duminică, 29 august 2010

A plouat iar...

Iubeam ploaia... Insa azi o detestam mai mult decat orice. Ma ranea fiecare strop ce ma facea sa ma simt mai aproape de moarte...mai rece... Imi atragea atentia fiecare masina ce trecea, si cautam fara sa realizez cerul negru pe placute albe. Si nu imi acceptam slabiciunea. Nu aveam de gand sa imi recunosc ca era a doua oara cand o pateam. La aproape aceeasi intensitate. Nu imi venea sa cred tot ceea ce se intampla in jurul meu. Cat de departe de mine auzeam fiecare sunet. AVeam doar sfasietura nedescrisa in cuvinte de dupa ce realizezi ca ai pierdut o parte din tine.



Faceam pasii rapizi spre el, si nu stiu daca pentru faptul ca voiam sa il vad sau sa mai petrec cateva clipe. Nu as fi vrut sa il indepartez niciodata de mine daca nu voiam sa ii vad culoarea ochilor ce refuzau sa ma priveasca. Nu mai aveam aer ci doar un nod in gat si ochii imbibati in lacrimile ce le urasc atat de mult. Trebuia insa sa plec. Stiam ca eu trebuie sa fac asta. Ma durea fiecare centimetru ce-l pierdeam din atingerea mainii lui. Dar a ajuns la final...ultimul deget atins...Infundat doar de sunetul portierei trantite si plescaitura pasiilor prin ploaie.

Azi...a plouat de la ultimul vis, pentru prima data. Era apa peste tot, atat din mine,cat si din cer, si pretutindeni... Doar unele erau mai sarate ca altele... Unele s-au oprit...altele inca mai cad!....

11 comentarii:

  1. cateodata pierzi pentru ca nu vrei ti langa tine. Nu stiu daca am idee despre cine e vorba, dar nu ar trebui sa renunti. Nu gasesti mereu ceea ce cauti si cand ai gasit nu trebuie sa lasi sa se termine

    RăspundețiȘtergere
  2. culmea ..de acord cu umbra...Tu gresesti acum , ti`am zis , explicat incerca, dc renunti la el daca te face happy? Nu renunta!! ai renuntat la atatea pt nimicuri ..Suna`l !!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, sunal sau cauta-l sau fa orice sa nu lasi ceea ce vrei in urma!

    RăspundețiȘtergere
  4. Gata... Nu e vb de pareri de asta. Ven0m l-am sunat... si? Crezi ca e vreo schimbare? LAsa , totul trece si macar m-am invatat minte. Jur ca niciodata nu voi mai avea sentimente puternice pentru cineva! never ever!

    RăspundețiȘtergere
  5. Gresesti cu multe !!! Ai sa regreti ca multe chesti si nu merita!!! NU RENUNTA!!! e pacat! dc sa stai sa suferi cand poti fi happy? Go get him girl!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. hmmm... Tanara domnisoara fara sentimente indragostita? Se poate asa ceva?

    RăspundețiȘtergere
  7. Cum sa renunti?! Nu stiu daca e vorba de ceea ce cred eu , scuze ca ma bag, dar eram pe blogul meu in vizita, apoi din curiozitate am intrat sa vad ce ai mai scris. Sa'mi raspunzi te rog cand ai timp, nu e treaba mea, dar ai postat asa de trist:( sper ca stii cine sunt. Te pup >:d<

    RăspundețiȘtergere
  8. Erika da, banuiesc cine esti. Si da, cred ca e despre ceea ce crezi. Imi pare rau si mie, dar cred ca asa trebuie sa se intample... Nu ne alegem viitorul...acum cel putin...

    RăspundețiȘtergere
  9. ploaia e unicul fenomen care ma face sa ma simt in siguranta..si ma linisteste...si ma tulbura...de fapt ceea ce ai scris e trist,dar e real...si asta imi place la tine <3

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc Otilia... Da, din pacate e trist si real... Adevarul e ca realitatea e de putine ori fericita... :(

    RăspundețiȘtergere
  11. Stii ca ziceai tu mereu ca nu exista imposibil decat renuntare voita? Ce faci acum? Renunti?

    RăspundețiȘtergere