sâmbătă, 26 februarie 2011

Doar eu ma iubesc in realitate!


Niciodata nu va exista un om perfect. Sunt extrem de constienta de treaba asta. Dar cum se face ca mereu langa noi ne lasam doar falsitatile?Niciodata nu ne multumim cu ceea ce avem, si alungam de langa noi persoanele care ne vor bine , doar pentru ca mai apoi sa tanjim dupa doar o clipa ca in trecut.

Eu mi-am pierdut din umanitate. Am lasat in urma pasi foarte bine apasati in solul dureros. Am udat drumuri intregi cu lacrimi, dar acum nu mai pot plange. Simt doar un plans sec, fara lacrimi ce-mi rupe bucati din micutul meu suflet. L-am impartit de extrem de putine ori, dar am realizat ca e gresit. Nu sunt cu nimic mai speciala , dar sunt cea care sufera mai mult acolo in tacere undeva.

Nu mai pot continua asa. Voi fi acea femeie pe care o vrei, dar pe care niciodata nu o vei avea. Pentru ca totul va fi doar o iluzie a amintirii imprimate intr-o gandire spre o alta pe care ai avut-o in trecut.... Si fara intrebari... nu am raspunsuri. Nu conteaza la cine ma refer... Sunt doar doua cazuri, iar mereu vor da vina unul pe celalalt cat timp eu voi evada pe o a treia cale undeva departe. Evident eu cu mine insami. Pentru ca doar eu ma iubesc si ma plac aproape total asa cum sunt.

Un comentariu:

  1. Jolanda ,de ce o fiinta sensibila inteligenta si frumoasa poate fi si atat de pesimista ,chiar putin paranoica, .Nici nu banuiesti ce te vei amuza peste ani de excesul asta sentimental.Nu mai poza in victima perfecta . Toti au sentimente . Buni, rai,urati , batrani ,betivi.Toata lumea a trecut prin vraja ,,scurta ''a adolescentei.Acum ,nu-mi vei da dreptate,dar mai tarziu ,nu voi mai fi eu in stare sa te ascult.

    RăspundețiȘtergere