miercuri, 28 septembrie 2011

Asta simt eu!

Am o stare de cacat... n-am chef sa maschez intr-un ambalaj frumos postarea asta... ori sa par civilizata si sa folosesc cuvinte pompoase. De ce dracu plang acum? Explica-mi! Cat de proasta sa fiu incat sa stau in bucataria asta rece , singura asteptand un telefon care nu va suna niciodata cu acel nume pe ecran. Orgoliu? Ma pish pe el... si pe al meu, si pe al lui... Si candva daca va suna, ce rost ar avea? Sufletul meu se imparte in doua de prea lunga vreme incat sa vreau sa il mai cos... Vreau sa ajung in stadiul ala tampit incat sa nu ma doara nici o amintire, sa nu fiu eu vinovata pentru tot chiar daca eu sunt cea care am incercat sa impac pe toata lumea. Ce rost au avut toate ? Cat de mult au contat cartofii aia arsi si momentele in care ti-am zgariat corpul firav ca atunci cand te adoram ? Cat a contat onduirea tradatoare pe sacii aia de gips nefolositi? Iti spun eu? N-au contat deloc pentru tine! Te-a durut in cur fiecare sentiment de-al meu, fiecare impartire ciudata a inimii mele care uita de tot atunci cand era cu tine insa incercam sa imi mentin prezentul la linia de plutire pentru ca stiam ca ma vei parasi din nou si vei pleca la dracu pe strazi pavate cu piatra cubica. Daca nu veneam in gara eram mai intreaga sufleteste stiu.. insa mi-am calcat pe durere, suferinte si sentimentele de iubire si voiam sa te vad. Tremurai cand ma vedeai? Serios.. stiu cum era desi eram o buna actrita. Voiam sa te iau in brate si sa nu iti mai dau drumul vreodata.. Cat a contat ca am lasat totul in urma si am plecat cu tine in oras la prima plimbare? Crezi ca ma interesau banii tai idioti? Crezi ca ma interesa ca aveai in picioare adidasurile de piele  in locul celor de la chinezi? Sau aveai geaca aia misto de cateva zeci bune de euro in locul celei care imi tinea de cald atunci cand imi inghetau si genele pe scarile teatrului? Cat dracu a contat pentru tine ca voiam sa stau cu tine cat mai mult timp desi degetul meu era sugrumat de inelul de la cel pe care nu-l credeai vreodata in stare de o relatie cu mine? "te iubesc" ..si credeai ca ma voi intoarce iar, lasat din nou totul in urma? Pentru ce , amintire draga...? pentru ce sa las totul in urma? Sa plec cu tine in tari straine si sa las totul aici , pentru ca tu sa nu ai incredere in mine, sa ma faci sa ma simt mai rau decat o carpa sau sa imi aud vreodata iar ca nu voi ajunge nici la degetul mic a unei curve cu copil ciudat? Stiu ca ai incercat sa imi cumperi ce voiam eu, si ca mi-ai facut poftele pentru ca inca ascuns in tine e sentimentul ala de iubire pe care inca mi-l porti... stiu ca inca e ceva, si nu vom afla niciodata ce avem de zis unul pentru celalalt.. Crezi ca sunt fericita asa? Ca nu ma gandesc la tine aproape in fiecare zi? Ca nu vreau sa te sun, si totusi ceva ma retine si arunc telefonul in pat sperand ca nu-l voi mai gasi vreodata... Crezi ca nu as vrea ca in locul pozei pe ecran sa apara numele tau sau macar doar vocea ta? Cat vrei sa ma faci sa ma simt asa? Cat poti sa tot dai vina pe mine inainte ca tu sa nu realizezi de ce sunt eu asa , de ce fac asta si de ce totusi am incercat sa iti mai fiu alaturi in scurta ta vizita in asa zisul acasa? ....

De ce dracului ai venit daca tot eu sunt vinovata pentru tot? De ce atunci cand mi-am macinat orice amintire cu tine revi si imi spui iar totul fara orgolii si imi reaprinzi sentimentul pentru tine daca tot pleci si nu ma vrei in viata ta? Stiu ca vei citi postarea, stiu ca te vei gandi la multe, ca nu intelegi de ce nu iti spun asta in particular, insa nu multi stiu ca e vorba de tine, iar tu vei gasi iar ceva sa ma acuzi... fara sa vezi ca inca as vrea sa fie totul altfel.. Stiu insa ca in ritmul asta.. tu vei fi doar o iolanda... pentru un tata care incearca sa uite...

4 comentarii:

  1. My compliments for your blog and pictures included,I invite you in my photoblog "photosphera".

    CLICK PHOTOSPHERA

    Greetings from Italy

    Marlow

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Aduti aminte de ce ne-am certat. Nu mai au rost acuzele. Vorba lui Guess who , "cum arata un steag alb intre doua fortarete??"

    +10 pentru melodie ;)

    Re-Edit: Acum intelegi unele lucruri?

    RăspundețiȘtergere