marți, 11 ianuarie 2011

Stupid!!!!!!!

E mai mult decat stupid sa stai sa astepti ajutor cu mana-ntinsa de la cei pe care ii credeai apropiati de tine. Niciodata nu vei impaca tot ceea ce iti creeaza mediul de viata, niciodata nu vor fi multumiti cativa indiferent cat de multe ai realiza. Nu am nevoie de critici si nici detectivi ce sa-mi caute-n urme o farama de greseala. Stiu sa gresesc si singura, nu am nevoie de prietenii false in jurul meu. Vreau doar sa plec...sa nu stiu de nici o fraza ce raneste si sa nu vad nici o fata cunoscuta, ce o urasc... sau mai rau...o iubesc!

Si nu, nu ma salva... ma ajut singura!

2 comentarii:

  1. Intodeauna o sa fie cineva sa te salveze ;) +1 la melodie :X

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai de gand sa imi dai si mie alea inapoi? nu de alta da nu pot face nimic

    RăspundețiȘtergere