luni, 4 octombrie 2010

The Secret


Fiecare om are propria sa gandire. Insa gandurile tale determina realitatea. Esti ceea ce gandesti.
Credeai ca sti totul? Nu... Stiai ca nu stii. Daca insa ai cam 2 ore libere din viata si suficienta rabdare si concentrare sa pricepi, uita'te... Merita!

[ Vincere aut mori! ]

Secretul Legea Atractiei Partea 1-a (din 2 parti)



Si partea a doua...


Secretul Legea Atractiei Partea 2-a (din 2 parti)

" ...Incepi student, continui farmazon, devii savant sau ministru și termini călcat în picioare de mulțime sub formă de Bulevard... "

6 comentarii:

  1. Interesant documentarul. Si ideea ta despre francmasonerie. Se pare ca voi avea ce citi in blogul tau daca vei continua sa iti expui gandirea. Mult noroc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai tie ca iei in deradere cuvantul lui Dumnezeu.Mergi pe calea dreapta pana ochii vad lumina si El te iarta. Satan iti aduce ideiile astea in capul tau. Se joaca cu tine.Mantuieste-te pana poti si elimina raul din sangele tau!

    RăspundețiȘtergere
  3. am incercat sa privesc filmul citeva luni in urma,dar era in rusa si nu sunt o fana inraita a limbii ruse,de aia o sa-l privesc acum pe blogul tau si impresiile le postez mai tirziu :)
    take care <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Otilia. Astept parerea ta.

    @Doroteea : nu cred ca Dumnezeu are legatura cu asta. Greselile mi le comit singura si tot eu trag consecintele.M-am nascut din parintii umani nu din mama virgina. Iti multumesc pentru comentariu insa.

    @Anonim : multumesc. M-a cam interesat mereu tot ce avea legatura cu masoneria. Insa nu tot trebuie sa se vada:D

    RăspundețiȘtergere
  5. l-am vazut,sa zic ca sunt impresionata si incep sa gindesc pozitiv din minuta aceasta nu as putea...din simplul motiv ca eu cred in destin,nu in legea atractiei,dar e un film bun,intradevar e foarte puternic...pacat ca eu sunt prea realista..sau poate inca sunt sceptica,sincera sa fiu in toata viata mea am fost convinsa ca exista D-zeu si atat...nu lege a atractiei.. :) dar e bun si e convingator,intradevar :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Studiille istorice , bine; nu cele accesibile ,scolarilor ' sunt oarecum -Un mic secret ./ Acum daca cineva trece de acest prag si e documentat in profunzimea evenimentelor istorice si religioase nu neaparat e un candidat la Frncmasonerie Multa lume gandeste asa ,dar n-au curaj pentru ca se supara cineva . Oare ?

    RăspundețiȘtergere