miercuri, 1 decembrie 2010

La multă minte, România!


Era să şi uit. E ziua ţării , româniilor!!! Trezirea din somnul vostru cel de moarte!Savuaţi gustul sângelui de tiran. Fi-ţi fraţi şi visaţi împreună la ce nu veţi ajunge vreodată. Aprindeţi luminile-n oraşe, steagurile tricolore ancoraţii-le la vedere, şi umpelţi-vă sufletul de bucurie. România a mai îmbătrânit un an. Dar tot imatură este...Poate la anu' va fi mai bine?...Pe dracu! Oricum, lăsam răutaţiile deoparte acum, măcar de ziua ta mareaţă ţară, şi cu drag îţi dedic o melodie pe care o ştii de 20 de ani încoace (doar cu versuri contemporane )... Iar dupa audiţie , patrie dragă ,un somn uşor ca cel de moarte , aşa ca până acum!



Şi-aşa la încheiere
Cu bune şi cu rele ,
Asta-i ţara Românească
Doarme până piere!

La mulţi ani , româniilor... şi pân' la anu' poate mai pune-ţi creier de la creier, sa faceţi împreună România să gândească liber...aşa ca la ProTv...

83 de comentarii:

  1. Din cate se pare tineretul tarii nu prea mai agreeaza patriotismul,asa cum am fost noi odata invatati,dar nu avem de ce sa va condamnam ,asa sa ajuns. Asta e realitatea. Romania nu mai e ceea ce a fost odata

    RăspundețiȘtergere
  2. Tinerii din ziua de azi nu vor mai aprecia tara asa cum o faceam pe vremea pionierilor. E educatia de vina!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu e vorba aici de conceptie sau educatie ci doar de faptul ca nu mai e asa cum credeati voi pe vremea aia , acum tinerii vor viitor iar aici nu mai e. Asa ca bine zice Jolanda

    RăspundețiȘtergere
  4. A face haz de necaz,e ceva tot romanesc Acum se pune accent pe originalitate si nu pe patriotism,deci nu doar tinerii de azi vad asa lucrurile, chiar si cei de mai demult ,numai ca n-au curajul nici macar acum sa deschida ochii.

    RăspundețiȘtergere
  5. In categoria asta esti si tu '50plus'?

    Stiu ca sunt multi care ataca felul asta de a vorbi , insa asta e realitatea doar unii nu vad, sau pur si simplu nu vor sa o vada. De ce? Le e teama, sau pur si simplu nu le pasa?

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce mult iubiti voi propria tara. Cum se poate asa ceva? Tara voastra e totul pana la urma

    RăspundețiȘtergere
  7. :))) Romania the land of dreams :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Cam urasti tu tara ta mai fetito. E frumos?

    RăspundețiȘtergere
  9. Deci sunt Geo......Joli ma stie am vazut ca toti ziceti ca ii Romania asa adica in sensul rau al cuvantului dar ii asa ca asa vati bagat voi in cap ma daca ii rau cautativa de lucru ca daca vreti gasiti si daca nu gasiti inseamna ca nu va place munca vreti bani munciti in orce domeniu nu numai unde va place aia inseamna sa vreti si sa vedeti ca o sa aveti si bani si o sa fie cat de cat buna si tara asta eu unu sunt mandru ca sunt roman si nu ma schimba nimeni si daca matur strada am ce sa mananc si va zic sigur daca vreti aveti de lucru in strainatate cum puteti sa munciti cele mai josnice meseri si pe cei mai putini bani care se platesc in zona ai si pana la ore tarzi lucrati si aici ca acolo cu tragere ca o sa faceti bani asa ca nu mai comentati intradevar nu ii raiu in Romania dar nu ii nici foamete asa mare ..... deci romania ii cum o faceti voi alti cum o duc bine daca va duce un pik capu si va dati interesu o sa o duceti si voi ..... vam salutat numai bine ,,,,,,,,

    RăspundețiȘtergere
  10. Geo, asa e ....intr-o oarecare masura ai dreptate. Dar romanii asa s-au obisnuit, si degeaba sunt oamenii ca tine daca mai multi sunt lichele sau infractori s.a.m.d. Romanilor le place sa fie asa la ei in tara. De-a lungul istoriei Romania a trecut de partea castigatorilor si nicidoata nu a avut demnitate. Multi merg in tari straine si sterg babele la cur pentru bani si vin in tara cu figuri de parca ei ar fi dat gaura la macaroana. Romania e intr-adevar asa cum o facem noi sa fie, dar sunt prea multi cei care o fac de cacat...

    RăspundețiȘtergere
  11. romania e de cacat si-atat

    RăspundețiȘtergere
  12. Mereti ma cu faza ca iti gasesti de lucru.da pentru 4 milioane si lucri ca prostu. Afara macar lucrezi de te ia dracu da iei si bani.altfel iti faci bani acolo.aici nu iti permiti nici o masina fara credit in banca sau sa furi

    RăspundețiȘtergere
  13. Mno dragi mei cine va opreste sa stati in Romania ..... mereti si lucrati dincolo ca acolo sunt caini cu covrigi in coada si ii mai bine ...... si pt cunostinta ta generala cam nici unde nu se mai plateste cu 4 milioane cu zici tu .......

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu e chestia ca e urat aici, dar e mai bine. Ai fost tu dincolo ma ?sa vezi ca nu au cainii covrigi in coada?

    RăspundețiȘtergere
  15. Da ma am fost si in Franta si in Germania si cel mai recent am venit acum 2 luni daca vrei sa sti si nu am zis ca ii ca in pampas aici dar daca vrei supravietuiesti si cat de cat bine ......

    RăspundețiȘtergere
  16. Ai fost acolo unde? In cort? Aici furi sa zici ca ai bani. Una e sa mergi acolo sa vizitezi sa stai, alta e sa te duci sa fi sclavul lor in cusca si sa nu vezi tara.

    RăspundețiȘtergere
  17. Si am incercat si eu ca majoritatea lumi sa vad daca ii asa cum zic multi ca ii bine dincolo dar nu ii asa ...... ei te vad ca un sclav in fata lor si fac ce vrea banana lor cu tine isi bat joc in ultimu hal poate mai sunt locuri unde ii bine dar trebuie sa ai pe cineva de mult si cu cunostinte sa o duci si tu cat de cat asa ca nu mai vb aiurea ii foarte greu dincolo ........

    RăspundețiȘtergere
  18. tu ai fost in cort ma asta ca deja o strici
    si la ciordit eu am fost la mumca bai inteligentule ca eu nu pun mana ca alti la ciordit ce fac, fac din munca mea

    RăspundețiȘtergere
  19. DA ba, e greu dar daca ai un sprijin te realizezi mult mai repede decat aici.

    RăspundețiȘtergere
  20. Norma si stai linistit ca si daca zic prieteni ca te duc la bine te duc o poola ca fac in asa fel tot ei sa castige deci trebuie sa ai pe cineva bine pus si de incredere.....

    RăspundețiȘtergere
  21. Unde era cinstitu. CE sa zic. Romania , deci esti ciorditor si poate si tigan pe deasupra.

    RăspundețiȘtergere
  22. Si cum ar fi daca ai pati tu sa mergi dinkolo cu cineva si sa muncesti ca robu si cand trebuie sa iti iei bani iei o mare tapa si nu ai cum sa ajungi acasa ca nu sti in ce directie sa pleci si sa ai numai bani de drum ca si aia iai pus tu deoparte .....D

    RăspundețiȘtergere
  23. Tu esti tigan ma poola bleaga si ciorditor
    ......D

    RăspundețiȘtergere
  24. Oameni , gata, fara cearta ca nu e frumos si evident fara jigniri. Romania e asa din cauza unora care fura, comit crime si violuri, si mai evident al lipsei de cultura , dar nu sunt toti la fel, asa ca nu va certati aiurea.

    RăspundețiȘtergere
  25. Ba, romanii sunt prosti si gata. Europa face din romani sclavi. Tu de bine ce e in tara ai plecat?

    RăspundețiȘtergere
  26. Nu ma cert cu nimeni dar vad ca asta stie tot si a trecut prin toate asa vb dar habar nu are cum sunt unle chesti ...... in fine nu mai are rost sa vb ca vb degeaba ,,,,,,,,

    RăspundețiȘtergere
  27. Ba i-a gata ca fac urat:))) Ce dreq va certati pentru astea? Lasa-ti-o naiba de treaba

    RăspundețiȘtergere
  28. @ D - posibil. Dar intr-un fel sau altu are dreptate. Adica nu pleaca romanii de bine ce e aici dincolo.
    @ real X - nu mai jigni ca ne suparam

    RăspundețiȘtergere
  29. Zi ba, de ce pleci daca iti iubesti tara? Pupati-o in cur in fiecare zi. DAca tot e atat de buna.Mongoliaaaa

    RăspundețiȘtergere
  30. Hei oameni buni, Romania e asa cum e ,asa cum va fi si maine, asa ca va rog eu:)) zice-ti parerea despre text, fara sa luati apararea , doar strict critic literar:P:))

    RăspundețiȘtergere
  31. Bai mongolez esti tu si ii tara mea aici am crescut si cu bune si cu rele si imi place aici si tiam mai zis dar tu esti greu de cap am plecat de curios ca se laudau uni,,,,,,

    RăspundețiȘtergere
  32. Aha. Bine ba. Iubeste-ti tara.pupo-n cur

    RăspundețiȘtergere
  33. Ce prosti sunteti toti,Joly bravo pentru text. E ok.Restu spanzurati-va odata!

    RăspundețiȘtergere
  34. Ba ala de sub pot i-a mai taca-ti gura!

    RăspundețiȘtergere
  35. Ai tu prioritate cu spanzuratu ;)

    RăspundețiȘtergere
  36. Eu am terminat discutia scuze restu ca nu trebuia sa va inpuiem capu cu discutia asta vam salutat ,,,,,,,,

    RăspundețiȘtergere
  37. Asa. Retrage-te. Ca acolo numa digu te mai apara si podu

    RăspundețiȘtergere
  38. NU ma retrag ma zi ce ai de zis

    RăspundețiȘtergere
  39. Da. Ne cerem scuze Joly.Fiecare cu parerile lor.Gata.Bravo pentru blog.

    RăspundețiȘtergere
  40. Si ba maimutoiule fama sa imi fie dor de tine

    RăspundețiȘtergere
  41. Ce te tot dai mare pe aici?comenteaza blogul textul si restu nu te da miez @.D

    RăspundețiȘtergere
  42. Nici io joli nu ma cert dar vad ca asta insista cu retragera si il retrag eu de tot ca o sa aflu cine ii si am grija de fasu lui

    RăspundețiȘtergere
  43. Ba cu tine ma dau miez cand vrea banana ta numai zi cine esti si ne intalnim si discutam ca oameni,,,,

    RăspundețiȘtergere
  44. Si am comentat blogu si discutam nu ma dadeam miez cu nimeni dar acum ma dau cu tine ca vad ca esti cam zorro

    RăspundețiȘtergere
  45. Afli pe dracu si nu ma amentinta ca-ti rup dintii

    RăspundețiȘtergere
  46. hai hai. Fara amenintari ca va bat pe amandoi de nu va vedeti:)))) Ziceti baaaaaaaa, le am cu romana sau ma las de bloggerit?

    RăspundețiȘtergere
  47. Pai hai si rupei eu te invit
    Cand vrei tu ma oboseala

    RăspundețiȘtergere
  48. Oboseala? Cand vedeam si radeam de oameni ca tine tu erai prunc ma:))

    RăspundețiȘtergere
  49. Multumesc ;;) Deci continui sa mai scriu atunci, sa va enervez pe voi :))=)))

    RăspundețiȘtergere
  50. Dute nu ma inebuni
    pai zi cine esti

    RăspundețiȘtergere
  51. Continua joly, Continua!Macar aici cred ca eu cu D. cadem de acord

    RăspundețiȘtergere
  52. Ce sa te mai inebunesc ba?ca esti gata.esti dus.ramai sub pod

    RăspundețiȘtergere
  53. Ba tu esti dus zi cine esti daca ma sti asa bine pensionare cum zici tu

    RăspundețiȘtergere
  54. Si rela X eu nu mam certat cu tine dar ma deranjat ca ai zis ca sunt tigan si ciorditor si nu ii asa si mai sunt si tigani calumea nu multi dar sunt ca am si eu catva prieteni si chera sunt baieti buni team salutat .....

    RăspundețiȘtergere
  55. Ba colonie esti tu si zi cine esti

    RăspundețiȘtergere
  56. Ba zi cine esti si nu o mai aburi

    RăspundețiȘtergere
  57. da ma dau ca nu sunt sarantoc ca tine si nu merg cu cersala cum faci tu si daca radeai cand erai tu de aia ca mine zi cine esti sa te cred

    RăspundețiȘtergere
  58. Gata tiau taiat astea netu sarantocule ......

    RăspundețiȘtergere
  59. Hai ma ca iti dau maine o bere. Si sa te vad cat de tare esti golane

    RăspundețiȘtergere
  60. invata ba sa scri corect limba pe care ai invatat-o de cand te-o scos mama-ta

    RăspundețiȘtergere
  61. pai zi cine esti ma ca mie nu imi trebuie berea ta ca daca imi trebuie imi iau singur sau unde stai indici

    RăspundețiȘtergere
  62. Scriu cum vrea poola mea si cand vrea plm si vezi cum vorbesti mai zdreamto

    RăspundețiȘtergere
  63. Nu mai prinzi semnal la internet?

    RăspundețiȘtergere
  64. Pai de unde sa stiu ca tu ai scris si am semnal stai linistit
    Si de unde ma sti tu pe mine ma
    Si gauzar esti tu ma

    RăspundețiȘtergere
  65. Bine hai pa ca ai de dat mancare la gaini.

    RăspundețiȘtergere
  66. Stai linistit ca eu nu am asa ceva si de ce nu zici cine esti ma ce te ascunzi atat,,,,,,,,,

    RăspundețiȘtergere
  67. Hai ba stai tu acolo in daranesti si gata blondule

    RăspundețiȘtergere
  68. Stai linistit ca nu sunt blond ;) pt cultura ta generala ;).......

    RăspundețiȘtergere
  69. mars ba si nu te mai tot da atata crezi ca daca tiai facut casa si ai bani esti mare si tare ba?te-am batut odata nu mi greu so fac iar

    RăspundețiȘtergere
  70. :)))) camd mai batut u pe mine ma ???,,,,, si nu mam laudat eu ca am bani si miam facut casa sau ce ai zis tu acolo

    RăspundețiȘtergere
  71. ba lucrai ca sclavu astavara si nu zi ca ai fost tu dincolo ca tu nai fost nici afara din judet ba

    RăspundețiȘtergere
  72. Serios dute nu ma inebuni dar stai cam prost cu informatile despre mine dupa cate imi dau eu seama si normal ca am lucrat astavara ii logic sa lucri sa faci un ban ;).....

    RăspundețiȘtergere
  73. Eu am iesit ii tare blogu tai jolli sa o ti tot asa ai grija de tine ;)......

    RăspundețiȘtergere
  74. Jolanda . reciteste com-ul meu si vei vedea cata dreptate am.Vezi cum patriotul ,iasa -n fata doar atunci cand e laudat. reciteste comentarile de mai sus . Inclusiv cele din prima zi dupa postare si fa-i o caracterizare sincera si atenta ... I ncep sa SE VANDA,. CARE-I HOT . CARE MUNCESTE SE UMILESC UNII PE ALTII Astia nu concep sa plece din tara sa faca doar turism . OFF . si credeam ca generatia voastra va fi mai dezghetata....

    RăspundețiȘtergere