vineri, 24 februarie 2012

Asa sigur...


Arunc afara cateva ligheane vechi , ciobite
Sa strang in ele apa de ploaie pentru tine
Ti-o arunc apoi pe fata palida iubite
Asa sigur vei invata sa plangi...

Imi aprind o tigare subtire cu amintiri pe filtru
Arde mai repede decat iubirea ce ti-o port, culmea!
ti-o sting in palma-n care te-am taiat ,sumbru
Asa sigur vei invata sa simti durerea...

Ma joc ca o idioata cu bete de lemn uscat
Sa fiu ca "fetita cu chibrituri" moderna
Le-arunc mai apoi in fanul din podul inalt
Asa sigur vei invata cum sa arzi...

Te-mping cu ura pana cazi ,apoi te scutur de praf
Ne jucam de-a chibritul: "cine se stinge mai repede"
tu esti invingatorul , semeni cu un ecograf
Asa sigur vei invata cum sa ingori....

Hai sa ne amintim trecutul in care ploua
In care fumam si ardeam fanul din podul inalt
Si ne impingeam fiecare sa invatam sa ingoram
Asa sigur vei invata sa traiesti fara mine...

6 comentarii:

  1. ha ha :D Macar mai poti sa subliniezi unele faze. nice...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alea raman pentru urmatoarele poezii cand ma mai apuca talentul:)) Mersi.

      Ștergere
  2. stii ca imi place si mi-ai lipsit mult :*
    chiar daca eu nu mai am chef sa scriu,imi place sa intru sa citesc despre tine :*
    bafta,ai grija de tine :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Otilia sunt in aceeasi situatie, parca mi-am pierdut talentul,dorinta si placerea de a scrie. Insa ma bucur ca inca tu faci parte din cititorii mei si implicit din viata mea.Iti multumesc!:*

      Ștergere
    2. Asta e poezia care ai zis ieri ? E draguta. Ar trebui sa mai scri si sa le dai oamenilor sa le citeasca,te pricepi asa putin:) Hai te pup.Ne vedem:*

      Ștergere
    3. Fetita nebuna cand iti revi? Lumea e a ta si nu conteaza cine vrea sa o schimbe dar de ce nu inveti sa traiesti momentul?

      Ștergere