miercuri, 29 septembrie 2010

Timp

Nu stiu ce gen de om esti tu, insa la mine viata in general se rezuma la 'totul sau nimic'. Asadar nu stiu cum am ajuns la o cale de mijloc a momentului. M-am cam plictisit de Petrosani , unde candva ma simteam acasa. Dar de acolo din vest, nu stiu nimic de ce se intampla aici si nu ma dezamageste asadar nimic. Nu-mi pasa de alte parti, de alte orase, aici sunt oamenii alaturi de care am crescut,aici sunt cei ce ma pot face sa ma simt cel mai bine, sau ma pot dezamagi intr-o secunda, fara cale de intoarcere.

Din pacate , s-a cam ajuns la stadiul in care toti isi spun problemele, fiecare are ceva de zis, ceva de intrebat ,de propria sa persoana desigur, dar auzi din ce in ce mai rar fraza : 'tu esti bine?', 'tu ai patit ceva?'.



Stiu ca totul a cam trecut. Cam toata perioada in care unica mea grija era sa cobor din scara blocului si sa ma joc in nisipul din parcul de alaturi. Am mai facut asta, nu neg. Pe bulevardul orasului vestic. Era distractiv, dar nu mai era timpul potrivit. Nu imi pasa de cei ce se uita la mine, ma durea doar faptul ca mainile mele se jucau cu nisipul doar din amintire, si nu din placerea de a face cel mai mare castel sa demonstrez celorlalti ca am mai multa imaginatie.

Multi spun ca exista un timp pentru toate. Un timp cand unica grija e sa nu-ti julesti genunchii atunci cand iti dai jos rotile ajutatoare de la bicicleta, sau sa mai modifici cate o nota in carnet in timp ce fugi sa asculti pe la usa clasei tale care acum e plina de parinti, plin de emotii sa nu iti auzi numele de data aceasta.
Un timp cand te indragostesti de cineva doar pentru ca se uita frumos la tine si iti zambeste. Dar mai apoi, prin dezamagiri inveti ca nu e suficient. Asa ca va veni un timp cand vei da totul doar pentru ca pretinzi ca esti fericit cu persoana de langa tine. Vine apoi vremea cand constati ca te-ai inselat.Si E TIMPUL sa urasti,apoi sa fi dezamagit si sa iti revi in forta, pentru ca nu lasi ceva sa te doboare. E TIMPUL sa realizezi a nu esti fericit.Si nu mai nici indragostit. Treci peste dezamagiri sentimentale si ajungi sa stai cu cineva doar de dragul faptului ca te intelegi cu ea, nu neaparat sentimental , insa e TIMPUL sa iti faci o familie. Nu mai esti adolescent sa iti permiti sa te joci cu sentimentele altora. Apoi e timpul...sa daruiesti totul altcuiva. Unei parti din tine... Si unica ce o mai iubesti inocent. Pentru ca vremea inocentei a trecut... Din pacate inainte sa ai TIMP sa savurezi tot prezentul...

" Timpul este moneda vieţii tale. Este singura monedă pe care o ai şi numai tu poţi hotărî cum o vei cheltui. Fii atent ca nu cumva să-i laşi pe alţii s-o cheltuie pentru tine. "

4 comentarii:

  1. In care timp esti tu acum?

    RăspundețiȘtergere
  2. ea la ce etapa e? La ea e timpul sa piarda totul! :))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Timpul....are mare valoare...si cred ca e cel mai necrutator lucru in toata lumea asta mare....

    RăspundețiȘtergere
  4. Mereu am stiut ca ai si tu o latura artistica a ta, dar nici pana acum nu mam decis daca e partea literara sau combiantia culorilor care iti ies atat de bine cateodata.

    RăspundețiȘtergere