marți, 8 februarie 2011

Rezumat de dragoste


Am cunoscut in viata mea multe fete pe care le consideram prietene. Incepand de mica incercam sa comunic cu oamenii din jurul meu. Mereu mi-a placut comunicarea. Si am cunoscut zeci de fete,ce le consideram atat de perfecte, atat de feminine si demne de o prietenie reala. Mai tarziu am vazut ca defapt nu exista decat minciuna unei relatii ce avea sa se destrame cu primul baiat aparut in peisaj.

M-am indragostit ca orice om... undeva prin scoala generala de baiatul pe care il credeam atat de perfect pentru viitorul meu. Ma vedeam toata viata alaturi de aceeasi persoana. Era atat de iubitor...bland. Ii citeam mereu iubirea sincera in ochii lui caprui. Asteptam sa adorm cat mai repede cat sa ma trezesc a doua zi, iar inima imi batea cu 20 de batai pe minut mai mult cand ma apropiam de coltul scarilor de marmura la fiecare ora 3... Era ceva special. Unic. Un sentiment pe care nu aveam sa il mai simt vreodata in viata mea niciodata. Ma maturizam intre timp incat sa vad si rautatea ce se ascundea in sufletul unui om nemultumit de mine. Am gresit si eu. Recunosc. Imi regret unele iesiri si cuvinte jignitoare aduse la adresa lui. Il iubeam atat de mult , incat am invatat sa trec peste tot doar sa inving totul alaturi de el. Am invatat sa urasc tot ce ma ranea. Pana am ajuns sa il urasc pe el, pentru ca ma ranea. Devenise inamicul meu perfect. Aceeasi gandire, aceleasi planuri de operare. Atat de asemanator cu mine incat ii iubeam fiecare rautate. A ajuns sa imi iubeasca ura din mine. Sa adore fiecare cuvant adus cu jignire, pentru ca imi aprecia partea demonica, plina de rautate si momentele in care primeam lovituri de la viata, ce-mi rupeau inima si sufletul in sute de bucati, dar imi stergeam lacrimile , si mergeam mai departe cu fruntea sus chiar daca in urma-mi lasam parti din mine pe care nu aveam sa le mai colectez vreodata. Imi pierdeam umanitatea. Imi scapam identitatea in teritoriul lui. Si ma lasam calcata in picioare doar sa-l am aproape inca o zi. Acceptam zile intregi de durere doar pentru ziua in care il simteam aproape de mine. Il atingeam , il sarutam si ziua mea era mai buna de cel putin doua ori. Era motivul pentru care adormeam cu zambetul pe buze , si radeam dimineata la citirea mesajului lui de noapte buna. Imi iubeam oglindirea masculina mai mult decat orice. Era bine, pana in peisaj apareau prietene materialiste, sau blonde, sau pur si simplu fete pe care le mancau intre picioare si se simteau mai femei daca se amesteca in ceva relativ frumos. Cat de mult voi zambi cand voi auzi ca fiecare din aceste chestii vor divorta si vor muri atat de nefericite candva.

Mi-amintesc si-acum primele drumuri spre strada Izvorului, in care alergam sa las in urma metrii de oras, spre o evadare in natura. Am amintirile pline de vatul de pe stanca, geaca ce ma proteja de ploaia teribila pe platou, patura ce-mi sufoca aerul cand simteam saruturile de la lac, sau de zilele cand mergeam pe drumul din dreapta la intersectie. Facusem lucruri pe care nu le voi regreta vreodata. Fusesem mai fericita decat orice alta fata. Prin lucruri simple... As prefera de zeci de ori acelasi miros de fan, in locul unei plimbari cu masini cu geamuri fumuri... As purta cu placere inca o data cizme de cauciuc alergand in noroi in locul tocurilor de 10 cm subtiri... Dar vremurile au trecut si stiu asta. Sunt fericita doar ca am fost cea care a avut ocazia sa simta asta candva. Ca am zambit de sute de ori din tot sufletul. Dar stiu ca am platit pentru fiecare. Mi-am destramat sentimentele in farame minuscule. Am simtit durerea, ura , si frigul raului in miez de iarna , imbibat cu un refuz drastic. Nu ma interesa nici o durere fizica. Voiam doar o imbratisare. Indiferent cat avea sa platesc pentru asta. Dar nu mai am resurse sa continui plata. Nu mai pot.

Nu vreau sa ma mai mint sau sa mai continui o poveste ce nu are expozitiune. Lumea isi va primi rasplata. Prin fiecare gand, gest si sentiment. Nimic nu ramane nepedepsit. Iar eu...sa fiu pedepsita dupa pacatele mele. Nu am prea multe, iar unele din ele sunt justificate. Doua lucruri sunt certe... Nu fac rau si nu insel daca am pentru cine sa fiu umana, iar amintirile raman acolo. Te-am iubit. As fi facut totul pentru tine. Dar tu ai preferat occidentul, si sa pastrezi bucati din sufletul meu. Nu uita insa, ma cunosti mai bine ca oricine. Voi rezista oricarui atac, iar sufletul imi apartine, si il voi regenera pentru cel cu care imi voi imparti viata. Vorba unui prieten comun pe care-l citez reformuland putin. "Sa vorbim peste 10 ani,care din noi va fi mai fericit? Eu cu sotul meu?Sau tu ca sot al alteia?"



Drum bun...viata usoara si frumoasa iti doresc. Crezi ca e sah mat... insa nu uita: ultima mutare e a mea. Iar cand inveti pe cineva sa fie demonic... poate gresesti. Pentru ca s-ar putea sa-i placa, si mai ales sa o aibe in sange. Unicul dusman de temut e cel ce te cunoaste mai bine ca orice... Adio , Sergiu!

42 de comentarii:

  1. Am ales amandoi alte cai...Am gresit enorm cand am plecat si am recunoscut. Niciodata nu o sa fie sah mat intre noi , ne cunoastem prea bine punctele slabe si stim cand si unde sa ne atacam , intodeauna am fost mai mult dusmani ca iubiti n`am stiut sa renuntam la partea aia si am ajuns asha.Toata viata ai sa imi ramai cel mai de temut dusman. Imi pare rau pentru tot..take care

    RăspundețiȘtergere
  2. Telegredean Alin8 februarie 2011, 02:50

    nu o meritai pe fata asta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Adevarul ei il stiu. Dar stiu si eu faptul ca fata asta nu e chiar atat de rea , urata , netalentata si proasta cum o cred multi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Lizzy asa e. Tu o cunosti bine pe fata asta. Nu stiu nici eu nici tu cat s-au iubit astia 2 dar cu siguranta s-au ranit mai mult decat oricare cuplu.

    RăspundețiȘtergere
  5. Destul de literar textul dar scris tot la ura, ca asa stii tu sa scrii. Pacat de talentul tau ca s-a irosit cu oameni fara valoare.

    RăspundețiȘtergere
  6. nu cred ca aici e vorba de valoare sau nu. Ci pur si simplu de sentimentele pe care fata asta le-a simtit sau inca o face. Toti o judecati si va dati cu parerea dar cati ati trecut prin ceea ce a trecut ea?

    RăspundețiȘtergere
  7. Baiatu asta nu te iubeste. nu te merita treci mai departe. lasal acolo unde ie si gata

    RăspundețiȘtergere
  8. Toti comentati fara sa stiti defapt o situatie. Nu am ce sa mai spun, oricum ve-ti ramane cu aceeasi conceptie a voastra. Eu sunt proasta pentru unii, altii ma urasc...dar va fi acolo cineva care ma iubeste si asta va merita totul. Va multumesc pentru atentie. Jolanda Dosa e offline!

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu exista iubire in lumea asta deschide ochi

    RăspundețiȘtergere
  10. De acord cu X , m`am comportat ca un nenorocit cu ea , si m`a razbunam pe ea pentru tot ce se intampla in jurul meu. Nu o mai acuzati si criticati atat, in unele faze nu merita. Scrie mai bine ca majoritatea dintre voi si macar ea are curaju sa se exprime , voi sunteti niste anonimi ascunsi in umbra voastra!

    RăspundețiȘtergere
  11. tiam spus io ca asa o sa fie ca o sa te raneasca si nu merita sa te inpaci cu el dar tu tot ziceai ca te iubeste no acuma vezi cat te iubeste si ca io am dreptate si ca trebuia sa ma crezi pe mine atunci

    RăspundețiȘtergere
  12. Telegredean Alin8 februarie 2011, 03:15

    Sergiu tu stai pe curu' tau acolo si ai grija de viata ta si las-o pe fata asta in pace ca nu va iesi bine daca continui asa!

    RăspundețiȘtergere
  13. chiar asa daca sti ca ai fost nenorocit de ce nu o lasi in pace?

    RăspundețiȘtergere
  14. pai no lasa in pace ca ie prost si crede ca daca o face sa se simta urat atunci o ia napoi si crede ca alta fata o va sterge pe ia din mintea lui da ie prost si o sa vada asta si pana atuncea o raneste pe fata asta pana no sa aibe suflet in ea sa mai vrea iubire

    RăspundețiȘtergere
  15. Telegredean Alin8 februarie 2011, 03:21

    Fiecare presupune-ti aici niste variante fara rost. Ca se iubesc sau nu e fara rost iara. Lasati-i sa traiasca stiu ei cum sa o faca

    RăspundețiȘtergere
  16. Jolly conteaza cel mai mult ceea ce simti tu , de aici totul se rezolva dupa placul inimii tale! Ai grija de tine draga. :*

    RăspundețiȘtergere
  17. Deci acum chiar habar nu aveti .. Ultima noastra cearta a inceput de la un status de relatie noua a mea . Dupa 6 luni in care ea e fericita cu Tomi , nu m`am amestecat deloc in relatia lor si majoritatea conversatilor noastre au fost amicale. Nu ne`am stresat nici unu pe celalalt , dar voi va dati aiurea cu parerea ca deobicei , Intre noi nu e decat relatie de amicitie si nimic mai mult cand o sa va intre asta in cap?

    RăspundețiȘtergere
  18. Stii ca te iubeam si tu iti bateai joc de mine si plecai de fiecare data la el si nu iti pasa ca ma lasi iar sa plang toata noaptea pentru ca ziceai ca te iubeste dar nu stie sa o arate? Vezi ca nu e asa? Il cunosc mai bine decat tine si stiu mai multe decat crezi si niciodata nu te'a iubit asa mult cum crezi tu Jolly mereu credea ca esti a lui si asa trebuie sa fie si nu te vedea ca pe o egalitate doar erai un joc pentru el si mai apoi o pierdere de timp. Sper ca macar acum sa vezi si sa stii ca eu te'am iubit mult si inca te iubesc pe cand el nu a facut'o niciodata!

    RăspundețiȘtergere
  19. Sergiu minte in alta parte. Niciodata nu a fost acolo pentru tine si nu te-a ajutat sa treci peste momentele grele chiar daca era cu altcineva? Poti spune fara sa minti ca niciodata nu a vorbit decat amical? Tu mereu ti-ai batut joc de ea din cate am vazut. Poate a gresit si ea dar te-ai intrebat de ce a facut-o? Tu poti avea o relatie fara sa te gandesti la ea? Fi sincer cu tine si dupaia poti trece la alte lucruri.

    RăspundețiȘtergere
  20. Altii care n-au ce face. E treaba lor se iubesc sau nu ce va bagati voi?

    RăspundețiȘtergere
  21. Am precizat majoritatea timpului , nu tot timpu, Si dimpotriva ea a fost singura care mi`a fost alaturi dar am avut incredere in alti cand nu trebuia. Si la restu intrebarilor e Nu...

    RăspundețiȘtergere
  22. Nu ca ar fi in favoarea mea tot ce spun,dar fata asta e speciala. Nu o cunosc asa ca tine dar cunosc alte fete, alte tipuri si alte gandiri. Fata asta are ceva in plus pe care foarte putine fete le au ca si calitate. Nu cred ca sufletul ei e de vanzare sau pus la taraba pentru a fi vandut si transat mai ales ca esti unul din putinele persoane care stie prin ce a trecut de-a lungul vietii ei si nu e vorba doar de tine aici...

    RăspundețiȘtergere
  23. cand o sati intre tie in cap ca e doar amicitie sergiu?

    RăspundețiȘtergere
  24. Telegredean Alin8 februarie 2011, 03:42

    Eu personal nu cred ca voi ve-ti putea fi vreodata prieteni buni fara sa aveti vreo tenta de a fi mai mult deatat. Am dreptate Sergiu?

    RăspundețiȘtergere
  25. Cat am prierdut de cand am fost away:))))=))) Voi va certati acuma cu el sau pentru ea?ca nu mai pricep nimica:))))

    RăspundețiȘtergere
  26. Ne certam cu tine x imediat daca nu iti vezi de treaba

    RăspundețiȘtergere
  27. Lasati fata in pace de ce nu pricepeti? i will be there Jolly!!

    RăspundețiȘtergere
  28. Draga lasa trecutul in urma si traieste. E tot ce poti face!:*

    RăspundețiȘtergere
  29. Stiti ce nu inteleg probabil ca sunt imatur si prea putin trecut prin viata. Dar fiecare are ceva cu fiecare , majoritatea o iubim dar prea putini ii demonstram. Fiecare isi da cu parerea despre relatile ei , greselile ei si o criticati.Comentatii textele nu greselile Probabil ca sa saturat de comentari aiurea.
    @Telegredean Alin :inainte sa fim impreuna am fost prieteni iar daca relatia nu a tinut aia nu inseamna ca prietenia trebuie sa se strice.Mai des se cearta 2 prieteni pentru o fata decat un cuplu despartit care au ramas amici..
    Si v`am lasat la certurile voastre inutile

    RăspundețiȘtergere
  30. Inutil in faza asta esti doar tu si prea prost sa iti recunosti in primul rand tie ca 23 de ore din 24 inca te gandesti la ea chiar daca are o relatie cu altul. Viata ta nu va mai fi niciodata atat de fericita ca si atunci cand ea iti era alaturi daca chiar o iubesti atat de mult precum sustii desi prin comportament vad contrariul. Esti copil, si eu inteleg dar crezi ca sentimentele ei inteleg asta. Ti-a fost alaturi si recunosti asta, dar ceva a rupt-o de tine si aici doar tu stii ce a fost in realitate. Sunt mult mai in varsta decat tine si am trecut prin ceva asemanator si chiar daca am copil acum si sunt fericit cu nevasta mea nu e acelasi lucru. As fi de doua ori mai fericit daca sotia mea ar fi cea pe care am iubit-o cu tot sufletul meu. Ai de gand sa traiesti sau sa te faci ca traiesti bine? Numa bine si sper sa te apuci sa gandesti si sa realizezi totul inainte ca viata ta sa nu mai aiba un sens vital.

    RăspundețiȘtergere
  31. Telegredean Alin8 februarie 2011, 03:59

    In o relatie unde au fost sentimente niciodata nu va mai fi o prietenie reala.

    RăspundețiȘtergere
  32. Te sustin Aline. niciodata nu va mai fi ceea ce a fost si nici prietenie intr-o fosta relatie nu exista. E ca si cum teai minti pe tine ca nu mai vrei nimic si defapt mereu vrei. Mereu o parte din suflet va fi dedicata. Iar asta nu e deloc amical.

    RăspundețiȘtergere
  33. Ah si am uitat sa zic. Da sergiu toti o iubim, dar in moduri diferite

    RăspundețiȘtergere
  34. Si pana la urma ce fac? Ma schimb si "lupt" sau renunt? Prefer sa ma prefac ca traiesc sa fie fericita decat sa o dau iar in bara..

    RăspundețiȘtergere
  35. Telegredean Alin8 februarie 2011, 04:20

    Tu sti. Viata ta. Ar trebui sa sti ce simti si sa te hotarasti ce vrei si nimic sa nu te opreasca din decizia luata. Cu sau fara ea...

    RăspundețiȘtergere