sâmbătă, 23 octombrie 2010

Gata!


Erau doar luminile ce nu se mai uneau pentru a forma o cale spre o lumina puternica finala. Iti mai amintesti insa de acel moment, acea poveste ce nu a avut niciodata un happy end? Poti sa faci ce vrei de maine! Sa te plimbi pe bulevarde, sau sa-ti doresti sa paseasca lumea pe tine sub forma de dale pe un bulevard celebru. Nu te mai insotesc. Am obosit s-alerg din ce in ce mai incet spre ceva inexistent. Pasii mei nu te mai urmeaza , iar eu nu ii mai fortez. Atata pot. Atata vreau.
Nu mai pot fi fata care plangeam intr-una, si care isi pierdea cate o bucata de suflet pentru fiecare pas ce nu ti-l mai auzeam pentru ca fugea in directia opusa mie. Nu mai conteaza de ma lasi in mijlocul unui drum, chiar daca ar veni si moartea spre mine. O astept cu drag, tu doar pleaca. Nu te mai uita in urma. Tii minte cum stateam si umezeam pielea fetei mele iar tu radeai si simteai placere. Iti umpleai inima cu razbunare. Savureaz-o,e ultima, caci inamicul tau s-a sinucis! Si nu ! Nu ma mai suna cu vrajeala... Sunt de-azi tot ea...cea rea ce-am fost si-aseara!

17 comentarii:

  1. wow.Da il urasti nu gluma :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Macar canalizeazati ura spere mine ; nu tre sa sufere toti din cauza mea , Un sincer ramas bun si ai grija de tine m²on chery

    RăspundețiȘtergere
  3. vezi cum te lasa?? :))) ai ramas ca prostuta acuma de una singura. Bravo! Meriti din plin. Oricum tia demonstrat cat de mult ii pasa si tu sustineai ca tine la tine, vai s'amar!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce²mi place ca toti comentati fara sa stiti situatia...da mnoh fiecare cu parerea lui..

    RăspundețiȘtergere
  5. stiu eu multe Ven0m.Prea multe si am dreptate ! Nu aveti nici o sansa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multi sunt rai in lumea asta. Multi vor multe si nu le apreciaza. Invata sa pierzi , dar lupta pana la capat daca e ceva ce te face fericit/a. Nu merita sa iei in seama rautatiile celor din jur. Pentru ca doar atunci cand ai probleme vei vedea cine iti e cu adevarat alaturi , la bine si la greu nu?

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu ma mai cert, nu am dc, si n*am cu cine...
    @anonim ; ai dreptate *prieteni* sunt buni cand trebuie sa ii ajuti si te *** pe la spate , cand ai nevoie nu e unu akolo dar toti comenteaza..esti bun cand ii ajuti dar cand termina..nu mai existi pt ei

    RăspundețiȘtergere
  8. nu-l mai ura,poate are si el motivele sale,da acu depinde.te hotarasti tu.da intai gandeste-te bine!!

    RăspundețiȘtergere
  9. t.i.m = te iubesc mult:*

    RăspundețiȘtergere
  10. :))) Iubirea eterna se intoarce :)))
    @ Umbra ; sti motivele pt care fac ce fac si dece ; Ma faci pe mine vinovat de tot da gandestete cand eu eram departe ea ce facea , sti mai bine ca mine si punete in locu meu inainte sa condamni aiurea ;)

    Si ca noi nu? Play Hard .. GO Pro

    RăspundețiȘtergere
  11. Hey... Blogul meu nu e un loc de cearta si chestii. Am gresit si eu, au gresit si altii. Eu am curajul sa recunosc..ce am facut, ce am de zis. Daca cuiva ii pasa bine, daca nu , nu... Pana la urma indiferent ce as fi facut nu cred k am facut de nebuna, ci era cu un motiv, din cauza unui motiv. Nu ma scoateti pe mine vinovata pentru tot. Asta sunt eu. Ma accepti asa sau nu e doar problema ta!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce amuzant ma distrez =))))))=)))))=))))))) sergiu , nu te mai certa frate .. da'i in pula mea pe restu .. noi contam .. noi persoane reale .. nu umbre .. nu anonimi :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Da... oamenii reali conteaza...nu cei care se ascund in umbre, nu-i asa Sergiu?...

    shi...' Frate '... iti dai seama cati prieteni ai nu? Stai doar sa ai probleme, si toti vor avea si ei probleme mai mari ca ale tale.

    Kinder...orice ar zice, cine ce vrea..si cati se baga...adevarul intre ce scriu eu si ce intelegi tu...e doar intre noi, restul doar presupun!

    RăspundețiȘtergere
  14. :))) Mah stiti ce nu inteleg eu? NImic , asta inseamna ca nu imi aduc aminte sau ca doar nu vreau?
    @ Oskar* Ne cunosti pe amandoi , am trecut prin multe noi 2 , si voi 2 ... Dar tine minte ca putini ne cunosc pe noi ce*i din spatele Mastilor
    @ J,D Nimic nu inteleg din ce are legatura cu tine asta e problema , spui una faci alta... e dificil

    RăspundețiȘtergere
  15. e pentru prima data, dupa mult timp , cand iti dau dreptate Ven0m. Indiferent cati ne-au fost alaturi, doar noi doi stim defapt cum sta totul intre noi 2, indifernet cat de mult cred altii ca ne cunosc, ei stiu doar ceea ce noi am lasat sa se vada. Si kinder, sti ca daca stai sa-ti pui creierasul la lucru...esti singurul care ma stie!

    Cat despre ceilalti... prieteni falsi avem pretutindeni...si oameni ce ne acuza...si care stau langa noi doar pentru beneficii: materiale sau sentimentale adeseori...

    RăspundețiȘtergere