luni, 16 august 2010

Razboi!


Au fost zile in care as fi lasat totul doar sa ma apropii de persoana ce insemna miezul universului meu. Am invatat mai apoi ca forta gravitationala are totusi o limita si cu toate ca atrage, respinge in acelasi timp la fel ca magnetismul. Eram total diferiti, un plus cu cu minus care nu se agreau niciodata. Nu aveam multe in comun si a mers o vreme. Pana creierul micut a fost acaparat de sentimentul paranoic de inferioritate si agresiuni verbale ce mai apoi s-au transformat in agresiuni fizice. Nu completez nimic, mi-e mai indiferent sentimentul decat niciodata, caci ranile fizice se vindeca, insa cele psihice provocate de un maniac niciodata. Nu uita dragul meu trecut, un razboi impotriva mea nu il vei castiga niciodata. Insa esti un adversar prea nesemnificativ pentru a continua o lupta pe care stiu ca o castig, prin orice mijloace, caci atunci cand iubire nu mai e, ura e o joaca.

Ma dor ranile ce mi le-ai lasat, insa maine vor trece, iar ranitale tale vor ramane. Mi-ai stricat ziua, cum e sa primesti totul inapoi?Sa-ti spun "la multi ani!' totusi, inca am urme de bun simt. Insa ti-as distruge fiecare secunda din viata ta.
Imparteam acelasi pat, dar niciodata acelasi sentiment. Ne minteam reciproc. Si in loc de o sticla de vin alb, ai primit rezultatul a mai multor sticle de vin si ura pastrata la conservare ani de zile. Nu vreau de la tine nimic, nici bani, nici amintiri nici regrete. Tot ce aveam noi impreuna , acum simte racoarea unei brize reci ale apei ce o auzi zi de zi, dar niciodata nu o apreciezi. Voiam doar sentimente, insa niciodata nu ai vazut ca defapt nu sunt o proprietate privata, ori o marfa de contrabanda. Sunt un om caruia ii muscai cu placere din sentimente,iar totul s-a intors impotriva ta. E munca ta, deci Enjoy... Caci corpul meu de-acum v-a tremura in alte brate...

Nu imi pare rau , decat de faptul ca nu am facut asta mai devreme. Dar nu realizam, pentru ca a fost o vreme cand ai fost felul meu preferat de dopamina... Acum insa esti un nume ce apare in volumul 3 al jurnalului meu... de prea multe ori ca sa imi mai eclipseze si prezentul!

4 comentarii:

  1. 16-08-2010 Da ziua Mea16 august 2010, 21:19

    Citez ". Caci corpul meu de-acum v-a tremura in alte brate..." sa simtit deja in alte brate iar astazi ai avut grija sa faci inca o zi la fel ca celelalte si iti multumesc pt asta , credeam ca o sa fie ceva special , dar a fost mai mult decat atat iar saci galbeni din adieri vor ramane in acelasi loc de unde i`ai inpachetat...imi pare rau ca ai inteles ce ai vrut si sa ajuns asha .dar e mai bine ! macar asha ramai la statutu tau fara sa mai ranesti

    RăspundețiȘtergere
  2. Las-o balta. Nu mai ascult nimic, nu mai conteaza nimic din ce spui. Ceea ce tu simti pentru mine e paranoia. Cand iubesti , nu ranesti persoana respectiva. Vezi-ti de drum!

    RăspundețiȘtergere
  3. 16-08-2010 Da ziua Mea16 august 2010, 22:19

    Si nu faci ce faci tu cand "iubesti" asha ca :-$ e gata

    RăspundețiȘtergere
  4. Totul era degeaba. Era doar paranoia ce te impingea sa ma pastrezi intr-o cusca doar pentru tine. M-ai pierdut treptat, iar acum nu accepti asta. Nu mint.Vor mai fi zile cand imi vor lipsi unele momente, dar mereu imi voi aminti ca am avut dreptate la scrisoarea din ianuarie 2004. Imi pare rau Matt, dar Elyse has died.

    RăspundețiȘtergere