joi, 20 septembrie 2012

Cand vreau sa fiu eu...sunt!

Rad isteric de mine insami. Iti vine sa crezi?| E chiar relaxant tind sa te previn. Incearca , si daca vei si reusi vei trai pe propria piele momentul in  care esti pe deplin multumit de tine si cu tine insati. Imi savurez linistita cana de bere de pe masa , in timp ce rad ca o bezmetica prin camera urland versuri de la melodiile ce le ascult. ( acum e Call me maybe de la Carly Rae Jepsen ) Unele ma fac sa ma ridic de pe scaun si sa ma desfasor asa cum vreau , sa sar in sus de bucurie , sa dau din fund fara ca vreo pitipoanca mai beata sa imi critice felul de a ma misca. Indiferent de miscarile ce le fac , chiar daca nu sunt profesioniste pentru mine se numeste dans... si asta fac! Dansez singura-n camera mea cu geamul larg deschis in timp ce ploua in stilul acela specific de inceput de toamna , iar sunetul apei se imbina cu fantana mea din casa pe care am conectat-o la curent mai devreme. Am propria mea sursa de apa , izvorul meu si stilul meu de dans in timp ce cant asa cum stiu...
Imi place senzatia de piele de gaina , ma face sa simt ca e toamna , ca atunci cand totul moare in jurul meu , eu renasc si-mi incarc bateriile dupa luni intregi in care am facut ce au vrut ceilalti cat sa fie totul in regula , sa fiu fata buna si sa nu provoc vreo neplacere sau mai rau , un scandal. Eh... oricine are limite , asa ca a mea a cedat in timpul intinderii la nesfarsit cu presiune. Iata ca si nesfarsitul are sfarsit. Mi-e atat de bine aici , fiind eu insami si cand prin treacat ma vad in oglinda in timp ce verific daca s-a incalzit apa sa ma relaxez... ma iubesc. Imi place reflexia aceea din oglinda a fetei pe care nu am vazut-o demult, desi putin mai matura la chip , si mai dura... mi-era atat de dor de privirea inocenta , ochii mari si nu in ultimul rand de topaielile prin casa in timp ce cant din toti rarunchii.
M-a bufnit rasul in timp ce incercam sa stapanesc spuma berii in cana reumpluta... nici asta nu facusem demult.Nu e rafinat pentru o fata sa bea bere apai sa mai soarba si din spuma...Dar daca de cele mai multe ori fac orice ca in jurul meu sa fie pace , fericire si liniste, azi nu fac parte din rangul Papei....azi sunt un Hitler mic si egoist... Si-mi place! La nebunie!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu