joi, 23 septembrie 2010

Cutie!


Obisnuiam sa cred ca traiesc intr-o lume prezenta. Pana mi-am dat seama ca defapt respiram ultimele guri de aer dintr-o cutie ce se strangea si se facea mai mica cu fiecare an in care eu inaintam in varsta. Am invatat de-a lungul timpului ca toata falsitatea asta are un rost, si ca eu am devenit la fel de falsa pentru ei odata cu zilele ce le-am petrecut in societate. Asta e o adaptare pentru ceea ce ne ferim sa recunoastem ca suntem cu adevarat.

Totul s-a petrecut destul de brusc, imi dau seama de asta cand ma gandesc la faptul ca ieri adormeam fericita gandindu-ma doar " ce-mi trebuie mai mult decat ceea ce am", pana azi... cand defapt totul s-a transformat in " Stii ce? Nu'mi pasa..." Culmea? Chiar nu imi pasa... Nici daca toti oamenii pe care ii cunosc dispar, pentru ca oricum au un scop. Nici daca nimeni de maine nu ma mai iubeste, pentru ca nu multi m-ar fi iubit daca as fi avut in plus inca 30 de kg si ochelari grosi si pistrui. Nu imi pasa nici macar daca de acum voi fi singura si voi ramane in casa, si ma voi plimba doar eu cu mine insami pe strazile pe care mai demult le paseam cu drag alaturi de inca o pereche de pasi ori mai multe. Stii de ce? Pentru ca da!Taiesc intr-o cutie, dar tocmai mi-am largit-o la nivelul unui intreg univers!

26 de comentarii:

  1. Deci micuta noastra prietena de treaba sa transformat intro femeie matura si egoista? Nu pot sa cred asta. nu.nu!

    RăspundețiȘtergere
  2. "Micuta prietena" a realizat ca nu e la fel de important sa fi centru pamantului ci doar sa te simti bine tu si sa`i faci si pe cei din juru tau sa se simta bine ;) So honey.. Shit happens..and whe don`t give a **** welcome to my world >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur de faptul ca vad ca te bucuri Ven0m draga pentru mine si pentru faptul ca nu imi pasa de nimeni... hai sa fim seriosi... sunt oameni pe care ii dor chestiile astea... si indiferenta mea... As vrea sa fiu altfel, dar partea aia cred ca nu prea mai exista in mine...

    RăspundețiȘtergere
  4. Stiu ..si o sa fie intodeauna oameni care o sa sufere din cauza prostiei noastre si a mandriei ... o sa suferim si noi pt greselile din trecut..depinde dor daca Do you let it go or not.. o sa ne cerem scuze dar nu o sa aibe nici un efect...asha dar Let go or not..din 2 rele care il alegi?

    RăspundețiȘtergere
  5. stii ... cateodata era sentimentul ala in care "fuck, i dont want you back"...dar e si partea in care "If he ever tries to fucking leave again
    I'mma tie him to the bed
    And set the house on fire". Si jur ca nu stiu care e partea dominanta, asadar nu cred ca are vreo relevanta.


    So Ven0m, you let her go or not?

    RăspundețiȘtergere
  6. "What do you whant from me? " i thing you got your answer

    RăspundețiȘtergere
  7. Eeee, voi chiar nu incetati odata? Nu mai merge asta e, totul e gata si nu mai trebe sa tot lungiti atata povestea. Renuntati unu la altu si gata nu va tot complicati atata

    RăspundețiȘtergere
  8. da chiar asa :)) Nu merita Joly.

    RăspundețiȘtergere
  9. Care e treaba voastra in legatura cu ce fac eu cu viata mea? Eu decid cand totul e gata sau nu... Si am ales.... Si asa va fi mai bine, dar nu e nici pe departe treaba vreunuia dintre voi!

    RăspundețiȘtergere
  10. Io nush ce va agitati atata toti, acestia care nu va recunoasteti; care e problema voastra? Eu imi vad de ale mele ..ea isi vede de ale ei si daca avem lucruri care sunt in comun sunt ale noastre si nu ar trebui sa va intereseze pe voi ; dar capra vecinului tot timpu e mai buna nu? Ce`i intre mine si ea asha ramane si nu tre sa va intereseze pe voi! ala nu merita ala nu face ala nush ce ala nush cum.. Ala tine`ti parerea acasa si vezi de treaba ta ;)

    RăspundețiȘtergere
  11. Din cate stiu eu se comenteaza textu nu persoanele si relatile lor private ;)

    RăspundețiȘtergere
  12. Venom tie ciuda ca nu mai puteti fi impreuna?impacate frate cu ideea si laso. poate insfarsit nu mai e oarba sa vada ca nu merita nimic niciunu din voi. :)) patetic

    RăspundețiȘtergere
  13. Ca sa vezi cat de bine te poate cunoaste un strain. Ai curajul sa spui cine esti in primul rand, mai apoi poate imi va fi mila si te voi invata o regula din codul bunelor maniere, sa nu iti spun asa cu nesimtire : ""vezi-ti de viata ta" oky? :D Ma bucur de faptul ca ne-am inteles!

    RăspundețiȘtergere
  14. tara domnisoara singura si rebela e si rea mai nou. se pare ca tea cam schimbat baiatu asta sau ce vrea sa fie:)))

    RăspundețiȘtergere
  15. tanara* scuze :D am incurcat tastele

    RăspundețiȘtergere
  16. *Anonim ..mai fati un update la situatie din cand in cand si dupaia vorbi aiurea oky pumpkin* Si tot nu inteleg ce va fute pe voi grija de relatile ei ? Nu aveti o viata de kkt` care tre sa o reparati si voi? vedeti`va de treaba voastra si comentati textu NU persoanele!

    RăspundețiȘtergere
  17. venom daca esti fustrat de situatie ai lasao in pace.ce cauti pe aici cu comentarile astea expirate?

    RăspundețiȘtergere
  18. Nu cred ca blogul meu e un loc unde sa va etalat voi masulinitatea. Nu vreau sa aud oameni care pretind ca ma cunosc mai bine decat mine si se joaca cu sentimentele mele deparca ar fi ale lor. Serios.Vedeti-va de treaba voastra si cumparati-va o viata. Eu mi-o voi face pe a mea asa cum vreau eu, nu cum a-ti vrea voi!

    RăspundețiȘtergere
  19. Stiti Ceva ANoniMilor ...cand aveti tupeu sa ziceti care sunteti ..atunci mai vb pana atunci ramanteti in umbrele voastre si taceti ! Eu stiu ce caut , tu nu stiu ce cauti?

    RăspundețiȘtergere
  20. uuu vad ca ai si tu parte de anonimi...super,insa ai dreptate ca traim intr-o cutie... succes tie si ai grija de tine,da,suntem falsi intr-o oarecare masura,insa exista laturi ale personalitatii nostre care inca nu au fost atinse de aceasta falsitate.

    RăspundețiȘtergere
  21. asa e Otilia. Nu au fost atinse anumite laturi...dar partile alea nu le prea aratam altora, probabil de teama de a nu fi si ele acaparate de falsitate.

    RăspundețiȘtergere
  22. Eh, asta e postarea cu cele mai multe afisari de pagina din cate observ.Si vad ca este si de ce. Buna gandire fetito!

    RăspundețiȘtergere
  23. Si eu ma iubesc pe mine, dar as vrea sa stiu cine esti, anonimule..

    RăspundețiȘtergere
  24. Forever and ever cea mai buna postare a ta :*

    RăspundețiȘtergere
  25. chiar asa, nu degeaba pe prima in top:)

    RăspundețiȘtergere