sâmbătă, 16 iulie 2011

Un plus pe o cruce

Fara vreun chef de viata ascult cum se scurge secunda
si nu alerg deloc sa o prind si sa o retin fara sens
Astept sa plece lumina, sa nu vad, sa nu mai simt nimic
dar clopotul bisericii imi forteaza urechea s-auda orice
si mai ales faptul ca nu sunt singurul om ce are nevoie de o viata
Sa nu uit nici faptul ca lumea-i o graba imensa pe care
n-o prinde din urma nici moartea
Se-nmulteste sporadic cu inca un fraier ce-alearga mai apoi pe drumuri
fara sens si se opreste-o fractiune de secunda la pomul laudat
citeste in graba inc-un necrolog si rade
De data aceasta nu e nimeni cunoscut, nu e nici el notat temporar

Langa el o femeie-n zdrente isi face la repezeala o cruce
rupand aerul intr-un mod plictisit si mecanic
Pentru ce toate astea? Pentru cine anume si-ar ridica oasele obosite-n neant
Ce nevoie are si tanarul rapper ce-si misca degetele din reflex peste frunte
si-apoi redevine infectul suflet uman
La ce ne trebuie inca un strop de falsitate-n pseudo-credinta de azi
cand oricum revenim la inumanitatea de maine?

Trec de zeci de ori fara sa schitez macar vreun gest
imi amintesc doar ca am vazut candva un om important acolo
si-un prieten ce-a murit fara ca acum cuiva sa ii mai pese
Ma-ntrebam daca ma recunoscuse pe-atunci si am aflat ca da
umplandu-mi raspunsul in fiecare razbunare ce-avea sa-mi alunge o parte de suflet
Nu am ce sa mai pierd acum, i-a totul cu tine si pleaca-n bulevard...
Fa-ti o cruce falsa si zambeste
Macar acum, invata sa fi uman , fi simbolul crucii rastignite-n victima suprema
Eu nu am de gand sa materializez un plus al unei imense minciuni sentimentale!

5 comentarii:

  1. Nu stiam ca inca mai scrii lucruri de genul acesta. Ar trebui sa te mai ocupi de partea asta de literatura .Ai asa un fel aparte de a contura niste idei cum trebuie sa le gandesti sa stii ce inseamna

    RăspundețiȘtergere
  2. Mereu ma intrebam ce e in mintea ta aia mereu pusa pe mistouri:))) uite ca acuma vad ca e ceva bun bun in spatele atacurilor tale la persoane:d desi, daca ma gandesc mai bine imediat ma ataci sau imi zici vreo cateva:D

    hai bravo, continua si multumesc ca ai avut curajul sa imi arati ca inca mai scrii

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari pentru tot ceea ce faci,tine-o tot asa! Sper sa mai apara postari de genul celei de mai sus:) ai grija de tine Jolly:)
    te iubesc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Waaaa:X tre sa iti citesc blogul mai des

    RăspundețiȘtergere