miercuri, 2 mai 2012

Nu sunt a ta!

De cate ori am spus tuturor oamenilo importanti din viata mea ca nu e bine sa minti , si chiar din propria experienta stiu asta. Cat de idiot esti sa crezi ca totul se ingroapa pentru totdeauna , mai ales cand in minciuna sunt implicat mai multe persoane? Totul e doar o bomba cu ceas , asteptand momentul cand sa explodeze mai furtunos ca niciodata.

1 mai... o zi atat de linistita pentru totii nu-i asa? Eu m-am imbracat cu plictiseala acuta intreaga zi , luandu-mi portia zilnica de timp pierdut si am trecut linistita la alt stadiu al vietii mele dupa impletitura frumoasa din trecut si minciuna spuse din buzele care le sarutam de ceva vreme. Hmmm si cat as fi vrut sa il ranesc , sa il leg si sa ii despic pielea , jupuindu-l de viu sa simta durerea fizica pe masura durerii psihice pe care mi-a provocat-o azi.  Ma duc sa dorm... sa-mi visez lumea magica pana am sa o transform in realitate asa cum spunea cineva ca o fac. Dar va dau un sfat baietzei... Aveti grija in ce raciuri va lasati putzulica , pentru ca va fi o vreme cand in viata fiecaruia va aparea o fata speciala pe care o va durea trecutul...

"Degeaba imi spui ca sunt printesa ta , daca in trecut te-ai distrat cu tot regatul!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu