miercuri, 21 septembrie 2011

Defectele tale

Care e motivul pentru care inca mai respir? De ce inca inima asta tampita imi bate desi cel care a avut contributia la crearea ei vrea sa mor? Vreau doar sa stiu, ce vrei sa faci cu sufletul meu odata ce ti-l las prin testament ? Crezi ca de-l vinzi, cineva-l va cumpara? Speri ca te vei imbogati? Hai sa te trezesc la realitate! Nu vrea nimeni un suflet rupt de zeci de oameni. As vrea sa cumpar si eu unul, dar intact... gasesti asa ceva?

Uite, pentru tine, alerg pana in cel mai inalt loc unde stateam candva cand unicul om caruia ii pasa de mine era inca in viata... si stau, si ma decid daca iti las viata libera fara mine. Stau pe marginea aia de imi place atat de mult, iar acum nimeni nu intra pe usa de metal sa ma salveze. Oamenii par atat de mici de-aici de sus. Ma simt mai putin om acum. Imi vine sa ii frang pe fiecare-n parte si sa ii strivesc pentru ca nu stiu sa aprecieze ce au nici unul dintre ei. Ma ridic in picioare, contrar asteptarilor tale! Si inca nu ma dezechilibrez. Asta nu ai vazut in mine desi ma cunosti de douazeci de ani. Nu pic daca nu vreau, nu cad daca nu mi se distrage atentia, nu ma dezechilibrez daca vreau sa rezist pentru un anumit motiv. Dar bravo! Tu mi le-ai luat pe toate. I-ale pe toate. Macar fericirea ta sa fie simpla, si complica-mi sufletul... daca il mai prizi!

2 comentarii:

  1. Unele decizi o sa ne bantuie toata viata , ai ales , acum suporti consecintele...Take care

    RăspundețiȘtergere
  2. nu e vorba de deciziile vietii mele pe care le-am luat singura , ci de cele pe care le-au ales ceilalti de la bun inceput pentru mine...

    RăspundețiȘtergere