marți, 6 noiembrie 2012

remember ...remember...

Imi provoc un rau intepator pe gat in jos. Imi place gustul consacrat de Cola... E 3:33, iar ziua de 5 noiembrie a trecut la fel ca oricare alta , pentru mine cel putin. Cat despre inea din trecutul meu, se pare ca a insemnat mai mult decat credeam. Probabil era prea putin marcanta si a vrut sa o insemneze in inima cu o alta cearta si acuza. Posibil sa fie capatul , sau daca nu , macar aproape de el , asa cum a fost si cu despartirea de milioane de ori din motive mai bune decat ultima zi de dragoste inainte de inceperea unui razboi continuu.
Am o stare usor ciudata , dar nu de durere , ci de neliniste. Oare asa sa-mi fi ratat 8 ani din viata pentru cineva ? Ar trebui sa regret? Sa fac ceva? In afara de uitare , nu stiu ce as putea face insa , pentru ca in mintea unui leu masochist , nu se va face niciodata liniste pana nu-si devoreaza oaia preferata. In schimb, pentru orice exista doua variante : Timpul si uitarea... Ambele sunt la fel de folos..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu