miercuri, 1 februarie 2012

Lenevire...

N-am mai scris, probabil ca nici cuvintele nu stiu sa le mai insirui asa cum o faceam odata. S-au schimbat multe de cand jurnalul meu virtual nu a fost reimprospatat. Au murit sentimente si oameni apropiati , au disparut prietenii si mai presus de orice am devenit altfel. Aproape robotica, inumana... Mai inumana decat as fi crezut vreodata ca pot fi.
Am facut atatea lucruri pe care mi le-am propus in ultima jumatate de an , incat trebuie sa imi fac o alta lista de "lucruri de facut pentru viitor" incat sa am ce taia de pe lista si sa am motivatii pentru ziua de maine.
Mi-era dor de tot... de plictiseala , de intenet, de fotografii , de desen , de DaVinci Learning, de oameni ce ma acuza si mai ales imi era dor sa lenvesc... :D

Eu...sunt ok. Tu cum esti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu