joi, 3 martie 2011

Martie...

Martie? Nici nu am realizat ca deja e primavara, din punct devedere anotimpic. Ar trebui sa vad zambete pe fetele oamenilor ce azi par triste, sa nu se intipareasca urma de pantof grabit in zapada si sa se simta in sufletele celor de langa noi renasterea dupa o iarna grea. Dar se pare ca sufletele lor au uitat sa reinvie. Au ramas in pragul mortii si adorm in spatiul vidat dintre realitate si vis. Nu mai pot auzi nici un 'la revedere' cand las in urma ceva ce imi face rau. Dar nu stiu nici altii sa ma invete cum sa fac asta. Nu mai am rabdare sa creez un zambet cu un altul anterior. Nici chef de scris nu mai am... Si primavara asta mi se pare mai moarta decat toate...

2 comentarii:

  1. exact acelasi lucru simt si eu,o primavara pustie,fara sens,dureroasa si falsa..dar asta e,trebuie sa ne conformam,tie Jolly iti urez forta si multa sustinere din partea celor dragi,asta conteaza enorm,pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu`ti mai fa atatea griji ...vine vara :D smile :) ..app La multi ani :* >:D<

    RăspundețiȘtergere