duminică, 18 martie 2012

Te iubesc!

Imi lipsea mirosul lui! Credeam ca l-am uitat de tot. M-a vazut si nu isi dezlipea ochii de la mine. Ma privea de parca nu ma vazuse decat in poze si gasea diferente intre ea si realitate. Voiam sa treaca ziua, sa se intunece si sa simt din nou ca apartin cuiva. L-am ignorat prea multa vreme pentru cineva care nu era niciodata total al meu. Si cine credea ca ma voi simti atat de bine daca renunt si o iau de la capat cu ceva ce aveam deja. Am povestit sute de lucruri neinteresante, insa spuneam orice incat sa ma priveasca incontinuu de parca in fata lui se afla perfectiunea vietii lui. Imi inspira siguranta , respect si iubire. Iar cea din urma era mai reala decat stiam in toata viata mea. Alaturi de el am invatat ca iubirea e altfel. Nu inseamna injurii , neincredere si acuzatii ci total opusul, m-a invatat cu rabdare ca iubirea e cea in care dimineata fruntea iti e acoperita cu un pupic inocent, in care noaptea e mai usoara pentru ca esti tinuta in brate , in care ziua e gustoasa pentru ca simti mirosul mancarii gatite de el (eu niciodata nu am fost o buna gospodina ,asa ca asta e o necesitate :) ), mi-a demonstrat ca unde e iubire e si intelegere, si uitare pentru lucruri gresite , sunt vorbe frumoase care iti ocupa ziua si mesaje atunci cand e departe. Daca stiam ca viata mea va fi asa de la inceput as fi evitat drumul bine stiut din adolescenta , as fi refuzat reintoarcerea in trecut , as fi lasat amintirile acolo unde trebuiau sa ramana.
Aud din ce in ce mai putine masini pe strada. Linistea imi e disturbata doar de zgomotul tastelor pe care le apas sa scriu si de sunetul fosnit al ziarului pe care il citeste el langa mine astfel incat sa nu imi deranjeze latura artistica. Ma simt exceptional. Simt ca traiesc mai mult decat oricand, si mai ales ca am un motiv bun pentru care maine sa ma trezesc si sa o iau de la inceput. Vreau doar sa ii daruiesc toate sentimentele lui, imi pun inima in mainile lui fara teama , ma las purtata de val si stiu doar ca sunt incontrolabil indragostita de el. Vreau sa ii simt mirosul o viata intreaga, sa ii ating pielea in fiecare seara , sa urlu de placere atunci cand facem dragoste ca si cum ar fi prima oara mereu si toate astea sa fie la fel pana in ziua in care voi spune "da"! Iar mai apoi , nu vom fi "eu , tu si restul lumii" ci pur si simplu "noi si restul"!

Te iubesc asa cum nu am iubit pe nimeni in viata mea,Silviu!

2 comentarii:

  1. Pe cuvantul tau ca nu minti cand spui ca nu ai iubit pe nimeni asa? Sau asta e noua vrajeala acum?Ti-a trecut tot instant fara nimic ha? try again!

    RăspundețiȘtergere