marți, 5 octombrie 2010

Timpul sa spui "good bye"


Dupa cum spuneam candva in alte postari. E un timp pentru toate. Acum e timpul sa plec. Fara regrete ca alta data, fara sa ma uit in urma. Fara sa mai vreau sa fac ceva in afara faptului ca trebuie sa imi rezolv greselile in legatura cu mine si cu momentele in care am lasat ca altceva sa stea mai presus decat mine. Am gresit enorm facand asta. Si pentru asta lucrurile nu vor mai sta la fel. Sau mai bine zis "nu o sa mai fie la fel, pur si simplu".

Poate ca au fost oameni ce au sustinut ca nu sunt egoista. Voi fi. Promit! Nu voi mai recunoaste nici o slabiciune sentimentala si nu ma voi mai lasa calcata in picioare. Voi tine insa minte totul ca o poveste ce si-a mutat destinatia, si au murit cativa actori. Se mai intampla nu? Si fiecare rau te intareste. Si stiu sigur ca undeva in spatele lacrimilor ce le am acum in ochi se ascunde o fiinta ce nu are mila. Va veni si vremea in care voi spune fara nici un pic de regret "now it's your turn to cry". Credeam ca undeva in trecutul meu mai exista un om, nu doar egoism.

Voi tine minte ultimele cuvinte ca "crezi ca eu vreau sa se termine totul?". Raspund doar prin "why are we strangers when our love is strong?". Poate ca acum ma simt mica, neinsemnata si prea plina de teama pentru lumea ce ma asteapta, dar nu mai spun niciodata "i guess i need you baby", si asta o jur! Nu ma mai mint cu nimic inexistent si stiu ca undeva acolo cineva ma asteapta sa ma intorc. Si o voi face. Pentru ca sentimentele se pot imparti si pentru altcineva. Le-am tinut prea mult pentru cineva ce nu le merita.

"My wickness caused you pain?" Stiu cum e! Crede-ma. Ma dureau multe. Dar taceam doar pentru ca voiam sa iti mai zic odata "cat de fragil esti".

Imi pare rau doar ca tu traiesti din lucruri urate , pe cand eu imi las in amintiri doar lucrurile bune. "see?I dont know why i liked you soo much", dar stiu ca va fi un timp cand va fi totul doar ca un spectacol la care poti zice doar " how about a round of aplause ?"

Sper din tot sufletul pe care spui ca nu-l am sa nu ajungi sa fi ca un "dumb (...) standing outside my door", pentru ca voi fi plina de ura si orgoliu si vei auzi doar "go on and take a bow, cuz it's over now". Imi pare rau ca totul a ajuns sa fie inversul verii din 2008... Vei ajunge sa simti ca ura nu mai e suficienta si ca nici gara nu mai e aceeasi atunci cand linia 4 nu e ocupata. Niciodata nu ne-am sincronizat, stiu! Dar eu lasasem totul acum, pentru ca stiam ca "it's kill you inside to know that i am happy with some other guy".

"I dont wanna do this anymore"... Si indiferent cat de mult as avea asta in sange , " I dont wanna be a murderer", asa ca te las in lumea ta.
Cat despre mine?Hmmm... "NU!Nu ma intorc iarasi din drum... Nu vreau sa zici ca-ti cer prea mult... vreau sa-mi dai doar un sarut de ramas bun".

In rest?

Regrete?Eu nu am regrete!...

3 comentarii:

  1. Aaaa da, sentimente cica nu? Sa te cred sa nu te cred!? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sincer? Nu-mi pasa de cine crede si ce anume crede sau nu. E viata mea, si sentimentele mele, asa ca ramai in umbra ta si scuteste-ma!

    RăspundețiȘtergere
  3. nu pot sa cred ca otilia si-a inchis blog-ul. nu pot sa-mi dau seama de ce a facut asta :(

    RăspundețiȘtergere