vineri, 1 iulie 2011

Ganduri in hazard

Te-amuza ceva azi? Te-ai distrat sau ai schitat macar un zambet cat de fals? Bravo! Eu inca nu reusesc sa imi conturez muschii cat sa alcatuiasca un amarat de zambet. Imi lipseste inocenta. Mi-ai rupt fasii din ea si le-ai carat de-a lungul drumului alaturi de tine, calcandu-le in picioare si tarandu-le mii de kilometrii pe autostrazi. Pentru rostul carui lucru s-au intamplat toate?

Am mers de curand la autogara din oras, nu am putut sa nu imi amintesc cat de infantil pipaiam geamul care ma despartea de tine, si nu aveam sa te mai ating multa vremea de-atunci. Cata durere a ramas in urma? Destul cat sa iti ajunga la usa casei tale daca impletesti gandurile si ranile mele. Au fost momente cand am crezut ca eu nu sunt indeajuns pentru fericirea cuiva. Si-atunci credeam ca tu esti totul, iar eu nimic. Si aveam dreptate. Eram nimic. Aveam parul brunet, pentru ca asa iti placea tie, si sarutam pasional ca te iubeam, in timp ce tu iti gadilai orgoliul incalcindu-ti degetele in parul bolnav de culoarea puiului scuipat din oul de gaina, simtind cum e sa fi suport de limba pentru alta persoana. Cat ai regretat mai apoi? Nu vreau sa te supar iar, nu vreau sa revin la certuri. Doar las totul sa curga, si sufletul sa imi simta iar.

Te-am iertat! Si tu ai iertat multe. Ne-a fost bine, si erau momente cand simteam ca sunt tot ce vrei. Eram fericita cu tine in casa umeda , mica si infecta la propriu. Nu regret ca sanatatea mea a avut mai apoi de suferit pentru asta. Tii minte cat ma jucam pe computerul asezat pe reviste doar sa treaca timpul iar tu sa bati la usa obosit? Cate pixuri le-am sustras de la burtosii de birou mai stii? Acum ti-as infige oricare din ele in inima si ti l-as rasuci pana la refuz. As fi sadica, ti-as colecta sangele scurs ca mai apoi sa marchez calea razbunarii celor care ne-au fost impotriva o viata intreaga. Nu vreau sa cer mila, si nu imi pasa daca cei avizati vor citi iar si vor fi ofensati. Pentru mine tu vei fi mereu cel alaturi de care am crescut, iar unele persoane nimicuri...la fel cum ea, va ramane mereu o tarfa. Inamicul meu, te-as omori cu drag, dar m-as simti mai singura ca nicicand. Nimeni nu ne-ar intelege oricat ne-am stradui. Pentru ca infiderent ce-a fost, cum va fi sau cata ura am strans in sufletul nostru amandoi, candva am fost doar eu, tu si restul lumii....

29 de comentarii:

  1. Sadica din tine reloaded? Cred ca ar trebui sa lasi timpul sa treaca. Daca va urati, va veti uita, daca inca mai exista sentimente in voi vor triumfa

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu sunt sadica deloc. Fiecare intelege ce vrea aici , iar cine trebuie intelege ceea ce trebuie:)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Stii ce!ar trebui sa faci odata ce simti fara orgolii daca mai conteaza pentru respectiva persoana, daca nu stai in banca ta si traieste-ti viata asa cum meriti

    RăspundețiȘtergere
  4. stii,ma tot conving ca timpul de fapt nu vindeca,el amina razbunarea,regretele si tot ce a ramas,si chiar daca timpul trece sunt unele sentimente si amintiri pe care nu le poti sterge.. si asta doare..
    hugs :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa e Otilia. Eu din pacate am retinut in mine tot ceea ce doare, iar el si-a sters pana si postarea in care spunea la un moment dat ca sunt importanta pentru el si nu ii pasa de nimic altceva. :(

    RăspundețiȘtergere
  6. Oky , acum m`ai derutat total , postarea e perfecta , tot ce`i trebuie , dar te intreb pentru a nu stiu cata oara . Ce vrei pana la urma?

    RăspundețiȘtergere
  7. De ce te-as fi derutat? Am scris si in postare, tot ceea ce am facut a fost sa scriu, sa imi las sufletul liber.

    Indiferent cat m-as chinui, si aici cred ca Otilia ma intelege cel mai bine , sunt momente in care scriu bine doar cand sunt suparata, iar daca din cauta ta nu am fost suparata vreodata, atunci nu am fost niciodata...

    RăspundețiȘtergere
  8. Here we gone again with stupid lovers story. Mereti ma tare:)) ori va iubiti ori nu va mai iubiti laso in colo de treaba

    RăspundețiȘtergere
  9. Supara din cauza mea? De foarte mii de ori , dar tot tu nu mi`ai raspuns la intrebare...ai sms daca e ;)

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu am sms pentru ca nu mai am credit, iar suparata din cauza ta, da , de milioane de ori. Asta a creat arta, dar a distrus suflet crede-ma...

    @ anonim. iti multumesc pentru grija dar fugi te rog de-aici spre a-ti cumpara o identitate

    RăspundețiȘtergere
  11. hai ba ma lasi:))) chipurile-mi sari si-n cap acusi:))=)) vinde careva vreun nume pe-aici?

    Nu te inerva ca am dreptate si tu sti asta bine bine de tot

    RăspundețiȘtergere
  12. @Anonim , faci aceasi greaseala right kS? si da ai tot dreptul ..

    @J.D. Deschide ochii si gandestete la unele reactii si cauze inainte sa te complici

    RăspundețiȘtergere
  13. Asta nu am inteles-o, probabil pentru starea in care ma aflu si mi-e foarte somn...

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu fac greseala sau ea ca iar face aceleasi chestii? Cred ca ma incurci Sergiu

    RăspundețiȘtergere
  15. @Anonim Atunci , uite`te in buletin , vezi ce nume scrie , si impartaseste`l cu noi.
    @J.D. Situatia de fata poate astepta pana maine , dute dormi

    RăspundețiȘtergere
  16. am dreptate si nu te rasti sau fa tu misto ca nu mere asa. ati fost impreuna si ati facut cacatu praf de zeci de mi de ori.mereti tata pe drumurile voastre separate salutati-va pe strada si gata. ce va tot postati atata. si nu schimba cu nimic situatia faptul ca sti sau nu cine is.

    RăspundețiȘtergere
  17. Pt mine nu schimba absolut deloc situatia , pt ca oricum daca vrem sa facem ceva facem, indiferent ca suntetzi 10000 de anonimi , in schimb da dovada de personalitatea ta ;)

    RăspundețiȘtergere
  18. Ma duc... macar atunci cand dorm , totul e perfect, nimeni nu se cearta, nimic nu doare si nici un om nu asteapta ceva de la tine in momentul ala... somn usor pentru toti cei online ;)

    RăspundețiȘtergere
  19. Personalitatea mea?am ajuns sa ne certam iar din cauza ei ma?

    RăspundețiȘtergere
  20. hai jolly ca deja o arzi in filozofii:))) tu cea tradata mereu,ce sa zic:))) tu cati ai ranit la viata ta fara sa iti pese?

    RăspundețiȘtergere
  21. No acuma cu care anonim sa fiu de acord? Hai ca stiam ca asha va fii ..n`are rost sa va/ne certam. Cu toti stim unele faze si fiecare ii dati dreptate cui vreti , v`am lasat si scuze de deranj

    RăspundețiȘtergere
  22. Deja esti penibila cu postarile astea , tu suferii mereu si esti cea care plange , da ce ne faci noua nu se pune? ba cu sergiu ba cu tomi ba cu amandoi , si umbli aiurea

    RăspundețiȘtergere
  23. e a doua oara cand te citesc, si e a doua oara cand...raman ganditoare...

    RăspundețiȘtergere
  24. * Anonim care e mai sus de Iulia, nu crezi ca e ciudat sa scrii si cu numele tau , Sergiu si sub forma de anonim? Nu uita ca te dau de gol greselile gramaticale (suferii) si felul de exprimare:P

    * Iulia , de ce razi asa cu pofta?

    * Suflet de curva , dupa postarile tale cred cu certitudine ca stii cum e senzatia care te face sa scrii asemenea postari.

    RăspundețiȘtergere
  25. @J.D Iti fac un prit sa vezi comenturile de la mine , alea sunt singurele ce le pot sterge ..sa te convingi si singura ;)

    RăspundețiȘtergere
  26. Ok. fie asa, oricum nu bag in seama toti anonimii..

    RăspundețiȘtergere
  27. Parerea mea e ca fiecare ar trebui sa faca ceea ce simte cu adevarat,daca nu e ceva comun,atunci nu va chinuiti! Eu stiu un singur lucru: o iubesc si nu imi este rusine sa o recunosc:)

    RăspundețiȘtergere