sâmbătă, 21 mai 2011

Negociere cu mine


Degetele ma dor ingrozitor, si nici rasuflare prea multa nu mai am pentru a uita totul si a lasa in urma. Trebuia sa impletesc in acelasi curs mintea-mi si sufletul. Se respingeau insa precum polii unor magneti incapatanati, si nu aveam timpul necesar sa ii tin legati unul de celalalt cu forta. Ma durea insa fiecare scursura auzita si ma zgaria pe piele lasandu-mi urme de imbatranire fiecare minut ce trecea zgomotos facandu-mi parca in ciuda stiind ca orice as face nu il pot opri, insa nu vreau nici sa il ajung din urma... Asa ca il las sa fuga de mine , sa se indeparteze si sa ma priveasca din partea opusa a drumului. Imi inchipiam cum e sa nu existe un Rai... Cat de usor ar fi. Totul ar avea un final, si nu as avea nici o teama pentru consecintele asupra unor fapte ce le savarseam. Stiu si stiam mereu ca orice decizie de-a mea imi va alimenta sufletul si imi va goli mintea sau invers. Ma doar pe mine insami fiecare decizie atunci cand stiu ca ea da unei persoane sperante iar alteia dezamagiri. Mi-e dor de zilele in care aveam oameni reali langa mine, demni si asprii cu mine atunci cand eram pe cale sa clachez. Acum, aproape toti ar sta si ar savura momentul declinului meu. Insa niciodata nu imi placea sa ofer satisfactie unor falsitati contemporante. Viata mea e doar proprietatea mea, si mi-o voi trai ca atare chiar si atunci cand va afecta persoane care nu ar avea vreun rost cu implicarea.

Imi place sa sper ca totul va fi bine in cele din urma, iar viata mea nu va avea regrete. La fel cum nici sentimentele mele nu vor mai fi tinta vopsita fosforescent pentru a putea fi atacata oricand. Pana la proba contrarie... Ascult doar asta:


"Need who?" Tu insati stii raspunsul, insa mereu vei crede ca e vorba despre altcineva...

8 comentarii:

  1. hmmmmmmmmmmmmmmmm.........

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu zic sa iti pese mai mult de maturizarea ta psihica, pentru ca... ghici ce? -esti cam "fetita"...si inca o chestie... o-r expirat demult ifosele de diva/vedeta subapreciata.
    In plus... nu stii intelesul cuvintelor grele pe care le folosesti.

    RăspundețiȘtergere
  3. Laur.. fiecare are cate o idee despre anumite lucruri. Si hai nu ne pripim, nu cred ca esti tu perfectiunea intruchipata. Cat despre intelesul cuvintelor pe care le folosesc, nu te ingrijora! Stiu limba romana mai bine si mai corect decat jumatate din romanii din tara asta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Laur,nu cred ca in postul respectiv a fost vorba de "ifosele de diva/vedeta subapreciata",printre altele,sustin ideea ca au expirat pitipoancele cu botic roz si aere de Mona Lisa contemporana..
    cit despre post,Jolly..atat de bine te inteleg..si daca e sa vb despre sentimente.. as copia postarea ta si as posta-o la mine,pt k intr-un fel si pe mine ma reprezinta,merci pt tot ce faci,un singur gind ca cineva,acolo te intelege si iti e alaturi ma face sa ma simt mai bine,hugs :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Hugs back Otilia :* sentimentul e reciproc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Voi intelegi termenul de maturizare? Stiti fazele prin care o persoana ajunge la maturizarea psihica? Macar intelegeti ce am vrut sa spun, sa stiu daca suntem pe aceeasi lungime de unda.
    Si nu vorbeam despre mine! esti libera sa ma judeci cat vrei, atat timp cat ai cu ce sa iti sustii ideea si nu ma bufneste rasul cand citesc.
    In plus jumatate din romani nu au bloguri... iar din ceea ce scrii pe blogul tau, transimiti un sentiment "de grando", care ar trebui sustinut de acuratetea cu care iti alegi figurile de stil ( in momentul de fata, figurile tale de stil arata doar ca vrei sa impresionezi!).

    RăspundețiȘtergere
  7. Laur, daca tu consideri asta esti liber sa crezi ce vrei.. Daca esti de acord, ne putem intalni la un suc si te vei convinge ca nu e totul atat de inutil si copilaresc la mine si am multe motive pentru care zic asta.

    RăspundețiȘtergere
  8. Laur, ia-ti frate o viata in cazul in care iti lipseste, nu ne plictisi cu ,,cunostiintele tale" nu suntem interesati.

    RăspundețiȘtergere