joi, 15 martie 2012

Prezent

Mi s-a scurs ieri timpul printre degete fara sa simt macar o secunda ca e o alta zi. Muzica live rock , compania , martini , bere si Bugar's m-au facut sa uit de tot. Ca sa nu mai spun ca am si noroc , asa ca una din Heineken s-a transformat in o minge de colectie :)
In alta ordine de idei insa, m-am simtit mai libera decat oricand. conta doar prezentul meu fara ca un trecut idiot sa mi se scurga prin minte fara sens. Chiar sunt curioasa cum va evolua timpul. Dar stiu ca va fi bine, simt asta. Am parte de liniste , iubire neconditionata cum nu credeam ca o sa ma iubeasca cineva , mai ales figurantul de capitala , stabilitate si respect! Mai presus de toate e cel din urma. Ceva de care nu am avut parte in trecut. Acum ma simt frumoasa  cu adevarat si nu pentru ca as fi vreo printesa , ci pentru ca asa ma face el sa ma simt. Imi lipsea mult sa vad multumire in ochii celui care ma priveste, imi era dor sa ii simt caldura in timp ce dorm , imi lipsea enorm sa vad zambet dimineata cand deschid ochii in locul peretiilor care ii stiam deja prin fiecare crapatura. Avea dreptate insa si trecutul meu. Ca sa simti ca traiesti trebuie sa iti traiesti doar prezentul. Pana la urma cine nu face parte din prezent , sta cu motiv in trecut nu-i asa? Ce rost are sa tragi de ceva care oricum nu va merge , ce rost are sa iubesti ceva care vede in tine doar un adversar , un demon care cu prima ocazie asteapta sa te devoreze. Nu! In nici un caz nu am in spate o coasa asteptand sa omor trecutul. Il las acolo...pentru ca vreau sa vad cum viseaza un demon sa ajunga in rai!

Iti multumesc pentru uitare, iti multumesc ca esti in viata mea si ai iertat toate greselile mele! Tu esti tot ce am , Silviu!

Un comentariu:

  1. Sunt fericita pentru tine Joly:* Meriti o altfel de viata!

    RăspundețiȘtergere