duminică, 12 septembrie 2010

no matter

Alcoolul din aerul lui mi-a dat la un moment dat curajul sa spun ce nu spusesem vreodata in intunericul gardului de beton... A fost insa prea neinsemnat totul si a ales altceva. Nu am talent la scris acum, nici nu vreau sa am sau sa mai ofer vreunui om din trecutul meu impresia ca imi mai pasa de ceva. Voi lasa impresia de om stabil, de neinduplecat si fara sentimente. Oricum mi-au adus numai necazuri de fiecare data. Am avut slabiciuni, iar una de azi s-a incheiat. Nu voi mai spune ce simt si nu voi mai demonstra nimic. Pentru ca nimic nu conteaza atunci cand timpul e pierdut. Iar ceea ce simt eu va ramane doar pentru mine, fara regrete, fara durere si amagiri idioate... Bye...

10 comentarii:

  1. ti-ai restaurat blogu :x:x:x :x:x bravooooooooo !

    RăspundețiȘtergere
  2. heyy..ma bucur enorm ca ti-ai restabilit blogul...mi-ai lipsit...:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Blogu up ..but no new storry?? Ceva nou nimic?

    RăspundețiȘtergere
  4. :D Otilia..tu ai fost unul din motivele restabilirii blogului.. nu stiu daca voi mai scrie postari, dar pana acum va ramane totul, pentru ca asta am fost ,asta e ceea ce am gandit la moemntul respectiv. Deci cine ma accepta cum sunt ramane,..cine nu pleaca:D

    RăspundețiȘtergere
  5. ce imi vine sa te bat jolanda :P ...nu trebuie sa lasi nici un motiv (indiferent de cat de apasator e asupra ta) sa-ti scrise placerile vietii. Daca tie iti place sa scrii, pai scrie...nu lasa pe nimeni sa te doboare cu comportamentul sau cu vorbele lui...arata-i ca esti puternica...IGNORA orice si fa-ti cursul vietii asa cum ti-l doresti.
    Daca mai inchizi vreodata blog-ul, pe cuvant ca vin de la Bucuresti la tine la Petrosani si, iti dau bataie :P:P:P

    RăspundețiȘtergere
  6. strice* (pt postul de mai sus) ...m-am grabit si am uitat sa ma mai corectez . scuze :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Laurentiu , nu stiam ca esti atat de rau:P:)) Si trenul costa mult pana aici :))

    Sti ce urat e atunci cand nimeni nu te sustine si toti ai pretentii?

    RăspundețiȘtergere
  8. am cupoane de reducere la tren sa stii :))) ... o sa le folosesc daca ma provoci. te pupik si bafta la scris in continuare pe blog-ul asta :*

    RăspundețiȘtergere
  9. deci ne provocam unul pe altul acum huh?:)) Hai facem o intelegere, eu scriu cand simt pe blog, tu nu renunti...si ne intalnim odata la un suc si imi prezinti frumusetea Bucuresti-ului... si poate o aducem si pe Otilia...dar pe ea o transferam mai spre Transilvania:P daca nu te superi:)))

    RăspundețiȘtergere