joi, 21 aprilie 2011

Minoritar

A trecut ceva vreme de cand nu mai pot fi sentimentala...Mi se pare atat de uman, dureros si fara rost. Nimic nu ma mai bucura asa cum o facea fiecare maruntis. Am stat sa analizez ce m-a schimbat si nu am gasit raspunsuri concrete, insa am aflat calea ce m-a condus pana la granita fiintei umane.
Am tot incercat in intreaga mea viata sa studiez macar pentru mine insami putina psihologie. Voiam sa vad cat de usor poti manipula un om. Raspunsul deloc socant?... Un om cu un nivel mediu de inteligenta e extrem de usor de manipulat. Dar nici pentru restul populatiei care are un coeficient de inteligenta mai mare lucrurile nu stau bine. Toate astea se intampla simplu. Omul vrea sa auda ceea ce gandeste inainte sa isi deschida gura, iar daca ii analizezi miscariile involuntare si lucruri minore in detaliu, l-ai citit ca pe o carte deschisa. Am ajuns in situatia in care ma plictiseste controlul mental al oamenilor din jurul meu, si uneori am impresia ca sunt prea batrana pentru cei din jurul meu , ori ca sunt din alt tinut , un intrus in lumea lor perfecta. Ma plimbam azi lejer, asa ca intr-o prima zi mai calduroasa de primavara pe bulevard, si am constatat impreuna cu cel de langa mine ca din zece oameni 6 sunt aproape retarzi la comportament cel putin din care doi sigur analfabeti sau semianalfabeti, din cei patru care raman doi sau trei sunt oameni plini de ei si se comporta de parca o capsuna nu avea buline inainte ca ei sa se nasca si nici coada nu era pusa la cireasa, si mai ramane unul din cei zece , care e om cu un intelect mai mult decat media, dar care moare sarac si batjocorit de majoritatea din preajma sa. Si-atunci, in ce lume traiest? Decat sa fiu ca ei, prefer sa-mi cumpar insula mea de douazeci de metrii patrati, departe de bmw-uri, decapotabile , par blond si ruj roz, si impresii de macaronar. Imi cer scuze de la putinele exceptii din viata mea, dar sincer? Lume proasta, du-te dracului!

Un comentariu:

  1. mie chiar imi era tare dor de postarile tale,iar postul asta mi-a demonstrat inca odata ca ai simtul umorului :D stii ca lumea proasta in Moldova e un pleonasm,la noi asa fenomene vezi in fiecare zi :D
    hugs :*

    RăspundețiȘtergere