luni, 22 noiembrie 2010

Fait mal!


C'est une journée étrange.Est un jour quand Je veux embrasse sa mémoire.C'est tout un autre monde que tu vois regarder. Mes yeux voient la vérité. Tu ne C 'est pas parfait. Non je ne suis pas la princesse en bleu de ton bois dormant, mais je suis toi femme.

Il faut que tu saches.J'ai compris tous les mots, j'ai bien compris, merci. Tu ne m'aimez pas. Que les choses ont chang?, que les fleurs ont fan?Que le temps d'avant, c'etait le temps d'avant.Que si tout zappe et lasse, les amours aussi passent. J'irai chercher ton ?me dans les froids dans les flammes .Je te jetterai des sorts pour que tu m'aimes encore.

Fallait pas commencer m'attirer me toucher, Tu me fait mal!
Fallait pas tant donner moi je sais pas jouer!

Vos jeux seront les notres!

Tu le vois je suis bien reelle et je veux de toi pour amant.

7 comentarii:

  1. ador franceza,si ce bine ca am invatat-o :D k altfel nu stiu daca mai intelegeam o boaba din ceea ce pretinde a fi "Limba lui Molière" in fine,e adresata cuiva,asa ca nu pot sa comentez textul in sine,dar sincera sunt surprinsa ca in Romania sa invata franceza,voi fiind mai modernizati,invatati engleza mai mult :) bravo :* pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Otilia.Nu se prea mai invata pe aici franceza, ai dreptate, dar am incercat sa tin minte de pe unde am avut ocazia sa invat.Cu siguranta sunt multe greseli si dezacorduri gramaticale dar incerc, si asta conteaza. Mai ramane de facut ceva... Tu Otilia,ma inveti rusa?:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu o sfatuiesc sa nu te invete :P ... scuze ca folosesc cuvantul asta, dar e "scarboasa limba" (dupa parerea mea).

    RăspundețiȘtergere
  4. apropo, sa atasezi si traducerea Jolanda :)))) ... glumeam . pupicei si spor la scris :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Te invat,desi cum s apus si Laurentiu..ee hai ca nu am voie sa zic ca e scirboasa,da nu e ca franceza asa romantica,si nici ca engleza,e chiar cioturoasa si eu as asocia-o cu limba limitatilor,sincer e atat de dura si rea la rpima auditie

    RăspundețiȘtergere
  6. hmmm.... oke...dar tot vreau sa stiu macar elementar putina rusa :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Franceza? De cand stii tu si franceza?:)))

    RăspundețiȘtergere