vineri, 6 august 2010

Prezent

Trecuse ceva timp si nu am avut timpul necesar unei postari mai ample, insa a fost o zi asa cum nu mai fusesera de mult in viata mea cea in care aveam un prezent care ma facea sa zambesc. Era unicul moment cand nu ma gandeam la nimic, decat la cum as putea mentine prezentul mai mult timp in aceeasi ipostaza.Puteam sa fiu eu, asa cum eram fara comportamentele bizare cu care ii obisnuisem pe toti. Fara ca mai apoi sa urmeze vreo acuzatie, sau vreo privire mai ciudata. Am sa profit din plin de fiecare clipa de viata in prezent, imi place...si multumesc acelui rosu'nchis...

2 comentarii:

  1. Multumestei si petreceti mai mult timp cu el daca el te face fericita, arata`i ce simti cand esti prin preajma lui! Traiesteti prezentu , Gandestete la viitor , si uita trecutu ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Incepe sa ma enerveze discutiile astea :)) Traiesc prezentul si ma gandesc la viitor insa nu e totul asa de usor de uitat...cel putin nu mie. E greu sa intelegi?

    RăspundețiȘtergere