miercuri, 24 august 2011

Aproape de final...


Nu stiu concret cat e ceasul acum... nici macar notiunea timpului nu mi se mai pare esentiala pentru un trai linistit pe care mi l-am dorit demult. Ma simt altfel de la o vreme, linistita fara sa plang necontrolat sau sa imi caut alinarea in bratele cuiva. Oricum lumea are interese, nu vreau sa am de platit multe inapoi unor maini ce ma strang in brate probabil din dorinta sexuala pentru cat pielea mea nu devine leita cu al unui shar-pei.

Incet si instinctiv devin ca el... fara regrete se pare. Cel mai bun prieten al meu imi pare doar linistea pura, iar unica fericire se revarsa in cateva momente fara durere ametite de alcool pe care corpul meu si-l imprima deja ca pe ceva vital. Urasc paharele , au capacitatea unui lichid insuficient cat sa ma faca sa uit de tot ce e in jurul meu. M-am plictisit de fata pe care trebuie sa o afisez in fiecare moment in care depasesc pragul casei , pardon , caselor mele pe care niciodata nu le pot numi 'acasa'. Nici nu stiu daca am avut vreodata definitia concreta a acestui cuvant clasic. Sunt prea batrana sa ma plang de esecuri , fara sa le infrunt insa prea tanara incat sa ma avant intr-o relatie complet serioasa doar pentru a avea pe buletin un domiciliu pe care sa il pronunt cu un zambet cand spun simplu.. 'merg acasa...' Si acum merg, insa oriunde e liniste, dor in orice pat fara sa fac vreun moft ca nu e destul de moale sau prea confortabil pentru a avea un somn cat sa ma mentina in viata.

Vreau sa inchid ochii intr-o seara, sa uit de orice durere fizica , psihica , morala , fara sa fiu judecata sau acuzata... sa nu ma trezesc decat atunci cand lumea va vedea in mine un om... nu o femeie simpla si naiva asa cum m-a invatat el sa cred despre mine...

Boule...sunt om...am sentimente! INCA!

4 comentarii:

  1. ...
    "Never love anybody who treats you like you're ordinary."

    RăspundețiȘtergere
  2. very true that you're saying there...

    RăspundețiȘtergere
  3. mi-a fost dor de tine si de postarile tale)
    dar ceea ce nu ne omoara ,ne face mai puternici :*
    si da,torden are dreptate )
    kisses :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Remember , remember ha ...Stii ce mi`ai invatat , tot timpu avem puterea de a decide.
    >:D<

    RăspundețiȘtergere