miercuri, 25 august 2010

Renuntand la tot...

Nu voi intelege vreodata punctul de vedere al altcuiva... Si nu e vorba de egoism ci pur si simplu, incapacitatea de a accepta si altfel de parere.

Renunt de azi la tot ceea ce ma raneste, si ceea ce ma face sa ma simt nefolositoare. Nu vreau sa imi mai plang de mila sau sa inspir sentimentul asta cuiva. Vreau sa simt ca traiesc cu fiecare secunda care trece, chiar daca asta ar insemna sa imi scurtez viata sau sa nu o apreciez la adevarata ei valoare. Si toate astea pentru ca am constatat ca viata mea in sine valoareaza atat de putin in ochii celor pe care ii aveam alaturi. N-am timp de ura, nici de regrete. Vreau doar sa simt cum aerul rece imi atinge plamanii si eu insami imi incalzesc acest aer sa nu imi faca rau...

Nu vreau oameni falsi in preajma, nici pe cei ce ma vad ca un obiect sexual. Si chiar daca asta ma va durea, voi sta asteptand sa plec... oricand, oriunde...dar nu aici!

2 comentarii:

  1. nu pot spune chiar nimic...

    RăspundețiȘtergere
  2. gosh...ce cunoscuta mi-e situatia...oricum fruntea sus si luptam mai departe..take care :)

    RăspundețiȘtergere