu ai parte de iubire , de sentimente , de sex.... Sa fi singura in fiecare zi , sa nu te inteleaga nici macar cel cu care iti imparti viata , sa plangi in urlete cand esti in singuratate si totusi sa vrei sa faci ceva bun ... toate astea in timp ce jumatatea ta se poarta normal , doarme adanc , si nu schimba nimic decat creste nivelul de orgoliu... Te urasc... pentru milioane de motive , si mi-e scarba de mine ca m-am lasat atinsa de tine...

Un comentariu: