marți, 10 aprilie 2012

Asa sunt eu!

In acelasi timp in care cunoscutii mei fac pe indiferentii si afiseaza fata de om care nu poate fi ranit niciodata , mie mi-a ajuns. La ce dracu sa tot rad aiurea cand defapt imi vine sa urlu sa ma descarc, de ce sa tot spun ca sunt bine atunci cand vreau sa ajung odata acasa , sa ascult muzica , sa imi pun un pahar de bere si sa ma gandesc la tot si toate? Zi-mi un singur lucru la care m-a ajutat sa ma prefac in fetitza cu viata perfecta in toti anii care au trecut? La ce m-au ajutat privirile celor cu care beam o cafea la pahar de plastic candva iar cand veneam in vacante ma ocoleau crezand ca beau doar martini cu masline verzi mereu. De ce? Pentru ca m-am mutat in alt oras si incerc sa fac ceva cu cacatul asta de viata? Cati au avut curajul sa o faca? Mai bine de jumatate din cei care imi erau prieteni vor fi la acelasi nivel , in acelasi loc , doar mai batrani la fata si mai plictisiti de viata si cu nici o urma de speranta la un viitor mai bun.
Si cate sfaturi am auzit de-a lungul timpului de la oameni raniti pana in maduva oaselor care isi spuneau indiferenti si dadeau impresia ca isi adora viata , schimbandu-si evident parerea la primul gram de-alcool. N-am inteles insa niciodata de ce ne place sa purtam masti. Noi nu suntem niciodata raniti , nimic nu ne ataca , nu varsam lacrimi , nu ne doare absolut nimic si viata e perfecta. Hai serios? Majoritatea celor din jur cred asta... n-au de ales atunci cand vad ranjetul idiot pe fata mereu. Insa stai si vorbeste cu tine insuti..si nu..nu esti nebun... Dar cate regrete sunt in doar 20 de ani de viata de exemplu? Cate ai reface daca ai avea masina timpului? Nu mintii in sfaturi, atunci cand inima si sufletul tau a fost zdrobit de un om care macelarea vieti din placere. Pentru unii fiecare avem o viata roz...pentru care ar da orice sa o aiba la randul lor insa adanc in mintea si inima ta stii ca viata ta e cu mult mai de cacat... Pe cand unii isi doresc masini de lux tu vrei doar o imbratisare de familie pe care poate nu o vei mai avea nicidoata , cand altii vor in Caraibe , tu vrei doar iarba si liniste , atunci cand prietenii tai cu probleme beau un pahar de tarie din placere si distractie , tu bei ca sa uiti... Si totusi orgoliul si mandria ta stralucesc mai mult ca insasi aura celor din jurul tau. Dar... de ce sa iti traiesti o viata falsa?

La dracu!... Ma f*t in ele masti ,si ma doare-n c*r de parerea celor care ma judeca... Sunt eu, aparent fara inima insa cea care te-ar ajuta mai degraba daca nu ai avea sansa zilei de maine , sunt indiferenta pana ar avea cineva nevoie de ajutor , nu sunt credincioasa , dar nici nu intretin relatii sexuale cu preotul din catedrala si-apoi merg la spovedanie , nu am o relatie perfecta dar nici nu sunt a saptea amanta a unui interlop , nu ma plimb in masini scumpe pentru ca tata nu e vreun jmekeras care a furat pe vremea revolutiei si nici mama nu face videochat incat sa imi cumpere BMW seria 3 , insa tot ce voi avea va fi pe munca mea , si indiferent cum sunt ... macar sunt eu , nu copia inferioara a unei matrite proaste din fabrica!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu