miercuri, 11 august 2010

Scurt rezumat

E teribil sa nu stii ce simti defapt. Sa nu vrei sa le faci rau celor pe care ii adori si totusi ceva sa te determine sa fi malefica. Urasc sa le las interpretari in mintea fiecaruia, sa ii fac sa creada ceva cu totul altceva decat ceea ce simt cu adevarat, doar de teama de a nu fi calcata in picioare.

E diferit fata de tot ceea ce credeam ca va fi. Candva aveam scopuri, teluri de a ma inifltra in amintirea fiecarui om care imi era in preajma,sa ii induc sperante si momente in care credea ca eu as fi fost de ajuns incat fericirea sa se mute in viata lui. Voiam sa fac asta doar pentru ca stiam cum e sa nu ai asa ceva. Vedeam zi de zi cu totul alta parte a vietii, si cautam oameni sa ma inteleaga. Eram in stadiul in care voiam pe cineva alaturi... Acum ii indepartez.

Am avut momente in viata cand nu mi-as fi dorit nimic altceva decat sa simt firele verzi si umede ale ierbii pe care le vedeam de la atata indepartare de pe geamul camerei mele. Voiam sa simt ploaia pe pielea mea, sa stau ascunsa sub o geaca insa sa imi las picioarele sa fie mangaiate de picaturile calde ale unei ploi de vara. Lucrurile s-au schimbat in timp, am devenit ceea ce nu voiam sa devin, nu imi ajungea nimic si nu apreciam detaliile, chiar si cei apropiati mie uitau detaliile vietii mele. Si asta a fost un punct culminant. Nu voiam imbratisari , saruturi sau pareri, le credeam false, iar multe dintre ele s-au si dovedit a fi... Imi lasam trecutul sa-mi induca prezentul in eroare. Si reusea. Gasisem sablonul perfect in cineva caruia i-am deschis toata viata mea si sentimentele ce nutreau pentru el in fata ochiilor lui prea negrii sa le vada continututl. Eram varianta mult mai tanara a celor de dincolo de peretele din stanga mea. Si ma speria asta mai rau decat orice. Asa ca vazusem o cale de scapare in schimbare. Drastica. Nu inseamna insa ca iubesc rotiile, desi le ador cand sunt doar doua...chiar daca asta ar insemna sa imi scriu singura necrologul. Nu inseamna ca nu plang daca mereu fata mea e uscata si am un zambet convingator. Doar ascund multe pentru ca pur si simplu m-am saturat de tot. Si voi rezista inca putin, pana sa imi fac curajul sa alerg departe de tot. De absolut tot ce am avut in viata mea. Sa imi tai sentimentele bucati si sa uit de trecut si de prezent. Regret ca voi face asta. Insa nu vreau sa fiu marioneta celor care mi-au dat viata conturandu-mi acelasi drum pavat cu nisipul care se schimba la fiecare vant...

4 comentarii:

  1. Melodiie cu dedicatie :X textu e ok..da video`u ti`l dedic secunda cu secunda!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si sa continuam cu Rihanna; a fost un moment in care imi dedicai melodia asta... { http://www.youtube.com/watch?v=rp4UwPZfRis&feature=av2e } Acum story of you`r life care e?

    RăspundețiȘtergere
  3. sa ramanem tot la rihanna si dedicatii... Story of my life, ce te cuprinde e ceva cam asa...

    [ http://www.youtube.com/watch?v=J3UjJ4wKLkg&feature=channel ]

    RăspundețiȘtergere
  4. huh....nu vreu sa comentez ceea ce ai scris...pentur ca nu am dreptul..e pentur cineva anume...si oricum nu mi-as da seama pentru cine :D ...piesa e ft buna...in rest Jolanda reusesti sa invii cuvintele,sa le dai un curs anume..si o viata a lor...esti ft buna :)

    RăspundețiȘtergere