sâmbătă, 28 august 2010

Inca o data!

In zadar as incerca sa explic ceea ce simt acum. As putea descrie insa stare prin lipsa... Pur si simplu un gol. Si atat. Un vid ce nu are definitie ci doar sentiment. Am o dezamagire completa pentru mine insami pentru slabiciunile pe care mi le las pentru animite persoane. Si as vrea sa le opresc, asa cum as vrea sa nu imi mai ud pielea fetei fara sens. Sunt priceputa la zambete false, multi stiu asta. Am creat imaginea de om fara sentimente, atunci de ce eu nu pot sa ma mint? Ma simt inutila si neinsemnata. Iar unicul lucru pe care vreau sa il fac e sa omor partea din mine ce ma raneste de fiecare data cand o las la suprafata. Vreau sa fiu demonul pe care il descriu, fara sentimente, fara priviri din mila , fara sa ajut pe nimeni niciodata. Vreau sa fiu singura in lumea mea perfecta, asa cum le las impresia multora, fara sa-mi impart simtiri care se vor termina indiferent de ceea ce incerc sa fac sa opresc asta. As opri timpul... dar nu acum..e prea tarziu. L-as fi oprit acum o zi... cand inca imparteam ceea ce aveam de oferit. Am mai simtit asta, stiam ce urmeaza. Si nu m-am oprit. Iar asta e motivul pentru care ma detest.

Nici nu stiu motivul... defapt nu voiam sa am dreptate. Nu acum. Nu de data asta! Am schimbat pareri cu oameni ce mi-au facut parte din viata ani de zile. Dar nu pot discuta despre ceea ce simt... Stergatoarele mele au probleme... Asa ca spun doar atat...

E ultima data cand mai impart pasiuni cu un leu...

Un comentariu:

  1. pff deci m`ai blocat ..nush daca ti`am mai citit vro postare\poezie in care sa pui atata pasiune .. nota 10 , Iar la partea cu impartitu nu stiu ce sa zic.. ar trebui sa fi tu , cu ce simti tu si cum esti fara sa te ascunzi sub vro masca sau ceva.. oricum tot rau inspre bine nu? Sper sa fie bine si happy intr`un final , macar asha daca altfel nu putem :|

    RăspundețiȘtergere