vineri, 27 aprilie 2012

Xerox vitual

Am revenit pe meleagurile orasului care mi-a nenorocit viata la propriu. Hmm si nu mai puteam de dor.. De dorul zilelor in care o secunda de liniste e mare lucru , unde bronzul te poate prinde doar printre betoanele fierbinti si gaurite incat sa nu uiti in ce tara esti totusi, unde ca sa traiesti bine iti pui un anunt la matrimonialele zilelor noastre, unde prostitutia e legala sub forma " ofer clipe de extaz domnilor generosi". Hai serios? Nu pot manca linistita daca nu am parte de extazul infect al unor terminate cu gura plina care mai apoi se dau dive in spatele unor ochelari de soare scumpi pentru care a oferit cateva saptamani de extaz prost continuu. Mi-e sila de lumea in care traiesc, de gandurile tuturor proastelor pe care le vad pe drum care cred ca un sfarc la vedere si un crac gol care e privit de douazeci de onanisti in drum spre casa fac viata mai frumoasa. Sa nu uit si faptul ca ma dispera si cei fara inspiratie , care copiaza esenta schimband doar ordinea cuvintelor si se cred filozofi. Noroc ca acum e online , ca nu cred ca mi-ar placea sa vad fetita cu suvite rosii , imbracata in camasa de camuflaj ori cu parul ciufulit atent si nelipsitele dungi negre de la ochi. E dragut sa iti vezi ideile de poezii la altii in palmares , ori cuvinte scrise cu bold , ori italic , sa iasa in evidenta care par gandite de mintea geniala a bloggerului insa pacat de faptul ca aceleasi litere in aceeasi ordine se aflau la mine pe profil cu mult timp in urma. Unde va e originalitatea oameni falsi? Cu ce pari ma filozof daca iti plangi ca prostul trecutul pe care oricum nu l-ai aprecia daca ai schimba, unde e taria de caracter cu care ne minti zi de zi prin statusuri ori cuvintele de duh pe facebook care mai apoi se transforma in plangere demila si texte care alcatuiesc o viata atat de grea , suferinta enorma si tradare in iubire in atatea zile care au format abia doi ani de cand chipul ti-a fost tiparit pe platicul de la politie...

Sunt profund flatata de cuvintele care imi apartin si apar in textele celorlalti , la fel de flatata cum eram cand imi veneam grasuta prietena de pe Maleia care imi scria comportamentul pe hartie ca mai apoi sa il adopte maine ca original... Evident , toate se termina la prelungirea unui barbat ce le apare in viata fiecaruia... Asa ca va rog frumos si cu respect... Lungiti prelungirea aceea si lasa-ti ideile altora sa fie ale lor si-atat. Hai...Adio!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu