miercuri, 3 august 2011

Ciudat

M-am trezit cu un sentiment ciudat, pe care nu prea il pot explica in mod logic. Ma simt de parca nu sunt acasa si nu ma refer fizic, ci pur si simplu simt ca trupeste sunt acasa iar o parte din suflet e plecata departe fara sa aibe vreun gand de revenire inapoi in ingradirea trupeasca. M-am uitat peste cateva lucruri candva importante pentru mine si se pare ca inca au ramas destul de dureroase. Am una din zilele pe care le aveam acum vreo trei ani cand bifam cate o zi in calendar. Ca un fel de countdown, acum insa care e finalul? Hmm... ciudat, dar imi place. Ma simt copil. Ma duc sa scriu, sa fac fotografii si stau deasupra tuturor celor din oras fara ca cineva sa incerce sa ma salveze disperat azi...

I can't be who you are!...

Un comentariu:

  1. cit de binee cunosc starea asta..cit de bine,sincer am si obosit de grandioasele planuri ale cuiva,vreau sa ma bucur de lucrurile simple,probabil in asta si consta fericirea,in lucruri simple :*

    RăspundețiȘtergere