duminică, 26 septembrie 2010

Fals!!!!


Crezi si tu ca inca exista bunatatea in oameni? Sau sinceritatea absoluta atunci cand e langa tine? Adevarul il vrei? Nu, nu exista. Te mint cu nerusinare uitandu-se fix in ochii tai, fara sa clipeasca. Si ce doare cel mai tare, e faptul ca iti sunt atat de prieteni in fata ta. Si te-ar pupa si-n c*r. M-am convins de multe ori de acest lucru, insa mereu dadeam vina pe o greseala. Dar am o intrebare.. Cat dracu sa tot gresesti? Esti facut din greseli?

Hai sa aducem o scurta poveste pentru cunoscatori si cei ce se simt cu musca pe caciula (sa nu uitam unde trag mustele , da? )

A fost o zi..cand o gradinita a insemnat un inceput de relatie ce era tot ce voiam.Pana au inceput din ce in ce mai multi oameni sa isi doreasca sa mearga la gradinita.Aceeasi... Si au inceput discutii, certuri intre copii pe jucariile ce existau acolo. Fiecare voia sa acapareze totul si il calca in picioare pe prietenul de langa, pretinzand mai apoi ca sunt aceeasi oameni ce se dedica unul pentru celalalt. Timpul a trecut, si s-a ajuns la tehnologia informatiilor, si la un stadiu mai ridicat, si mintea mai coapta. Am ajuns mai apoi, fara sa realizez prea repede ca nici acolo nu exista realitate, dar paseam insa langa acelasi om alaturi de care am trecut prin zeci de obstacole ca la circ cu dresori ne experimentati, facand o ultima imortalizare a peisajului si a corpului meu in cadrul mainilor lui ce ma tinusera in brate zeci de nopti.

S-a terminat asadar si gradinita, si scoala generala cu holurile ei mari si colturile pline de amintiri si frustrarile unor sentimente neintelese. Inteleg acum faptul ca nu mai fac parte din aceste teritorii... E ca si cum as fi prea mare deja pentru cuibul meu iar tot ce mai simt e un imbold din spatele meu ce ma indeamna sa-mi iau zborul impingandu-ma cat mai aproape de margine. Voiam sa cad, era tot ce voiam sa fac... Sa nu ma mai intorc si sa astept sfarsitul gravitatiei, acolo jos...indiferent cata durere ar lasa asta pe corpul meu ce invoca atatea imaginatii prostesti.

Am pierdut tot ce ma facea sa ma simt bine candva, si nu mai am parte de mult de linistea unui camin cald si vocea unui parinte ce te face sa adormi fara nici o grija. Unicul lucru ce ma face sa ma simt in viata e amintirea unor clipe ce inca ma fac sa zambesc. Mi-am triat persoanele ce fac parte din viata mea acum. Nu am nevoie de celebritate si prietenii false.Avusesem celebritatea in care toti ma salutau dar nici unul nu avea timp de mine in cazul in care fata mea nu schita zambete frumoase. Nu am nevoie de tinere ce viseaza masini si barbati , nici de cei ce pretind ca ar face orice pentru mine dar orgoliul lor ii tine la distanta. Nu vreau nici macar sa mai contez pentru multi. Vreau doar sa pot rade o singura zi, fara sa simt ca am probleme ce m-au facut sa imi pierd din stralucirea albastra a ochilor si i-au transformat in verde. As vrea sa combin o amintire al marmurei gri, cu pavaje colorate si acoperisuri verzi. vitralii si subsoluri umede si covoare rupte intr-un pat in care dormeam linistita.

Ah'...nu te lasi calcat in picioare?... Te-a sfatuit prietenul tau? Acelasi ce ar fi facut orice sa fiu a lui macar o noapte sau imi impuia capul cu relatiile tale pasagere din copilarie,ori uita ca ii esti prieten pentru primul organ genital feminin ce apare in peisaj si il gadila la orgoliu? Hai sa va las o amintire unora dintre cei ce ma cunoasteti si stiti ca nu fac nimic neintentionat...

Pun pariu ca va place melodia..



Sunt oameni pe care ii credeam buni insa, fara sa vad partea emo din ei ce pretinde a fi un casanova de prost gust. Si imi ramane un singur lucru pe care il pot face. Sa imi continui un drum, singura si in siguranta fara oameni ce ma vor pentru propriile placeri. Nu vreau mila din partea voastra, nici sa ma intrebati daca sunt bine. Nu vreau compasiune si imbratisari subite. Cine ma stie cu adevarat ma poate gasi oriunde, cei ce pretind... sunt niste mascote, prea simple sa imi ocup viata. Asadar... nimic altceva nu mai conteaza, doar ... imi pare rau ca am netezit tepii unui arici, ca am ranit o cartita si am schimbat viziunea unui ungur... Restul? Pregatiti-va de razboi. Caci daca ati ajuns in situatia in care vreti sa-mi faceti rau sa fiu acolo, va fac pe plac. Voi fi acolo sa savurez fiecare moment din suferint voastra. Mi-e foame de rani, si nu fizice. Iar tu, ma vei hrani...jigodie!

7 comentarii:

  1. ce legatura are melodia cu textul ?Ca asta nu prea pricep

    RăspundețiȘtergere
  2. Melodia e adresata lui Bossu (+1 la faza asta :|) ...iar tu ai dreptate cu textul , dar sa te citez si pe tine .Roata se intoarce! Si carpa de mine cat sa reziste? trebuia sa ma rup la un moment dat

    RăspundețiȘtergere
  3. bine...am inteles asta...fiecare am gresit si am realizat ca noua nu ne este bine impreuna. Sper sa fi oky si sa nu ai incredere in oameni, nu uita. Nimeni nu iti e prieten. Absolut toata lumea vrea ceva de la tine, altfel nu ar mai face parte din viata ta!

    RăspundețiȘtergere
  4. ce legatura are bossu cu melodia si blogul tau? Ai cam luato razna girl

    RăspundețiȘtergere
  5. @Umbra..melodia asta ne aduce aminte de Bossu la cativa si era unu dintre ce`i mai buni prieteni ai mei ..daca nu chiar cel mai bun ..cam asta e legatura :|

    @J.D. Nu exita prieteni doar cunostinte nu? Poate exista acolo undeva doar ca nu stim noi sa`i descoperim inca..sau i`am descoperit si nu stim sa`i apreciem..

    RăspundețiȘtergere
  6. Umbra... cred ca daca nu intelegi ar fi mai bine sa o lasi balta si sa nu mai pretinzi ca ma cunosti, dupa cum am spus si in textul de mai sus...

    Ven0m... lucrurile nu sunt niciodata asa cum ar trebui sa fie. E in firea umana sa nu apreciem niciodata ceva la momentul potrivit.

    Sunt intr-adevar zile in care esti fericit, dar sunt sute de zile in care doar pretinzi ca esti...

    RăspundețiȘtergere
  7. pot sa-ti dau un sfat si tie si otiliei?... nu incercati sa va "descarcati" pe blog chiar daca vi s-a umplut paharul. Stiti de ce?...pentru ca le dati satisfactie "gunoaielor" care incearca sa va faca viata un cosmar. Pe mine ma doare in fund de astfel de persoane, sau poate nici acolo. nu le mai dati satisfactie .... IGNORATI-IIIII. iar referitor la postul tau, sa stii ca PRIETENA/PRIETENUL ADEVARAT nu exista. Iti zic 100% ca nu exista. Aaaa, ca ai o prietena cu care te intelegi f.bine si cu care esti de nedespartit...e ok, dar nici ea nu e prietena adevarata, pentru ca la un moment dat tot o sa-ti greseasca si o sa te faca sa suferi.

    Concluzia: noi avem doar prieteni...nu prieteni adevarati inexistenti. Te pup

    RăspundețiȘtergere