vineri, 31 decembrie 2010

Descrescator

Ultima ora. Ultimele secunde ce le mai simt fara agitatia de sfarsit de an. Ma simt ca un pacient de la reanimare ce-si numara secundele pana la moarte. Nu sunt negativista,dar pur si simplu nu ma pot bucura de faptul ca imbatranesc. Nu ma pot simti bine cand imi dau seama ca nu am realizat destul in anul ce-a trecut. Jumatate de glob e deja in 2011, eu inca alerg de tot ce pot sa raman in trecut, macar inca putin. Nu-mi place deloc. Si nu vreau s-aud secundele descrescatoare urmate de false artificii. Omenire, trezeste-te! Te bucuri de propria pierire!

3 comentarii:

  1. De acord cu tine . dar la fotografierea momentuluicu stanga mi-ai facut semn sa ies din cadru --AM INVATAT CEVA,/

    RăspundețiȘtergere
  2. Anu asta poate chiar o sa aduca alte schimbari, 2010 a fost dur pentru toti sa speram ca in 2011 o sa fim mai fericiti ca nici o data , ai grija de tine si sper sa iti treaca picioru cat mai repede somn ushor si take care brosky :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Sper ca 2011 va fi cel mai frumos an pentru tine,you deserve it <3

    RăspundețiȘtergere