miercuri, 6 iulie 2011

Multi ani!

Am ajuns si la ziua asta. Nu am asteptat-o prea tare, insa timpul oricum a trecut si azi e 6 iulie, 2011... Am douazeci si unu de ani, de cand am inspirat prima gura de aer inchis al unui spital de categoria a treia. Mi-au spus "la multi ani"-ul clasic in total aproape o suta de persoane, un gest frumos, chiar si-atunci cand jumatate dintre ei nu au nici o problema cu specialitatea zilei de azi. Au fost asadar oameni care si-au ocupat cateva secunde ori minute pentru a mi le dedica , iar oameni cu care mi-am impartit luni de viata nu s-au sinchisit sa ma auda ori sa imi spuna ceva.

Nu am timp de texte filozofice ori arta in cuvinte, le multumesc sincer celor care si-au adus aminte de mine, imi cer scuze daca eu am uitat de ziua cuiva, si le multumesc si bunilor mei prieteni cu care mi-am petrecut copilaria dar au orgoliul mai mare. Azi indiferent de voi, ma voi simti bine, pentru ca macar azi pot spune ca lumea e a mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu