miercuri, 29 iunie 2011

La revedere , iubire!

Crezi ca a trecut? Nu! Inca simt cum mi se infierbanta sangele si cum imi raneste fiecare milimetru in timp ce parcurge vena proeminenta de pe intreg corpul. Ma scoate din minti un singur gest de-al tau. Nu as avea vreo problema daca acelasi lucru l-ar fi facut oricare alt om ce face parte din viata mea. Dar nu tocmai tu... Tu cel care ma cunosti atat de bine, alaturi de care am varsat primele lacrimi de durere ori am zambit prima data cu adevarat. Cum poti tu sa ma consideri atat de proasta, cand stii si stiai asta tot timpul ca nu este deloc asa..

Ma doare! Si imi vine s-alerg pana la stanca ce mi-a impaiat sufletul de zeci de ori si sa urlu cat ma tin plamanii. Sa imi sting glasul urland pana seara chiar si stiind ca tu nu ma vei auzi niciodata. Nu mai esti la cativa metrii de locul in care imi placea sa fiu cu tine. Nu mai esti omul sarac din punct de vedere material dar mai bogat ca toti oamenii in viata pentru insasi viata mea. Te adoram. Te iubeam. Te voiam pentru totdeauna. Rupe-mi linia vietii mele precum ai rupe aripile unei zburatoare oarecare, soarbe-mi praful necesar batailor din aripi, rupe-mi picioarele sa nu mai pot calca, insa unicul lucru pe care nu-l vei putea distruge e amintirea mea alaturi de tine, pe care o vei uri , si nu vei reusi sa o scoti din suflet nici cu cel mai calitativ bisturiu. Vreau sa te doara, stiu ca o sa te doara. Nu imi recunoaste asta niciodata te rog,voi continua sa te distrug apoi, iar omul pe care l-am iubit atat de mult as prefera sa fie fericit si mai ales, in viata , acolo undeva.
Iti voi recunoaste vocea dint-un milion de alti oameni, insa nu vreau sa o mai aud vreodata. Voi simti cand esti pe-aproape, caci instinctul meu te adora candva, dar nu vreau sa-mi mai fi im preajma. Pielea mea va tanji dupa atingerea ta speciala, dar nu vreau sa o mai simt nicicand. Doare, rupe parti din mine si nu va trece atat timp cat voi fi in viata, insa te las... linistit in lumea ta de gheata , iubire!...

6 comentarii:

  1. In sfarsit te convingi ca intre voi nu era iubire

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu cred ca te-a iubit vreodata! Sufletul lui mereu a fost a altei fete dar nu tia recunoscut vreodata

    RăspundețiȘtergere
  3. Sti ca de multe ori am incercat sa iti explic cum e defapt cu gandirea unui om pe care il cunosti pana in launtrul sufletului sau. Ca te-a iubit sau nu pana la urma o stie doar el si atat, insa pentru situatia la care ati ajuns sunteti amandoi contribuabili, iar ceea ce faceti voi doar iubire nu mai e. Nu cred insa nici partea in care as putea spune ca nu mai simtit niciunul ceva sentimente de iubire pentru celalalt, insa ceva acopera toate aceste sentimente marete, iar daca nu ve-ti descoperi ce anume, ori veti fi niste necunoscuti ce vor trece unul pe langa celalalt pe strada, ori veti fi mari inamici o viata intraga de frustrarea ca nu va treziti unul cu celalalt in dimineata urmatoare.

    Mult succes iti doresc in orice situatie.
    Jet.R

    RăspundețiȘtergere
  4. *Anonim : Daca e asa, oricum lucrurile sunt de domeniul trecutului, iar sufletul lui era disponibil pentru oricine voia el sa il daruiasca...

    *Jef: Stiu, am inteles asta demult, insa as fi vrut sa schimb ceva inca de la primele noastre discutii, iar acum regret ca nu am avut abilitatea de a citi printre randuri inca de atunci.

    RăspundețiȘtergere