sâmbătă, 14 mai 2011

Fuck you Romania

Traiesc in Romania, si asta cred ca e cel mai mare cosmar al meu. M-am scarbit de-atata lume proasta-n jurul meu si de oameni falsi ce asteapta sa te calce in picioare la fiecare pas. Urasc mai ales barbatii ce cred ca o femeie are doar o intrebuintare, acea de a satisface orice dorinta a sa. Uita ca ea e un om, ca are sentimente si are amintiri. Urasc tot ce tine de lumea asta de cacat, si de banii ce fac lumea sa se-nvarta. N-am chef de nici o postare mai lunga, voiam doar sa ma descarc si sa zic scurt, ma pis pe ea tara de tarfe si labari!

2 comentarii:

  1. Da e un punct de vedere,dar ca pentru cei de varsta mea e deja banal. Avand in vedere ca sfaturile sunt acceptate doar prin ,,SMS''in pauza de som al copilului pe care n-ai voie sa-l stresezi IATA SI RABUFNIREA.

    RăspundețiȘtergere
  2. Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpu , ai avut ocazia sa pleci de cateva ori dar familia era mai importanta in toate situatile. In orice rau e si un bine. Bucurate de chestile marunte si o sa fie bine , ii ai aprope pe cei importanti ;)

    RăspundețiȘtergere