marți, 19 octombrie 2010

A mea!




Traiesc visul unui roman simplu. Si ma numesc asa pentru prima data in viata mea. Nu sunt mandra deloc. Am parasit ardealul. Iar sentimentul ciudat de 'acasa' inca ramane in interiorul meu. Am incercat sa mai postez de multe ori ceva , ma tot straduiesc sa nu vad ultima postare atunci cand intru pe blog. Nu am prea mari idei, si nici starea necesara unei postari de o mai mare amploare. Ma simt de parca as fi pierdut totul. Si trebuie sa o iau de la inceput. Incepand chiar cu invatatul unui mers, pe niste drumuri mult mai urate acum. Nu mai am parte de vis, nici speranta. Ambele vise ale mele de pe vremea scolii generale s-au pierdut in aceeasi vacanta. Si asta doare ingrozitor. E prima data cand recunosc ca sunt doborata de propriile mele alegeri si sentimente. Merit insa totul. E vina mea... E doar vina mea... Pentru tot ce se intampla de azi inainte!

4 comentarii:

  1. uneori,luam unele decizii care nu ne reprezinta actiunile si sentmentele in viitor,dar e normal,si nu cred ca nu exista o iesire din situatie...stii,cind ma simteam aiurea,oamenii din jur imi spuneau "otila,tu esti puternica,nu trebuie sa plingi,sa suferi",ma enerva,ma obosea fraza asta,dar acum inteleg ca era ceva ce ne reprezinta pe fiecare din noi,fiecare din noi suntem puternici in unele situatii,in unele nu,si nu vreau sa zic ca stiu ce simti,dar tu trebuie sa lasi sa treaca ceva timp,sa te refaci si mai apoi sa iei decizii :)
    te pup si ai grija de tine :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Oriunde ai fi pe lumea asta, tot tu esti... locul nu te schimba. Ai grija de tine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună ziua Dolorosa la cuvintele tale ...
    Sunt brazilian. Am traduce aceste cuvinte de către Google.
    Am făcut unele poezii cu poze de oameni. Fata ta este foarte importantă. Dacă acceptaţi şi trimite-mi o poza cu tine, fac un poem şi pune-l în blog-ul meu.
    Multumesc, se confruntă cu puternice.

    RăspundețiȘtergere
  4. Va multumesc pentru sfaturi. Locul nu te schimba intr-adevar, dar oamenii da... Otilia, cred ca tu stii sentimentul

    RăspundețiȘtergere