miercuri, 11 august 2010

No title!...

Sunt momente in monotonia mea cand tot ceea ce vreau e sa imi ascund orice urma si sa le sterg si memoriile celor carora le-ar da prin minte sa ma caute vreodata. Insa exista o parte din mine ce ma determina sa fiu altfel. Sa Invat sa fiu o parte in eul cuiva. Sa ma infiltrez in viata unei persoane ca un parazit. Insa nu in sensul rau al cuvantului. Doar sa creez o dependenta de zambetul meu indiferent cat de stramb e, sa impun un dor de atingerile mele si sa-mi pastrez un loc din memoria si inima fiecarui om. Mare greseala insa. Mereu cineva va avea de suferit. Indiferent ce as face eu. si cat as incerca sa impac toata lumea. Vreau intr-unele din momentele vietii mele sa spun ca am un prieten ce nu asteapta nimic in schimb. Insa nu pot spune asta. Fiecare face un lucru pentru ca asteapta ceva si e extrem de enervant. Unicul motiv ar putea fi doar faptul ca suntem prieteni insa de cele mai multe ori motivul e doar faptul ca intr-un fel sau altul e dependent de o parte din mine ce ii pune sangele in miscare ...repede,repede...pana se opreste... De tot!

9 comentarii:

  1. Ma scuzi pt citat dar " Te urasc ! " X " Sunt momente in care te uram si te dispretuim ...si sunt momente in care te iubim mai mult ca pe noi ..dar JD ..nu vei afla cel putin nu din partea mea

    RăspundețiȘtergere
  2. MA , da ce sunt eu? MArfa de la magazin? Cand sunt la oferta , pret scazut...ma iubiti, cand creste tva-ul ma dispretuiti? Mai mereti unde vreti cu iubirea asta a voastra... in primu rand , recunoasteti cine sunteti, si dupaia priviti dicolo de ambalaj. Intrebati-va odata...de ce sunt asa...de ce nu ma atasez, de ce sunt atat de rece si indiferenta... Dar sincer... Oare chiar asa e?

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu unul nu pot privi dincolo de ceea ce ma lasi sa vad. Nu am invatat sa fac asta, sau nu stiu. Oricum ar fi trebuit sa lasi jurnalismul pentru actorie. Si da, cred ca esti rece, indiferenta , fara sentimente insa nu stiu de ce simt totusi ceva pentru tine

    RăspundețiȘtergere
  4. hai las-o... Eu sunt dracul cel mai negru...

    RăspundețiȘtergere
  5. X Wrong Again e 2-0 pt mine ..mai jucam ? Nu trebuie nici sa privesti nici sa inveti ..tre sa simti , iar daca "X esti lung cum banuiesc" atunci ar trebui sa sti treaba cu actoria si jurnalismul, si sa te citez "Si da, cred ca esti rece, indiferenta , fara sentimente insa nu stiu de ce simt totusi ceva pentru tine " Exact deaia pt ca e cum e si asta ne atrage pt ca stim ca nu o putem obtine usor iar cand o obtinem realizam ca ne placea jocu ala mai mult !

    RăspundețiȘtergere
  6. repet intrebarea... Eu sunt produsul din piata voastra de desfacere a marfurilor ilegale sau ce naiba? Nu sunt un lucru de obtinut, sau chestii..sunt un om, cu sentimente, insa nu pentru oricine. E greu de realizat?

    RăspundețiȘtergere
  7. Tu om? Ma faci sa rad.

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu... Daca ma cunosteai cum pretinzi, ai fi stiut ca eu sustin teoria Darwin'ista... Deci posibil sa nu fiu tocmai un om. De ce? Te atasezi de animale? Tu zoofil?

    RăspundețiȘtergere