marți, 3 august 2010

Negativ!

< Es duobus malis minus est eligendum > Adica in tradurere, din doua rele alegi raul care e mai putin. Un bun concept daca e sa calculam tot ceea ce se intampla in jurul nostru. Intotdeauna o mare slabiciune de-a mea era faptul ca ii ajutam pe ceilalti. Si mereu eu eram cea care ramanea sa se enerveze fara motiv sau sa fi vrut sa nu fi ajutat niciodata pe cineva. N-avea nici un folos dupa ce imi auzeam aceleasi acuzatii, si critici ca fac asta din mila, desi nu cred ca avea de-a face cu sentimentul asta de superioritate sau inferioritate. Era pur si simplu un ajutor... Dar, nu poti ajuta orice prost, pentru ca va crede ca te crezi mai bun decat el si i-a asta ca pe jignire. Regret insa ca unul din categoria asta de persoane e cineva care era foarte important pentru viata mea. Insa mi-am dat seama ca ma minteam intr-una cand spuneam ca totul e doar inchipuirea mea. Ajunsesem sa cred ca eu am o problema grava cu mine insami. Si asta avea multe consecinte negative. SI unica vina o am eu, ma obisnuisem sa traiesc asa...fara sa imi placa neaparat.



Am refuzat sa vad lucruri clare, continuam sa ma mint pe mine insami pana ajunsesem la ani, si imi faceam mai mult rau decat bine. Niciodata nu cred ca a fost iubire , ci o grava posesiune. Iar acum simt cum fiecare legatura pe care o mai aveam cu trecutul se rupe usor fara a mai crea durere intensa. Inca dor, da, e normal... Mi-am legat o parte din viata direct de un om care imi facea rau...Pe zi ce trece mai mult. Zambeam, recunosc, insa avea un pret prea mare incat sa mi-l mai permit. Am facut greseli pe care eu insami nu mi le voi mai ierta, dar macar de o vreme am un motiv sa zambesc fara sa stiu ca trebuie sa urmeze o parte rea a lucrurilor si fara ca cineva sa se astepte prea multe in schimb...

9 comentarii:

  1. Da ai dreptate din 2 rele ..il alegi pe cel mai mic ..dar cand sunt 2 rele si le poti schimba atunci ce alegi? Ori varianta 3. ori? interesanta parere si citez "O iubire care ma ucis" daca te`a ucis dc suferi? Fiecare e cu parerea si opinia lui, doar tu sti ce e in inima ta si care "rau" il alegi in final..

    RăspundețiȘtergere
  2. Zucker esti presupun... sau nu stiu exact, insa mi-ar placea sa ai integritatea sa spui cine esti... La ce te referi cand spui ca pot alege si schimba? O obtiune ar fi sa nu aleg nimic insa...nu crezi ca ar fi mai bine?

    RăspundețiȘtergere
  3. mdaa vad ca si tu ai parte de anonimi...ce sa spun...da,alegi pe cel care e mai putin...dar nu de fiecare data esti in stare sa faci aceasta alegere...si uneori parca suntem legati la ochi,nu sesizam care e cel mai putin daunator...mie bunica imi zicea: "lasa sa curga apa..caci nu o intorci niciodata din curs"...e acelasi lucru si cu timpul...tre' sa treaca ca sa vindece macar 10 %....
    ai grija de tine :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine zici Otilia >:D< Timpul trece, dar din pacate tot lasa urme...:|

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu sunt "Zucker" si nici nu voi putea fi vrodata... Alegi pe cine te face fericita...cine te face sa te simti bine, raul il poti modifica depinde doar de tine cum il modifici si cand ai ajuns la rezultatul final iti convine de ce ai facut i`a obtiunea A si B (relele astea 2) si gandestete cum o sa fie dupa ce le "transformi" si cand au evoluat cum vrei tu atunci alegi cu cine continuii A sau B.. sau Alegi C nimic din trecut sau prezent ci viitorul`

    RăspundețiȘtergere
  6. OKy...Atunci tu cine esti? De ce nu poti spune normal cine esti? Si inca o chestie... Daca esti intr-un fel sau altul legat de trecut? Renunti la tot si uiti ca datorita trecutului ai ajuns asa in prezent?

    RăspundețiȘtergere
  7. Traim intr`o epoca a "upgrade`ului si a evolutiei" trecutul te`a facut asha cum esti acum daca vrei sa schimbi ceva renunti la trecut si privesti in viitor faci alegeri in prezent ce iti vor afecta viitorul nu trecutu`l , depinde doar de tine daca trecutul te`a afectat in deajuns in cat sa`l faci si viitor sau il lasi acolo unde ii e locu

    RăspundețiȘtergere
  8. Da, asta stiu ca eu decid, insa stiu ca totul are repercursiuni... Iti multumesc pentru sfaturi si pentru timpul acordat pentru ceea ce eu scriu, dar imi spui cine esti? Sau macar daca ne cunoastem personal?

    RăspundețiȘtergere
  9. Personal ne stim din vedere , cel putin eu te stiu ..tu nu stiu daca ma`i remarcat desi dadeam semnalele de cuviinta dar e mai bine asha , parerea mea e ca mai bine ai un prieten anonim cu care sa nu poti sa intri in certuri sau chesti de "12 ani" te inteleg si apreciez si din experienta iti spun ca asta conteaza !

    RăspundețiȘtergere