marți, 19 iulie 2011

Dor

Lumea mea s-a schimbat fara sa contribui prea mult la asta. Mi-e dor de o simpla plimbare inofensiva si un zambet sec pe care doar eu il inteleg. As pleca azi, acum , fara sa ma uit in urma pentru o singura zi fara nici o grija. Mi-e dor sa stau, sa pierd timpul fara ca el sa doara. Mi-am pierdut motivul de zambet real, mi-am lasat in urma orice simtire ciudata, si totusi inca doare totul. Ce sa fac?... o singura intrebare ma tot pune in dificultate. Ar schimba ceva o promisiune implinita?

7 comentarii:

  1. Greetings from Finland. This, through a blog is a great get to know other countries and their people, nature and culture. Come take a look Teuvo images and blog to tell all your friends that your country flag will stand up to my collection of flag higher. Sincerely, Teuvo Vehkalahti Finland.

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate schimba , depinde de promisiune si momentul inplinirii ei...Depinde de multe

    RăspundețiȘtergere
  3. eu zic ca o promisiune indeplinita mereu schimba lucruri, sau chiar cursul unei vieti, depinde cat de profunda este acea promisiune si cat de mult conteaza pentru fluxul vietii tale. vreau sa citesc posturi mai vesele Jolly :* ...esti o fire puternica, iar astfel de posturi nu-mi arata acest lucru. te pup si ai grija de tine >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, sa traiti blogerul meu bucurestean:* voi scrie atunci si lucruri vesele:D

    RăspundețiȘtergere
  5. de acord cu Laurentziu,Jolly you are the best :* te pup si bafta multa :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu cred ca pentru oameni mai conteaza defapt promisiunile facute. Oricum sper sa nu fi dezamagita de cei care numai promit si trec peste tot ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.

    RăspundețiȘtergere