miercuri, 1 decembrie 2010

Oty!

Nu stiu eu prea multe despre comunism, insa una din putinele persoane pe care le pot numi prietene, desi nu am vazut-o vreodata... mi-a spus multe despre acest lucru. Otilia, este din Chisinau...si nu are deloc ideea unui comunism intiparit in memorie. Desi mi-a povestit multe,am inteles ca locul in care sta e totusi unul frumos, cu multa istorie controversata in urma si nu in ultimul rand un loc in care nu am fost, dar vreau sa merg cu cea mai mare placere. Ascult acum melodia pe care a postat-o ea pe facebook, cantata de sora ei, pe care o voi posta aici, cu speranta ca nu ma va acuza de lucruri rele:)) (P.S. : sper ca nu te supara faptul ca ti-am furat o poza sa o pun aici sa stie lumea despre cine vorbesc:P )
E o melodie pe care ar trebui sa o ascultati dincolo de ritmurile muzicale si sa ii intelegi pur continutul, interpretarea cuvintelor, pentru ca... Asa suntem noi... uitam si lasam mereu lucrurile deoparte pentru ca nu avem timp de ele, iar maine poate e prea tarziu pentru tot.



Cu ocazia asta ii multumesc mult bloggeritzei mele, care mi-a fost un cititor fidel , si m-a facut de multe ori sa nu las balta blogul meu. Iti multumesc mult Otilia!

3 comentarii:

  1. multumesc enorm pentru tot ce faci,pentru ca existi si colorezi visele si zilele mele proaste(pun pariu ca nu numai ale mele),merci pt postare,si iarta-ma ca nu ti-am scris mai devreme,am fost absenta intr-un fel citeva zile :)dar sa stii ca tot ceea ce faci e de apreciat,pentru ca esti ft ft bravo,ai un stil aparte si eu si sora mea iti multumim :* pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult Otilia. Astept noi postari de-ale tale, si multe cantece la fel de frumoase si zile petrecute la fel de frumos cum povesteai , cu sora ta. Si eu va pup:*:* >:D<

    RăspundețiȘtergere