joi, 10 noiembrie 2011

Nu e sfarsitull!

Am vina mea si stiu.. Aceea de-a fi femeie
Am obosit sa iert oameni pe voiam sa-i calc in picioare cu cruzime
M-am plictisit sa lupt fara sens
Si cu toate astea sa fiu perfecta-n ochii lor insa tot fara continut in ochii lui.
Am termninat cu amintiri si regrete , cu-ncercari fara cusur
Nu vreau sa fug de tot ce m-a ranit vreodata
Raneste-mi tot ce mai exista , ca e prea putin ramas
Stiam ca va veni o vreme care-mi va umple paharul tau ciobit
Si-mi voi taia venele sa-mi curgi din ele pana la sfarsit
Azi a fost prima zi in care-am mers in maini
Si-am calcat cerul in picioare...

Inspir nisip acum... Integritate si suspans
Caci aerul ce-l aveam in piept avea tendinta stranie sa-si schimbe culoarea
La fel ca tine cum te-ai schimbat in otrava si-n mostrii
Nu esti tu de vina, drumul meu a fost mereu neclar
Ori eu aveam nevoie de lentile , caci n-am vazut viata alaturi de-a ta
Si-am incercat totusi sa-nvat sa devin un mostru cu silueta feminina
Care sa te-atraga si-atunci cand ma urasti ca lupul luna de pe deal.
Si-o vreme a fost frumos . Iadul nu era sinistru de cand ti-am intrat sub piele
Te-am consumat in doze mci...sa ma obisnuiesc cu tine.Sa nu-mi fi nociv
Insa cred c-am stins si filtrul caci are gust de sange de-al tau si-l arunc
Gravitatia va distruge si ultima fila....

Nimeni nu ramane singur...stii? Chiar si lumina are calauza... Bezna!
Iar noi ne-am avut secerari de trup si minte involburata de timp
Eu ti-am dat putin atunci , mai mult acum , degeaba. Aveai mana gaurita sa prinzi
Iar tu ai dat atunci totul, lasand in urma nimicul impletit cu'n 'te iubesc' monoton
Spus doar sa-ti imprime-n minteea mea forma pasului tau de intoarcere.
Pana cand crezi ca totul e asa? Iar lumea e doar o gramada de usoare?
Nu ma vrei...stiu! Nici eu nu te vreau! Noi nu vrem decat inamicul de zi
care sa ne-mbratiseze seara cand s-a terminat razboiul. Dar nu e asa!
un razboi e zi si noapte, in fiecare zi, cu un final fatal.
Hai sa ne jucam cu focul, sa-l stingem , sa rupem cercul de argint
Sa scrijelin in piatra  in care ma iubeai ... "Si vis pacem, para bellum!"


6 comentarii:

  1. Stil!Ciudat pot spune dar cu siguranta are multe lucruri care te pun pe ganduri. Mi-a fost dor de partea asta artistica a ta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hey colega! Am reusit sa intru sa citesc asta.Deasta nu vorbeai tu cu mine pe mess deci:)team prins. Trebuia sa o scrii si pe aia care miai aratat-o pe foaia de la Ionica . sa o scri si pe aia! hai te pup.:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu te pup Alina. Ala nu il scriu, e prea pompos. A fost scris asa la nostalgie :))) Poate vreodata la vreun pahar de martini voi scrie alta mai buna...cine stie :D Multumesc oricum:*

    RăspundețiȘtergere
  4. e foarte buna Jolly,mai ales ca tu ai o maniera specifica de a exprima ceea ce simti,mi-e dor de tine ,adica de timpul cind scriai mai des si recunosc ca tu ai fost unul dintre oamenii ce m-au invatat sa scriu exact ce simt,fara falsitate.
    ai grija de tine,te iubesc mult :*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Otilia, ador oamenii care isi exprima gandul sincer si fara teama . Si mie imi e dor de tine, de apropierea aia a gandurilor. dar putem remedia asta oricand:d :* si tu pentru mine ai fost unul din motivele pentru a continua ceea ce fac.

      Ștergere