sâmbătă, 28 august 2010

Un razboi de unul singur...


Poti intelege sentimentul care te face sa deschizi mai bine ochii dimineata pentru ca realizezi ca nimic nu mai e asa cum le-ai lasat seara precedenta? Nu pentru ca nu mai sunt din punct de vedere fizic acolo, ci doar pentru ca in timp ce dormeai cumva ti-ai schimbat viziunea asupra lor, conceptia asupra importantei lor in viata ta.

Totul se transforma in jurul tau, si tu si eu suntem constienti de asta. Si nu ma refer doar la tine, ci incerc sa induc aceasta idee in mintea oricarui om cei citeste lucrurile astea si incearca sa le descifreze...

Niciodata nu am tacut atat demult! Si nu stiu daca e bine sau rau. Nu stiu daca ma ascund, sau daca e bine ceea ce fac. Nu imi place! Stiu asta si eu si tu in sinea ta. Oricat as zambi , oricat as incerca sa spun ca totul e in regula lumea e alta cand aud doar scartaitul de roata la capul meu si nu sunt cinci...e doar unul... Ce ma priveste insa la fel de pierdut pe cat il privesc eu. Simte ca nu il mai iubeste nimeni, pentru ca si eu uneori uit sa il hranesc... Nu stiu de ce continui sa imi obosesc mintea cu tot felul de minciuni cat timp o parte din mine se lupta sa iasa la suprafata si nu... nu e Sekmet... Dar nu vei mai afla asta niciodata... E ca si Blair si Chuck, fara final fericit.. ca si Elyse si Matt fara ultimul deznodamant... Sa nu crezi inca ca nu mi-e dor de acoperis si artificii, ori de rasetele tale atunci cand iti raceam fata fierbinte cu mainile mele vesnic reci , pe vremea cand aveam sute de intrebari dar trebuia sa ne limitam la cinci. Nici o alta respiratie nu lasa acelasi ecou in urechiile mele , si nici o alta privire nu ma incita atat. Dar nu ma cunosteam eu insami. Si nu te mai voiam. Nici pe tine, nici trecutul , nici pe ei. Ma simteam ca si Kyra, prea straina de tot ceea ce simtisem candva. Ma goleam sufleteste si-mi daruiam clipe unui viitor necunoscut. Fara sa conteze ce urma. Ignoram partea asta mereu. Stiam ca stelutele te vor dori, si apa nu va mai picura niciodata asa pe clanta dimineata devreme. Nici macar sosetele nu te mai asteapta infundand dusul stramt. Totul e prea tarziu, sau prea devreme pentru un viitor stralucit.



Ador senzatia ca totul se macina lent, fara sa incerc sa rectific ceva. Mereu mi-a placut asta. Mi-e frica de casa parasita ce se vrea locuita. Mi-e teama de bulevarde pavate urat, si salate de varza cu maioneza... Nu imi pot explica existenta acestei necesitati, si nu vreau sa crezi ca ma invingi sau ma calci in picioare ca o ultima razbunare. Jocul intre noi s-a terminat. nu exista alte runde, si nici informaticieni ce sa construiasca un altfel de nivel.

De data asta amandoi tacem prea mult... Si-ador linistea asta. Nu e minciuna in ea, nici prefacatorie. Si putem fi noi , chiar daca parem invincibili in fata unor litere scrise si taste apasate rapid cat sa nu existe cai de intoarcere.

Nu vreau uneori decat sa stiu ca esti, undeva acolo... Ca esti bine si fericit indiferent de cat rau imi place sa iti fac aparent.

Unii afirma tragand puternic din tigare , ca ei scriu totul detasat. Scriu fara ca subiectul sa le starneasca un sentiment de regret sau melancolie... Nu se folosesc nici macar de amintiri sau fictiune. Si au dreptate in ceea ce fac... Pentru ca odata ce ti-ai dat sufletul unui om, se va hrani cu el... Va trai peste tine, cat timp tu vei muri...fara amintiri...fara iubiri si gol...fara pic de suflet.

Mi-am lasat o parte la suprafata , dar doar putin, prea putin pentru a putea fi controlat. Fiecare om din viata mea ce l-am lasat sa se apropie de mine va avea un mare impact pentru mine, cu siguranta. Le voi lasa fiecaruia o bucatica de sentiment aparte. Si o amintire ce va starni un zambet melancolic. Dar niciodata nu'mi voi mai lasa sufletul la vedere. Niciodata! Nu ma omor singura. Nu-mi plac sinucigasii!

Te las insa sa iti colorezi singur drumul. Indiferent cat de metaforic pare asta. Si cat de neinsemnat pentru tine. Eu iti fac rau. Noi ne facem rau. Vreau doar sa zambesti peste ani si sa inchizi ochii lent incercand sa vezi partea buna a lucrurilor. Eu asa am sa fac... Altfel n'are sens...

Stiu, par un om dintr-o categorie ciudata. Fara sentimente si prea rece fata de cei din jurul meu. Te asigur, e doar superficial. E un sistem de aparare ce ma mentine in viata mai mult decat cele 21 de airbag'uri ale unui cunoscut de-al meu. Cu diferenta ca nu se dezactiveaza doar de la o simpla apasare de buton.

Am nevoie de incredere... Siguranta ...si dedicare!

Pana atunci prefer sa traiesc in lumea mea. Nu vreau sa schimb nimic, asa ca nu te schimb nici pe tine!

Dar eu nu vreau un alt inceput! Las o urma adanca in spatele meu. Si atat pot sa vreau! Un singur capat... Un singur lacat si un singur suflet pe care sa-l imbib in clipe ce starnesc zambete mai apoi.

Si daca pierd, voi ramane aici. In urma, fara regret. Fara resentimente. Voi merge alaturi de ceilalti, lasand aceleasi urme. Aceleasi trairi...insa cu totul alte amintiri!

117 comentarii:

  1. Poti intelege doar un lucrur Jolly, nu are rost, nu contezi pentru el nu ii pasa si isi vede de drum. Lucru pe care il faci si tu din cate am observat. Insa ce e cu regretele astea fara sens?

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu... n'are sens tot ceea ce scriu. Nici imporanta... Regrete?Eu nu am regrete... Doar atat zic : There will be no white flag above my door ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Da isi vede de drum pt ca altu`l nu are..ar fi vrut sa aibe acelasi drum ,aceasi destinatie la 00:27 , aceleasi sentimente trairi ..dar acceptand unele faza distrugi interioare ..nu de 700 de euro sau 9000, Poate ca ii pasa mai mult ca orice dar mandria si minciunile il fac sa se ascunda ..doar ea stie ce e acolo ascuns si e numa al ei din partea mea , sti cum e sa fi totul, dar acum sti si cum e sa fi cu ei ..si iai ales pe ei ..ne vedem peste 3 ,4 ani ..cand renunti la genu tau de romanca si ai sa fi din nou My....

    Asculta..dar asculta bine ...si ai sa intelegi

    http://www.youtube.com/watch?v=siAWq4A5y-c

    RăspundețiȘtergere
  4. Se pare ca e o discutie aprinsa aici. Pe care sa va cred? Rautatea asta ascunsa din tine jolly, sau sentimentele care exista sau nu exista ca nici nu am inteles ale pacaliciului ?

    RăspundețiȘtergere
  5. :| Your dream girl is not gone... maybe it's dead...

    Umbró crede ce vrei tu..oricum fiecare va faceti o parere despre mine fara sa aveti argumente...

    Stii? Uneori si cel mai negru drac are suflet si sentimente... si nu cred sa fiu chiar un actor atat de bun incat sa nu se observe asta...

    RăspundețiȘtergere
  6. Da...mersi... si eu ma iubesc...

    O lasatzi balta cu anonimitatiile si umbre si porcarii? serios? zice'ti odata cine sunteti si gata... ce dracu x(

    RăspundețiȘtergere
  7. Toti te iubim :))...dar si toti te uram mai mult ca orice pt avem motive ..ne`ai dat sperante si ni le`ai distrus, ne`ai intors unu inpotriva celuilalt sa iti fie tie bine iar pentru asta bravoo! Si probabil ca nu toti avem argumente ..dar sigur toti avem sentimente ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa o dam in ghicitori ..Umbra -kS ..anonim :-?? prea putine comentari , si eu acelasii Guess Who de la fares

    RăspundețiȘtergere
  9. Stiu ca m-ati iubi cativa... insa nu sunt deloc de plastic incat sa ma confundati cu altceva...

    Nu v-am intors pe niciunu impotriva celuilalt... Doar am prins slabiciunile... Le-am exploatat si le-am creat un curs care sa imi faca mie bine indiferent de cat rau le face celor din jurul meu.

    Cat despre sentimente? Decat neincredere si cuvinte ce jignesc fara sens...mai bine savuresc sunetul pamantului umed peste plafonul de lemn...

    RăspundețiȘtergere
  10. De ai stii tu Guess Who. De ai stii! :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Hai sa lasam glumele la o parte. Cunosc foarte bine situatia si ceea ce exista aici nu e sentiment pur. Nici macar nu a fost vreodata iubire. Asa k deal with it si Jolly bravo ca mergi mai departe!

    RăspundețiȘtergere
  12. Vai de mine anonim... cred ca de aia nu putem dormi la noapte nici unu din noi...

    Umbra...mersi...dar hai sa incheiem subiectul te rog... oky?

    RăspundețiȘtergere
  13. Umbra ..don`t be a hater..pt ca sti si tu ca tot cu buza umflata ai sa ramai ..ti`am mai spus bucurate cat mai poti , si nu uita ca tu ai fost printre rezerve si alti au trebuit sa renunte ca sa ai tu prioritate , iar ce sti tu e la fel ce stim si noi ..pareri din parti diferite , da bv ei ca acum merge mai departe ..dar cand nu o sa mai merga alaturi de u atunci? ai sa revi la aceasi scoica , si sa iti intorc vb ..FI TU !

    RăspundețiȘtergere
  14. Cred ca ma confunzi. Si nu iti dai seama ca ai ramas in urma cu datele. Nu te stresa daca nu te mai vrea. E greseala ta. Nu a renuntat nimeni sa fie alaturi de cineva. A renuntat ea din anumite cauze. si trebuie sa recunosc ca putinele momente pe care le-am avut in preajma ei m-au facut sa vad ca merita mult mai mult din ceea ce tu nu ai fost in stare sa oferi. no offense

    RăspundețiȘtergere
  15. Probabil e doar simplu .. pui pe cineva Permanently offline .. si ai rezolvat ce ?

    RăspundețiȘtergere
  16. Ma, eu va i-au la palme imediat pe amandoi :))) ce naiba faceti aici?


    Va cunoastetzi ? sau doar va iubiti asa din commenturi? Ah...si nu ma mai categorizati atata daca habar nu aveti ce simt si pentru cine oky? hava a good night!

    RăspundețiȘtergere
  17. Non taken , +1 dap e greseala mea ca am acceptat prea multe , iar de restu nu ma mai stress nu mai am voie ..si da ai dreptate in mare parte , doar nu fa greseala mea ..si pretuieste momentele alea mai mult ca orice si fa sa fie mai multe pt ca stim ca momentele alea ne ridica si ne coboara si inca o data ..FI TU ! la faza asta trust me ai de castigat ! eu v`am lasat , mai trebe si soare pe unele strazi

    Be happy , be you and love don`t hate for both!
    i`m off, Ave

    RăspundețiȘtergere
  18. :)) AlekS, you are not alone :)))


    si aceeasi intrebare... ce obtii?

    RăspundețiȘtergere
  19. Guess who... pan' la urma...care e scopu? Credeti ca ma transferati asa de la unu la altu cu sentimente cu tot? E gresit. Total gresit. Nu am nici o treaba cu niciunu din cei care ma urasc si cei care ma adora. Am drumul meu... Alta relatie. Pe care nu o las de data asta asa cum am facut mai demult cu multe faze...

    In rest, calmati-va... nici un stres nu trebuie in plus...am avut destule fiecare... Si Guess who ai dreptate. Odata ce stiu sa te fac sa te simti special, stiu cum sa te fac sa te simti si un nimeni... la fel de simplu...

    Asadar, pastratzi distanta... MUSC!:)))

    RăspundețiȘtergere
  20. Relatie ..daca o poti numi asha ..si e mai simplu un DEL ;)

    RăspundețiȘtergere
  21. DEL?

    Tu care anonim esti iar? :( hai ma...ce e cu voi. V-ati uitat numele? Oricum, la ce anume vrei sa te referi cu asta?

    RăspundețiȘtergere
  22. Deci tema subiectului e ca uni isi dau invizible .alti delete..ba e relatie ba nu ..fratilor nu va mai stresati si comentati textul!! Nu tensiunile dintre voi , aveti Ym ,telefoane! Iar tu Jolanda ar trebui sa ai ceva de comentat!

    RăspundețiȘtergere
  23. Bravo. Iti multumesc pentru comentul asta ... Pot sti cine esti?

    Cred ca in mare parte textul ma intereseaza nu parerea lor despre relatiile mele...:))

    RăspundețiȘtergere
  24. :)) Nici Rihanna cu Te Amo din link in link nu are atata succes :D Gata mah ..Nu nu aveti nici unu invizible aveti delete amandoi (Rezolvarea e inside), nu , nu o sa ma mai stresez deaia aveti tot timpu din lume si oamenilor acuma cati Anonimi sunteti si vb lu "aici" Deviati de la subiect!

    RăspundețiȘtergere
  25. Chiar asa...deviati de la subiect. Si daca unii cred ca un singur delete omoara totul. As fi cea mai mare criminala. Si sa o lamurim. Nu cred ca asta ma va durea pe mine mai tarziu. Ci te va marca pe tine atunci cand iti vei aminti de mine si nu vei mai primi accept...

    Multumesc oricum.. :D

    RăspundețiȘtergere
  26. Un fel de fairytale gone bad ?

    RăspundețiȘtergere
  27. cel ce ti-e aproape28 august 2010, 04:27

    Stii ce nu pricep? Ce se intampla aici? Care pe care uraste, sterge din liste si se omoara. Si mai ales de ce?

    RăspundețiȘtergere
  28. Revenind ..Cuiele iasa ..gaurile raman .amintirile tot amintiri raman , poti sa iti faci altele dar nu le poti sterge pe cele care le ai deja! Depinde doar de tine cum ti le faci si ai grija!

    ps: accept la ce? la suferinta..nu ms!

    RăspundețiȘtergere
  29. this is the end...you know... We ain't nothing but fight and shout and tears...


    We got to a point I can't stand
    I've had it to the limit; I can't be your woman
    I ain't more than a minute away from walking ..

    :))ceva gen asa?

    RăspundețiȘtergere
  30. Suferinta? I-auzi... bha las-o... Va intreb pe voi , astia de comentati aiurea pe aici.. Daca sunt atat de rea si aduc suferinta la ce mama dracu mai ziceti ca aveti sentimente si porcarii?

    RăspundețiȘtergere
  31. Nimeni nu te iubeste :P ti se pare




    ...sau nu...?

    RăspundețiȘtergere
  32. umbra spunea...
    28 august 2010, 03:14
    Jolanda D. spunea...

    28 august 2010, 04:29

    30 de comuri ..ai succes nu gluma :)))

    Next time there won’t be no next time"

    And my time`s up bye bye

    RăspundețiȘtergere
  33. Toata Lumea o iubeste ..si toata lumea uraste lumea pt ca o iubeste ;)

    RăspundețiȘtergere
  34. ce naiba ma? Care aveti vreo treaba cu mine sau simtiti ceva ramaneti in viata mea , care nu....va cumpar bilet?

    RăspundețiȘtergere
  35. Succes , de genu .. I`m superman , with the wind in my back ..

    She's Lois Lane :x

    RăspundețiȘtergere
  36. Guess Who...poate te inseli. Cred ca unii o iubesc pentru fizic, altii pentru gandire, altii pentru comportament altii deloc iar unii doar sa nu o piarda...si de ce sa o piarda daca nu o iubesc, nu stiu.

    RăspundețiȘtergere
  37. Gata mah !! Lasa`ti comurile pe blog! citati textu de mai sus nu melodi >:)

    Da vrem bilete :D la 00 27

    RăspundețiȘtergere
  38. cel ce ti-e aproape28 august 2010, 04:34

    niciodata nu va fi Lois Lane. Va fi Lana Lang. Pentru ca il adora pe Lex. Nu uitati asta!

    RăspundețiȘtergere
  39. ce text? Lasa textul, importanta e ea,cel putin pentru mine:x

    RăspundețiȘtergere
  40. cel ce ti-e aproape , pe tine nu te'a sustzinut nimeni knd erai mic ? si aveai un vis ?

    Daca da , pacat ..
    Daca nu . tot pacat ..

    RăspundețiȘtergere
  41. Jur ca nu sunteti toti la minte. Ce e fata asta? Idolul vostru ? Ce naiba are atata de o tot laudati atat? Nu vedeti ca habar nu are pe ce lume traieste si nu merita nimic?

    RăspundețiȘtergere
  42. Wht Anonim who the *** are you? Si cat iei pe ora de terapie ? True +10 ! Daca toti o iubim ..si toti ne uram reciproc pt ca o iubim , si fiecare iubeste cate`o parte din ea , atunci de unde stim care o iubeste mai mult? Din sts`uri,momente si plimbari? Daca sunt prefacatorii si vrem ceva in momentul ala? Uni din noi ne chinuim de ceva timp sa o intelegem sau sa`i fim alaturi ..intrebam in stanga si in dreapta cum sa facem ..Dar ideea e ,Tu Jolly te multumesti doar cu unu? care iti indeplineste 3 conditi ? si la bine si la rau

    RăspundețiȘtergere
  43. Pana cad moartea ma va desparti :X Pe cuvant!

    RăspundețiȘtergere
  44. In poorness , and in wealth ?:x

    RăspundețiȘtergere
  45. Bha Anonim`i ..voi sunteti cretini? @ AlekS GG

    Textul ce importanta are? E cea ce simte ea mah si daca ea e important ar trebui sa fie important ce simte ,,Doh ..

    SI nu o sa fie NICI LANA NICI Lois o sa fie EA! nu ceva personaj ..pe ea o sustinem in unele chesti si o uram in altele nu PERONAJE!

    RăspundețiȘtergere
  46. fata asta nu are pic de talent si e nefolositoare. La fel ca restul femeilor. Ce va agitati atata?

    RăspundețiȘtergere
  47. Nici elise nu e ? sau ... acum ca nu mai ee .. nu mai ee un personaj ..

    Sincer ? totzi suntem personaje .. intrun film de scurt metraj , filmat uneori hd , alteori cu un 3310 .. conteaza cat de al dracu esti , si cat te iei in gura cu regizoru ....

    RăspundețiȘtergere
  48. Hai pa ..dute in Tm la catedrala acolo e locu tau

    Dane un blog subiect de discutie ..si fati vant pe alte meleaguri ..nu te`a chemat nimeni si poti sa pleci la fel cum ai venit, Talent le` lipseste alor tai ca au facut unu ca tine ..daca nu cunosti nu comenta si vb ta ..HAI PA!

    RăspundețiȘtergere
  49. Cine tia zis ca sunt din TM? Esti inconstient si orb incat sa vezi ca fata aSta (daca se poate numi asa la cum arata) are ceva bun in ea. Te-a hranit la foamea din '77? Te-a ajuta vreodata pe tine sau pe cineva? Ce naiba o idolatrizati atata?

    RăspundețiȘtergere
  50. hei? esti gay?sau doar impotriva mea?

    RăspundețiȘtergere
  51. Elise Matt si Ernie am sa fim intodeauna , pt ca momentele alea nu le putem schimba si uni nu ar face`o! Alea ne`au definit in unele faze ,

    Filmu e al nostru .iar regijori suntem noi . depinde doar de ce cadre vrem sa avem in el ;)

    RăspundețiȘtergere
  52. cel ce ti-e aproape28 august 2010, 04:50

    cate cadre vrei sa o contina?

    RăspundețiȘtergere
  53. @ Idiotenia din zona..DA a ajutat suntem exeple si momentan pot sa si enumar a ajutat m Da ma hranit ea nu mata , Inconstient si orb inca nu dar sa`r putea sa fiu ca nu te iau la **** N`ai mancare de cautat? Dute bha cautati uleiu de masaj ca incepe +18!

    RăspundețiȘtergere
  54. Vrem in primu rand , sa contina un limbaj gramatical adecvat :))

    Si .. 29,99 fps .. :x @ 1920 x 1080 pp

    Comprende ?

    RăspundețiȘtergere
  55. Cadre :| nu , mi`ar ajunge unu si lung ;)

    RăspundețiȘtergere
  56. In primul rand nu te-am insultat. in al doilea o cunosc si stiu cat rau face oamenilor cu fata aia a ei si daca a ajutat a facto pentru ca era constransa de ceva sau din mila daca are asa ceva

    RăspundețiȘtergere
  57. Ma, voi ma vindeti la bucata sau al kilogram?:))

    RăspundețiȘtergere
  58. Amice , in primul rand .. cum sa'tzi zic .. sunt aia care au bani .. stii v'ba aia .. dai un ban , da stai in fatza :))

    In al doilea rand .. sunt rudele si cei apropiatzi ..

    In schimb .. sala de spectacole nu e aici , si daca ar fii , ar fii destul de mare , incat sa iti gasim si tie un post de tehnician ... nu crezi ?

    RăspundețiȘtergere
  59. @ AlekS stiam io ce stiam si am vb pe facebook ..stiil true

    @hai pa : Nu tre sa ma insulti pe mine personal dar suntem uni care suntem mai idioti si luam apararea altora; da face rau pt ca tu probabil esti din zona acea care au calcat`o pe coada si acum tragi consecintele! Si spre uimirea ta are si mila dar probabil ca tu nu o sa vezi ;)

    RăspundețiȘtergere
  60. Joly joly ce faci tu din oameni:)) Oricum textul e bunicel si se pare ca a avut un mare impact asupra oamenilor din viata ta.:))

    RăspundețiȘtergere
  61. Deci are coada?:)) Ce fata.vai de capu ei si al vostru mai ales astia care o adorati atata

    RăspundețiȘtergere
  62. Si ce n`ai dat tu sa`i vezi coada..vai vai

    Fiecare e cu sentimente si pareri propri , in fiecare chestie tre sa fie si o oaie neagra.. dar tu nu esti un pic cam **** ? Daca nu sti nu te baga , pune mana citeste, invata , vorbeste , cunoaste si dupaia critica !

    RăspundețiȘtergere
  63. Are dreptate aici si Aleks si Venom si Hai pa.. nu stiu care e treaba dintre voi dar nu cred ca o femeie merita atata atentie si idolatrizare. E doar o fata pana la urma ca toate celelalte doar are blogul mai verde ca asa a gasit skinul :)

    revenitiva baieti

    RăspundețiȘtergere
  64. Are are , e pachet full option .. si e editie limitata .. te inscrii la urmatoru model ?

    Conditzii , prima si cea mai mare : NU trebuie sa fii virgin , si aici cam pici , a doua .. mai trebuie sa ai 2 exemplare in garaj .. Continui ?

    RăspundețiȘtergere
  65. Ma venom da ce ai tu cu ea? se descurca atat de bine in intimitate de o pupi atat in ...
    Esti de ala singur si unicu care sia gasit curajul sa o iubeasca da nuti dai seama ca defapt o urasti.mie mila de tine:))

    RăspundețiȘtergere
  66. ALeks teoi pomeni ca o fi fata vreun ferari, poate la bot si la creier :))

    RăspundețiȘtergere
  67. @al ei wrong ea la facut skinu e 100% Jolanda D. ! Unele femei merita ..doar ca suntem noi barbati prea prosti sa ne dam seama in unele faze

    @AlekS si sa nu uitam ca iti trebuie si Permis De Trecere asupra scutului ;)

    RăspundețiȘtergere
  68. Ok ,i`mm pissed,


    CU dedicatie @ hai pa ..

    Si tipa visurilor tale a sters-o cu altcineva
    Si-acuma faci pe raufacatoru' cu mine? Sugi pula, ba!

    RăspundețiȘtergere
  69. Da e ..e mai rapida ca tine si saruta mai bine decat saruti tu sticla de apa cu ochi in televizor ;)

    RăspundețiȘtergere
  70. Ma acesta...hai pa sau cum te-o chema... desi daca te cheama nu inteleg de ce nu te duci odata. Oricum nu pricep ce ai tu de esti asa de pornit impotriva mea. Macar spune sa stiu si eu oky?


    Venom...cred ca stim ca nu te tocmai adevarat tot ce ai zis altfel nu ai fi renuntat la mine.

    Aleks full option? Ca audi a6? :X:)) cu 2 butoane in plus...:P

    Anonimi, mai vb cand stiti cum va cheama :D

    RăspundețiȘtergere
  71. @ J.D. Nu tu ai avut 100% din vina ..
    @ AlekS i`l got you`r back on this

    @ Audi`u :)) Am aflat spirla la el ;)

    RăspundețiȘtergere
  72. saruta mai bine decat sticla?:)) cu cate fete te-ai sarutat? ai avut curajul sa o saruti? sau numi spune ca te atrage. Macar pe tine. Asa poate sa spuna ca exista barbatul visurilor ei :))si nu moare singura

    RăspundețiȘtergere
  73. Hai pa .. dupa comportament .. o sa iti dea Lord .. o nevasta frumoasa .. care o sa iti faca copii frumosi ca tine .. si vor semana cu mine :)) sau cu alti prieteni de'ai mei sigur :))

    RăspundețiȘtergere
  74. Ma da voi cati sunteti? 2 care o impartiti asa frateste si in pat sau ce ?

    visati la ora asta baietii? E o fata!!! hallo! Am de astea ca ea in fiecare saptamana dak vreau das scarbit.

    RăspundețiȘtergere
  75. @ al tau mai viseaza sa fi al ei , si da am avut curaju sa stau si 3 ani jumate cu ea ..dar tu nu faci diferente intre fact si imaginatie , si iti garantez ca nu moare singura

    Fete sarutat? am avut partea mea , spre deosebire de tine care ai parte doar de stricate

    RăspundețiȘtergere
  76. Si ea are ca tine , la sapã si la prãshit , cu ziua ! :))

    RăspundețiȘtergere
  77. Aleks cred ca stii cum e sentimentul sa fi calcat in picioare nu? Din cate vad fata asta o face si ii si reuseste la cat ii ti apararea

    RăspundețiȘtergere
  78. Si .. hai pa , ca tine am avut breloc la chei :|

    RăspundețiȘtergere
  79. Da ;x stiu sentimentul , se numeste masaj , ai idee cum ee ?

    RăspundețiȘtergere
  80. care nu ma suportati ma? La interval repede...


    si press that red 'x'button dak nu va convine fata mea ..

    RăspundețiȘtergere
  81. @ esti asha scarbit da n`ai plecaT? nu visam pt ca noi nu dormim ;) Si da suntem 2 "dar nu ne purtam unu la altu sosetele" (Textul alaturat este un citat!! pt oameni mai cu probleme) Da am fi amandoi bucurosi sa`ti impartim vena jugulara :D can whe have it ? pleaseeee

    RăspundețiȘtergere
  82. la cata vita e nu tea rupt in 2?

    RăspundețiȘtergere
  83. Sergiu , uite frate , ia tu partea aia , :))=))

    RăspundețiȘtergere
  84. La dolce vita eventual ...

    De " la cata vita " nu am auzit .. e fain ? pretzuri .. conditzii ?

    RăspundețiȘtergere
  85. @ hai iara o vezi pe maicata si dai comuri aiurea? frate uitete unde scri!

    @AlekS mi`ar place sa`i iau cablu de la net sa il infasor in juru gatului si sa il pun sub picoare ..sa aibe motiv sa stea pe net :D

    RăspundețiȘtergere
  86. Vita ? Ma...pushtiule... Te-am jignit cumva? Nu ai treaba? Ce stai pe aici daca nu iti convine? Care e treaba ta cu mine pana la urma?Poti face multe altele. Am inteles...sunt inferioara tie, nu stiu sa stiu , nu am talent, is urata, dar nu iti poti vedea te treaba?

    RăspundețiȘtergere
  87. @ Jd. nu pt ca momentan tu esti treaba "hater`ului" iar cum oglinda crapa cand il vede ..face ce stie sa fac..Si stai ascuns undeva...Prin casa aia a ta...Cu o tastatura si pe net..si tu esti mare bosket :P

    RăspundețiȘtergere
  88. Hai pa ..

    Faci parte din categoria de romani ... Absolut datzi dracu ! , sincer acuma .. cine face focu sub tine ?
    Vezi .. pe taraf ... e miss piranda 2010 , in reluare .. cauta'ne pe acolo !

    RăspundețiȘtergere
  89. Ven0m & Aleks... poate pana la urma toti au dreptate.. Am si eu partile mele rele.. Nu sunt magnifica si nici nu am un talent anume. Multumesc ca ma sustineti chiar daca poate a-ti vrea sa dispar la un moment dat. Mereu vor fi oameni care nu ma vor suporta dar nu inteleg de ce... nu stiu cu ce am gresit.. Si inca o chestie.. As da orice sa schimb asta... Si voi care ma cunoasteti stiti despre ce e vorba..

    RăspundețiȘtergere
  90. @ JD Mah ce avem noi cu noi nu te priveste pe tine ..dar inca esti "de`a noastra" si noi tot timpu ne`a sustinut..Sapca`n cap , tigare`n gura..suntem noi si va uhu uhu uhu in .....

    Da ai si parti rele dar ar trebui sa apreciezi ca suntem aici!

    RăspundețiȘtergere
  91. @ 90 comm , e tarziu deja .. si maine am multa treaba .. over and out ..

    Si jolly .. i`ve got hater's .. that hate my hater's .. deci ... poate fii si mai rau ;))

    Grij' de tine , :* noapte buna

    RăspundețiȘtergere
  92. voi sunteti manelari care impartiti o panarama. Nici nu stie sa isi scrie numele bine si are blog domle, sa fie in pas cu moda daca nu stie sa se imbrace macar atat. Scrie si ea doua cuvinte si sare repede cu ele pe net sa le citeasca lumea. Ma mir cum de stie sa dea drumu la net. culta domle

    RăspundețiȘtergere
  93. @Hai pa ..deja ma calci pe nervi. tu vb? Nick de chiken ..unde iti e blug`u? unde ti`s comurile? daca nu stie sa se imbrace dc te uiti dupa ea de sti?Probabil ca nu sti sa ii pronunti numele apai sa`l scri vb de cultura cand nu sti sa scri in limba ta materna esti praf..si sincer nu te`as priza ca mai vreau neuroni

    RăspundețiȘtergere
  94. gata cu jignirile ! Jolanda textul e destul de stilistic. Concentreaza-te pe sentimente.

    RăspundețiȘtergere
  95. Hai pa , mamaia ta e tzigan ? :|

    RăspundețiȘtergere
  96. @ ultimu Aninim adevarat ;) sper sa fie cum spui tu

    RăspundețiȘtergere
  97. Dar sti ce nu inteleg ..Hai pa... daca tot atata nu iti convine , nu iti place , o detesti , dc nu apesi ALT +F4 si ne parasesti? nu cred ca o sa iti simtim lipsa

    RăspundețiȘtergere
  98. VEnom da ce ii tot ti apararea atata. nu ziceai ca o urasti ca nustiu ce? sau ai uitat cum e sa stai cu o vita si tie dor ?

    RăspundețiȘtergere
  99. Nu imi e dor pt ca nu am stat cu maicata!

    Am motivele mele sa o urasc pt chesti petrecute in materie de relatie intre mine si ea! Dar sentimentele nu dispar ca cuvintele si nu te poti minti singur, ii tin apararea pt ca probabil o sa mai fie "pa`uri" ca tine care habar nu au ce vorbesc dar comenteaza!

    RăspundețiȘtergere
  100. Ma, Serios. Exit cui nu ii convine sau sa vorbeasca intr-un limbaj civilizat. Nu sunt eu educata dar totusi,stau la oras... intre betoane iar asta impune un vocabular totusi.

    Aleks s-ar putea sa fie rroman:))

    ven0m nu trebuie sa imi tii apararea doar pentru ca am fost candva impreuna,inteleg ca ma urasti, ca nu ma mai vrei si bla bla bla..tot tacamu.. mersi...

    hai pa... doar atat...hai pa... si viseaza in continuare la lucruri cu care vrei sa ma obtii..va fi cel mai lung vis al tau. Promit!

    RăspundețiȘtergere
  101. Si daca ai sau ai avut sentimente pentru o persoana ar trebui sa sti ca in unele faze ea conteaza mai mult , si indiferent de cat ai suferi sau ura persoana respectiva in unele momente ii iei apararea fie ca vrei fie ca nu!

    RăspundețiȘtergere
  102. Ai fost cu ea frate, am intles,ai vazut ca nu merita atunci laso in plata ei de femeie.no ridica in slavi. dao dracu si treci mai departe viata e scurta si plina de curve,la ce tot o cauti pe ea dac tot nu o vrei

    RăspundețiȘtergere
  103. Daca ai putin caracter ar trebui sa ai si standarde , fie ea cum o fi , mi`a fost alaturi in multe faze ,asta nu inseamna ca nu ii pot fi alaturi , Diferenta dintre o relatie de cuplu si amici e mica dar in acelasi timp enorma! si degeaba ai 1000 de femei daca nici una nu are acel ceva sa te faca sa te simti perfect in unele momente!

    RăspundețiȘtergere
  104. frate nu fi egoist. :)) ai avuto no mai vrei..laso mie:))

    RăspundețiȘtergere
  105. Cand ai sa inveti sa respecti persoana si opinile ei ! nu doar imaginea!! Is leu , nu impart

    RăspundețiȘtergere
  106. Si daca ii iau apararea sau ma aliez in unele momente asta nu inseamna ca se va schimba ceva!

    Fiecare are drumul lui , are personajul de vis ,si parerile lui ; eu mi le sustin si imi asum responsabilitatea pt asta ,tu ..pa.. ti le susti diferenta dintre noi e ca eu probabil ii stiu mai multe parti bune dar si cele mai sumbre , Fiecare si`a ales pasi si anturaju aici e vb de toti , Venim din domeni diferite cu pareri diferite , dar cum venim asha si plecam!

    V`am salutat cu respect indiferent de om!

    RăspundețiȘtergere
  107. Nu imparti? Atunci de ce ai lasato sa plece?

    RăspundețiȘtergere
  108. Acu vad de unde a capatat egoismul asta. Se pare ca ai invatato prost sa fie atat de figuranta:))

    RăspundețiȘtergere
  109. Exact deaia pt ca nu impart , si decat sa o imparti mai bine o lasi sa plece..

    Vrei sa se uite la tine si sa se gandeasca la un prost? Sa iti zica te iubesc cu altnume pe buze?
    Atunci nu mai ai pic de caracter si suferiti intr`un final amandoi..indiferent de caz

    RăspundețiȘtergere
  110. Nu am invatat`o eu ..au invatat`o ei care o sustineau in orice tampenie ... Figurile se trag dupa numaru de persoane din juru tau care te pupa in fundulet si bani care ii ai in portofel!

    RăspundețiȘtergere
  111. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  112. PAna la urma tu esti cel care a fost cu ea 3 ani ? si te faci ca tii la ea?

    RăspundețiȘtergere
  113. Nu ma mai fac..nu ma mai prefac asha am pierdut multe , am sa fiu eu , de tinut la ea da mai tin acolo undeva dar nu o sa ii mai arat pt ca am standarde iar ea mi le`a incalcat in unele chesti!
    Si da merita pt uni , depinde de om , dar nici un om nu merita sa fie calcat in picoare ! hai pa tre sa`mi dai add

    RăspundețiȘtergere
  114. am incercat \.nu merge. sincer si mie mia placut de ea mai demult dar niciodata nu sa oprit pe hol de fiecare data cand voiam sa o intreb ceva mi se opreau cuvintele.si poate e mai bine dinc ate vad pe tine

    RăspundețiȘtergere
  115. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  116. 117 comentarii 1 17 :D Mi se pare mi`e sau cea mai cea postare?

    RăspundețiȘtergere